Farsi | English


.


پولادگر :
قهرماني نوجوانان حسن ختام خوب تكواندو در سال 88 است

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو : اين نشست با حضور نمايندگان اصحاب رسانه در مورد كسب نخستين عنوان قهرماني تيم ملي تكواندو نوجوانان در مسابقات جهاني برگزار شد كه در ابتدا جلسه سيد محمد پولادگر رئيس فدراسيون تكواندو كشورمان با اشاره به قهرماني تيم ملي نوجوانان در مسابقات جهاني مكزيك گفت :به عنوان آخرين برنامه تيم هاي ملي در مسابقات برون مرزي امسال افتخارآفريني تكواندوكاران در رقابتهاي جهاني و كسب سهميه المپيك حسن ختام خوب و به ياد ماندني در فعاليت ها و عملكرد تكواندو است . در حاليكه سال 88 يكي از سالهاي پركار و پر تلاش از لحاظ حضور و موفقيت تكواندو در مسابقات رسمي و بين المللي بوده است .

وي افزود : در چهار رويداد رسمي از ابتداي امسال حضور داشتيم كه در مسابقات جام جهاني آذربايجان و جهاني دانمارك عنوان نائب قهرماني ، در رقابتهاي جهاني پومسه مصر و عنوان سومي و در مسابقات جهاني نوجوانان در مكزيك مقام قهرماني را كسب كرده ايم .

پولادگر تصريح كرد : در مجموع فدراسيون تكواندو امسال با كسب 76 مدال طلا ، نقره و برنز تنها از رويدادهاي رسمي جهاني و آسيايي عملكرد موفقيت آميزي داشته است . و فكر مي كنم كارنامه قابل قبولي براي تكواندو ايران است .

وي افزود : با وجود مشكلات مالي برنامه ريزي خوبي در آماده سازي تيم ملي داشتيم و عملكرد فدراسيون در بخش نوجوانان از نخستين دوره مسابقات جهاني در سال 1996 تا هشتمين دوره در سال 2010 روندي صعودي و منطقي داشته كه موجب كسب قهرماني شده است .  

پولادگر گفت : راه اندازي ليگ هاي نوجوانان و نونهالان نيز دركسب موفقيت فدراسيون در رده هاي پايه تاثير گذار بوده است .

وي  تصريح كرد : در گروه نوجوانان چيزي به نام تجربه وجود ندارد و موفقيت تكواندوكاران در اين بخش با توجه به دانش فني و انگيزه بالاي آنان است .

پولادگر افزود : تنها كشوري بوديم كه دو تيم را راهي مكزيك براي مسابقات جهاني و كسب سهميه المپيك كرديم . و صاحب سه سهميه ارزشمند نيز در بخش دختران و پسران شديم .

پولادگر در مورد تيم ملي دختران گفت : عملكرد تيم ملي بانوان بسيار خوب بود و يك سهميه المپيك و يك نقره ويك برنز از مسابقات جهاني ثمره برنامه ريزي و سرمايه گذاري فدراسيون است . كه در آينده شاهد حضور قدرتمندانه تيمهاي ملي بانوان در مسابقا جهاني و آسيايي خواهيم بود .

وي در مورد برنامه هاي داخلي فدراسيون گفت : امسال شاهد برگزاري مسابقات خوب ومنظم در ليگ هاي نقش جهان ، برتر و آينده سازان بوديم .

پولادگر افزود : در زمينه علمي در سال 88 در مركز علمي كاربردي تعداد دانشجويان به 120 نفر رسيده است كه با استقبال غير منتظره علاقمندان به تكواندو براي تشكيل مكن كلاس ها دچار مشكل شديم اما با مساعدت سعيدلو رئيس سازمان تربيت بدني محل جديدي براي فدراسيون درنظر گرفته شده است كه مشكل فدراسيون در بخش آموزشي از بين برود .

وي تصريح كرد : با موافقت رئيس سازمان تربيت بدني ساختمان آكادمي ملي پينگ پنگ ه فدراسيون اضافه شده تا بتوانيم مركز جهاني تكواندو در ايران را هفته سوم فروردين سال 89 با حضور رئيس فدراسيون جهاني و مسئولان اتحاديه تكواندو آسيا افتتاح كنيم .

وي افزود : با توجه به زماني كه به فدراسيون براي افتتاح مركز جهاني داده شده بود بهترين كار تخصيص اين ساختمان به فدراسيون بود زيرا زماني براي احداث ساختمان جديدي نداشتيم .

تاريخ  ارسال:يکشنبه 23 اسفند 1388 - 17:43

کد:835

تعداد بازديد: 601



 




آمار سايت








صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool