Farsi | English


.


مسابقات قهرماني پومسه آسيا- قزاقستان ؛
7 طلا و يك برنز و قهرماني ايران درنخستين دوره بازيها

به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو : در نخستين دوره اين رقابتها كه صبح امروز با شركت 45 پومسه رو از 11 كشور آسيا آغاز گرديد تيم ايران موفق شد با كسب 5 مدال طلا و يك برنز عنوان قهرماني را بدست آورد . تيمهاي چين با يك طلا ، 2 نقره و يك برنز ، ويتنام با يك طلا و 2 نقره و تايوان با 2 نقره و 2 برنز در مكانهاي دوم تا چهارم ايستادند .

2 مدال طلاي تيم ايران به دليل آنكه كمتر از4 تيم در آن شركت داشتند در رده بندي محسوب نشد و تنها حكم و مدال به پومسه روها تعلق گرفت .

درمسابقات تيمي كه بعدازظهر امروز در آستانه پيگيري شد نتايج  ذيل را بدست آمد :

در بخش تيمي 30 تا 40 سال تيم مردان ايران با تركيب سيد حسين موسي نيا ، احمد اخلاقي و مهدي صمديان تبار امتياز 56/8 را بدست آورد و مدال طلا را كسب نمود . در اين رده قزاقستان در مكان دوم ايستاد .

در رده سني 19 تا 30 سال با تركيب اكبر فروزان ، علي نادعلي و ميلاد يعقوبي پس از غلبه بر قزاقستان با امتياز 57/8 و چين با امتياز 46/8 ، دومين مدال طلاي بخش تيمي مردان را بدست آورد .

در بخش تيمي بانوان و در رده سني 30 تا 40 سال تيم سه نفره اعظم درستي ، زهرا هادي زاده و طلعت مرادي با امتياز 89/7 موفق به كسب مدال طلا شد .

در رده سني 19 تا 30 سال كه سونا رزاقي ، گلثوم مدد خاني و نسترن ملكي در آن حضور داشتند موفق شدند پس از پشت سر گذاشتن تيمهاي قزاقستان و ويتنام مدال طلاي اين رده سني را كسب نمايند .   

صبح امروز هم در بخش انفرادي محمد تقي حاتمي در رده سني 30 تا 40 سال مدال طلا گرفت و علي سلماني در رده سني 19 تا 30 سال مدال برنز را بر گردن آويخت .

در بخش انفرادي بانوان فاطمه اسد پور در رده سني 30 تا 40 سال موفق شد به مدال طلا دست يابد و مهسا مرداني در رده سني 19 تا 30 دومين مدال طلاي بانوان را كسب كرد .

در پايان اين مسابقات مهسا مرداني به عنوان بهترين پومسه رو در بخش بانوان و شين چال كانگ به عنوان بهترين مربي برگزيده شدند .

مسابقات كيوروگي (مبارزه ) از صبح فردا آغاز مي شود و 3 نماينده كشورمان (محمد باقري معتمد ، مسعود حجي زواره و فاطمه نعمتي ) به روي شياپ چانگ مي روند .

تاريخ  ارسال:پنج‌شنبه 30 ارديبهشت 1389 - 14:41

کد:959

تعداد بازديد: 549



 




آمار سايت








صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool