جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

گفت‌و‌گو با پاراتکواندوکاران اعزامی به میدان جهانی



شناسه خبر: 100894   شنبه 13 بهمن 1397 - 14:10

مردان ملی‌پوش پاراتکواندو کشورمان با ترکیبی 10 نفره از روز سه‌شنبه – 16 بهمن‌ماه مبارزات خود را در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2019 – ترکیه آغاز می‌کنند.


هشتمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو 2019 در دو بخش کیوروگی و پومسه با حضور 392 نفر از روز سه‌شنبه – 16 بهمن‌ماه در ترکیه آغاز می‌شود. ملی‌پوشان پاراتکواندو کشورمان که از آذرماه تمرینات خود برای حضوری قدرتمند در این رویداد آغاز کرده‌اند، صبح امروز (شنبه – 13 بهمن‌ماه) راهی این کشور شدند.

روابط عمومی فدراسیون تکواندو برای جویا شدن از میزان آمادگی نمایندگان ایران پیش از اعزام با این تیم به گفت‌و‌گو نشست که در ادامه صحبت‌های آنها را خواهید خواند.


جعفرزاده: تمام تلاشم را برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال به کار می‌گیرم

محمود جعفرزاده نماینده وزن 75- کیلوگرم (K44) و کاپیتان تیم‌ملی پاراتکواندو کشورمان که تجربه حضور در میدان جهانی را داشته است در خصوص سطح آمادگی خود پیش از اعزام به این رویداد گفت: برای حضور در مسابقات از آذرماه در اردو به سر می‌بریم؛ خدا را شکر در این مدت زمان به اوج آمادگی رسیده‌ایم و امیدوارم بتوانیم بهترین نتیجه را کسب نماییم.

وی افزود: با توجه به اینکه تجربه حضور در میدان جهانی را داشتم سعی کردم مواردی که به بچه‌ها کمک می‌کند را در اختیار آنها قرار دهم و انشاءالله در این میدان بزرگ بتوانیم پرچم کشور عزیزمان را به اهتزاز در آوریم.
کاپیتان تیم تصریح کرد: روسیه، آذربایجان و ترکیه از حریفان مطرح من هستند اما دیگر کشورها هم با توجه به تک‌ ستاره‌هایی که دارند در جایگاه خوبی می‌باشد و نمی‌توان آنها را نادیده گرفت.

جعفرزاده در پایان گفت: حدودا یک‌سال است در کلاس جدید مبارزه می‌کنم که این امر کار من را کمی سخت‌تر می‌کند چراکه شرایطم متفاوت است اما سعی کردم با تمرینات خود را با این موضوع هماهنگ سازم و تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه به کار می‌گیرم.


عزیزی: هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت

اصغر عزیزی پاراتکواندوکار وزن 75+ کیلوگرم (K44) کشورمان در خصوص میزان آمادگی خود گفت: تمرینات سخت و فشرده‌ای را در بخش‌های مختلف زیر نظر کادرفنی پیگیری کردیم و امیدوارم در مسابقات جهانی 2019 بتوانیم نتیجه خوبی را برای ایران رقم بزنیم.

وی افزود: من پیش از این نیز تجربه حضور در مسابقات جهانی را داشتم، این رویداد شرایط متفاوتی دارد به همین خاطر سعی کردم تجربیات خود را در اختیار هوگوپوشانی که برای نخستین بار حضور پیدا می‌کنند قرار بدهم.

عزیزی اینطور ادامه داد: با توجه به اینکه پاراتکواندو برای نخستین بار در پارالمپیک 2020 – توکیو حضور دارد تمامی کشورهای جهان بر روی آن سرمایه گذاری کرده‌اند و نمی‌توان هیچ حریفی را دست کم گرفت. خدا را شکر نسبت به تمامی حریفانم شناخت دارم و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید می‌توانم نشان طلای این رویداد را کسب کرده و جایگاه خود را در رنکینگ ارتقاء دهم.

وی در پایان گفت: همگی آماده رویارویی با حریفانمان هستیم و امیدوارم با همدلی بتوانیم بهترین نتیجه را کسب نماییم.


صادقیان‌پور: به دنبال کسب دومین نشان طلای جهان هستم

سعید صادقیان‌پور هوگوپوش وزن 61- کیلوگرم (K42) ایران در مسابقات جهانی گفت: طبق برنامه ‌ریزی‌های که کادر فنی انجام داده بودند روزانه دو تا سه نوبت تمرین را در دستور کار داشتیم و به سطح آمادگی مطلوبی رسیده‌ایم.

وی افزود: تمامی اعضای تیم تجربه حضور در میادین بین‌المللی را دارند و با توجه به تمریناتی که از سوی کادرفنی برای ما در نظر گرفته شده بود از نظر بدنسازی و فنی نیز در جایگاه خوبی قرار داریم؛ امیدوارم با کسب بهترین نتیجه بتوانیم پاسخ زحمات کادر را بدهیم.

نماینده وزن 61- کیلوگرم اینطور ادامه داد: من پیش از این تجربه حضور در مسابقات جهانی را داشتم و موفق به کسب یک مدال طلا و یک برنز شده‌ام و حالا به دنبال تصاحب دومین نشان طلای این رویداد هستم.

صادقیان‌پور تصریح کرد: تاکنون با بیشتر رقبایم مبارزه داشتم و روسیه و ترکیه از مهمترین حریفان من هستند اما برای مقابله با آنها کاملا آماده هستم.

وی در پایان گفت: از کادرفنی که تمام وقت کنار ما بودند تشکر می‌کنم و از مردم می‌خواهم که برای ما دعا کنند تا با سربلندی از این میدان خارج شویم.


پوررهنما:حریف سرسختی برای رقبایم هستم

مهدی پوررهنما پاراتکواندوکار وزن 75- کیلوگرم (K44) ایران در مسابقات جهانی در خصوص تمرینات خود گفت: نزدیک به دو ماه است که فازهای مختلف تمرینی را پشت سر گذاشتیم و به آمادگی لازم برای حضور در این رویداد رسیده‌ایم.

وی اینطور ادامه داد: با توجه به اینکه چند دوره است در مسابقات جهانی باخت نداشتم انتظارات از من بالا می‌باشد اما من تمام تلاشم را می‌کنم تا عملکرد خوبی از خود ارائه دهم.

پوررهنما با بیان اینکه حضورش در پارالمپیک 2020 – توکیو قطعی شده است خاطر نشان کرد: هر ورزشکاری به دنبال کسب سهمیه حضور در این میدان بزرگ است و قطعا اینکه در فاصله دو سال باقی مانده به این رقابت‌ها حضورم قطعی شده است من را خیلی خوشحال می‌کند اما همین موضوع کار من را کمی سخت‌تر می‌کند چراکه تمامی مربیان دنیا مبارزات من را آنالیز می‌کنند.

پاراتکواندوکار وزن 75- کیلوگرم خاطرنشان کرد: تاکنون موفق به کسب 4 مدال طلا در مسابقات جهانی داشتم؛ از سال 2012 به بعد هیچ حریفی نتوانسته من را شکست دهد و بدون شک من از حریفان سرسخت رقبایم محسوب می‌شوم.

وی در پایان گفت: پیش‌بینی خیلی سخت است اما من برای پیروزی می‌روم؛ قطعا برای هیچ بازیکنی مدال را کنار نگذاشته‌اند و و باید تلاش کرد تا خوشرنگ‌ترین مدال کسب شود.


شعبانی: پیش‌بینی در مسابقات جهانی سخت است

محمدرضا شعبانی هوگوپوش وزن 75- کیلوگرم (K42) پیش از اعزام به مسابقات جهانی گفت: با توجه به تمریناتی که در این مدت پشت سر گذاشتیم آماده حضور در این میدان هستم؛ خدا را شکر از ابتدای اردو تاکنون پیشرفت چشمیگری داشتم، از شرایطم راضی هستم و امیدوارم بتوانم مزد زحمات کادرفنی را با کسب بهترین نتیجه بدهم.

وی افزود: پیش از این تجربه حضور در مسابقات آسیایی را داشتم اما برای نخستین بار است که در رقابت‌های جهانی حضور پیدا می‌کنم و با اراده به مصاف رقبایم خواهم رفت.

شعبانی در پایان گفت: مهمترین حریف من در این رویداد ترکیه می‌باشد؛ نمی‌توانم پیش‌بینی کنم که در این رویداد چه مدالی کسب خواهم کرد اما صد در صد برای تصاحب خوشرنگ‌ترین مدال بر روی شیاپ‌چانگ حاضر می‌شوم.



بخت: نخستین حضور در میدان جهانی را تجربه می‌کنم

علیرضا بخت پاراتکواندوکار وزن 75- کیلوگرم (K44) کشورمان گفت: نزديك به دو ماه تمرینات خود را پیگری کردیم و در اين مدت با اجرایی کردن برنامه‌های مورد نظر کادرفنی به آمادگی مطلوبی رسیدیم؛ از نظر فکری نیز در جایگاه خوبی قرار داریم.

وی که نخستین حضور در میدان جهانی را تجربه می‌کند تصریح کرد: پیش از این تنها در مسابقات آسیایی حضور داشتم اما متاسفانه نتیجه را واگذار کردم و در این رویداد با تلاش دو چندان براس کسب نشانی خوشرنگ به میدان می‌روم.

بخت در پایان گفت: بزرگترین حریفم تکواندوکارانی از مغولستان و روسیه هستند؛ امیدوارم تمامی بچه‌ها مزد زحماتشان را بگیرند و مدالی که شایسته آن می‌باشند را کسب نمایند.


حق شناس: امیدوارم اولین حضورم در جهانی طلایی باشد

حامد حق‌شناس پاراتکواندوکار وزن 75+ کیلوگرم (K44) در رابطه با شرایطش پیش اعزام گفت: روزانه دو تا سه نوبت تمرینات پرفشار را پشت سر گذاشتیم؛ خدا را شکر با تدابیری که کادرفنی در نظر گرفته‌اند به آمادگی مطلوبی رسیده‌ام و از نظر فکری نیز در جایگاه خوبی قرار دارم.

حق‌شناس اینطور ادامه داد: من در طول اردو از هیچ تلاشی دریغ نکردم و برای کسب بهتری مدال راهی این رویداد می‌شوم. در مسابقات آسیایی موفق به کسب مدال طلا شدم امیدوارم در نخستین حضور در میدان جهانی نیز مدالی خوشرنگ کسب کنم.

وی افزود: یکی از مهمترین حریفان من در این رویداد اصغر عزیزی نماینده‌ی شایسته کشورمان است اما کرواسی و روسیه نیز از رقبای نامدار من هستد.

حق‌شناس در پایان گفت: بچه‌ها همانند یک برادر در کنار یکدیگر هستند و به هم کمک می‌کنند امیدوارم تیم همدل ما با دعای خیر مردم بهترین نتیجه را در طول ادوار گذشته کسب نماید.


نریمانی: نتیجه جهانی 2017 را جبران می‌کنم

احمد نریمانی نماینده وزن 75+ کیلوگرم (K42) کشورمان گفت: خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و در طول اردو نیز نقاط ضعف من برطرف شد؛ آسیب جزئی داشتم اما جدی نیست و با آمادگی کامل به مصاف رقبایم می‌روم.

وی افزود: در دوره گذشته جهانی متاسفانه نتیجه را به یک اشتباه واگذار کردم و مدال برنز کسب کردم اما در این رویداد تمام تلاشم را به کار خواهم گرفت تا نتیجه دوره قبل را جبران نمایم.

نریمانی خاطر نشان کرد: در طول اردو سعی کردم تجربیات خود را در اختیار تکواندوکاران دیگر قرار دهم چراکه ما یک تیم هستیم و هدفمان این است که جایگاه تکواندو ایران را در میان مدعیان جهان حفظ نماییم.

وی در پایان گفت: از کادرفنی، خانواده و تمامی کسانی که ما را در این مدت حمایت کردند تشکر می‌کنم و از همه می‌خواهم برای ما دعا کنند تا با دست پر بازگردیم.


جوانبخت: برای کسب نشان طلا از جان مایه می‌گذارم

سجاد جوانبخت نماینده پاراتکواندو ایران در وزن 61- کیلوگرم (K44) در روزهای پیش اعزامش گفت: تمریناتمان را تقریبا از دو ماه پیش و با قدرت هرچه تمام‌تر آغاز کردیم. با توجه به تمرینات مختلفی که پشت سر گذاشته‌ایم اکنون آماده حضور در این رقابت‌ها هستیم و خدا را شکر نسبت به دوره قبل پیشرفت خوبی داشتم.

وی افزود: با توجه به اینکه این رویداد سال قبل از بازی‌های المپیک 2020 – توکیو برگزار می‌شود از اهمیت بالایی برخوردار است و من نیز از جان مایه می‌گذارم تا نشان طلای این رویداد را کسب کنم.

جوانبخت خاطرنشان کرد: تجربه حضور در میدان جهانی سال 2015 را داشتم و متاسفانه نتیجه را واگذار کردم اما این تجربه قطعا مرا خیلی کمک می‌کند.

وی در پایان گفت: مغولستان بهترین حریف من است که در رنک یک قرار دارد و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا او را از پیش‌رو بردارم.



تاريخ  ارسال:شنبه 13 بهمن 1397 - 14:10

کد:100894-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool