پنجشنبه 27 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

سروی: فدراسیون تکواندو نگاه جنسیتی به ورزشکاران ندارد



شناسه خبر: 77379   سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 - 11:40

نایب رییس فدراسیون تکواندو گفت: فدراسیون نگاه جنسیتی به ورزشکاران ندارد و از تیم‌های ملی مردان و زنان برای حضور در مسابقات حمایت می‌کند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، زهرا سروی نایب رییس فدراسیون تکواندو در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: فدراسیون نگاه جنسیتی به ورزشکاران ندارد و از تیم‌های ملی مردان و زنان برای حضور در تمام مسابقات مختلف حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: امکانات به صورت یکسان در اختیار تیم‌های ملی قرار می‌گیرد و تا جایی که امکان داشته باشد زنان نیز در رقابت‌های بین المللی و تورنمنت‌ها شرکت می‌کند تا تجربه لازم را بدست آورند و یک گام به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو نزدیک شوند.

سروی افزود: تیم ملی زنان به صورت مستمر از قبل عید برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در ویتنام و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در اردو حضور داشته است.

نایب رییس فدراسیون تکواندو درباره مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: این مسابقات در ۲ بخش پومسه و کیوروگی ابتدای خرداد ماه به میزبانی کشور ویتنام برگزار می‌شود و تیم ملی زنان در ۷ وزن نماینده دارد و برای نخستین بار است که در رقابت‌های پاراتکواندو نیز در بخش زنان توانستیم نماینده داشته باشیم.

او در ادامه تصریح کرد: مهتاب نبوی نخستین بانوی پارتکواندوکار کشورمان است که در کلاس K۴۱ با حریفان خود به رقابت می‌پردازد. در حال حاضر نبوی در استان فارس زیر نظر مربیان خود به تمرین می‌پردازد و خردادماه همراه تیم ملی به ویتنام اعزام می‌شود.

سروی در خصوص تشکیل تیم ملی پاراتکواندو زنان گفت: از اینکه نتوانستیم در این سال‌ها در بخش پاراتکواندو زنان نماینده داشته باشیم بسیار ناراحت بودیم و طی مکاتباتی که فدراسیون با هیات‌ها استان‌ها انجام داد مشخص شد مهتاب نبوی در استان فارس در این بخش فعالیت دارد و فدراسیون حمایت لازم را برای حضور او در رقابت‌های آسیایی انجام داد و خوشبختانه برای نخستین بار در این رقابت‌ها نماینده‌ای از کشورمان روی شیاپ چانگ می‌رود.

او ادامه داد: پس از پایان این مسابقات باز هم فدراسیون تلاش می‌کند تا زنان بیشتری را در بخش پاراتکواندو شناسایی و حمایت کند تا در رقابت‌های آینده بتوانیم با نفرات بیشتری تیم را اعزام کنیم.

سروی درباره حریفان تیم ملی تکواندو بانوان در رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: به طور حتم کار سختی را در پیش داریم چرا که تمام کشور‌ها روی تکواندو سرمایه گذاری زیادی کردند و تیمی مانند کره جنوبی همیشه با بهترین نفرات خود در مسابقات حاضر می‌شود. البته شرایط رنکینگ بسیار مهم است و ما سعی می‌کنیم که رنکینگ بازیکنان را با حضور خوب در این مسابقات ارتقا دهیم.

وی تصریح کرد: البته تکواندو قابل پیش بینی نیست. به طور مثال ناهید کیانی در رقابت‌های گرنداِسلم شگفتی ساز شد و تمام نماینده‌های صاحب نام تکواندو را از پیش رو برداشت. امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا هم نمایندگان کشورمان شگفتی ساز عمل کنند و روی سکو‌های قهرمانی بایستند.

سروی درباره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی عنوان کرد: این مسابقات از نظر کسب سهمیه المپیک بسیار اهمیت دارد و به طور حتم سعی می‌کنیم با استفاده از بهترین‌ها نتایج قابل قبولی را کسب کنیم و مسیر رسیدن به المپیک ۲۰۲۰ توکیو را هموار‌تر کنیم.

نایب رییس فدراسیون تکواندو در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم هوگوپوشان تیم ملی بتوانند روی شیاپ چانگ ویتنام عملکرد لازم را داشته باشند و با کسب امتیاز رنکینگ خود را ارتقا دهند.



تاريخ  ارسال:سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 - 11:40

کد:77379-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool