شنبه 29 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

گفت‌و‌گو با تکواندوکاران 3 تیم برتر «جام شکوفه‌های تکواندو»



شناسه خبر: 88914   دوشنبه 30 مهر 1397 - 14:45

در پایان نهمین دوره لیگ نونهالان دختر تیم لوازم خانگی کن بر سکوی قهرمانی ایستاد، هیات تکواندو شهرستان محمدیه عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و آکادمی تکواندو ابزار و یراق توسن عنوان سومی را کسب کرد. در ادامه گفت‌‌وگوی روابط عمومی فدراسیون تکواندو را با 3 تکواندوکار از تیم‌های برتر این رقابت‌ها می‌خوانید.


رنجبر: مبارزات با سطح عالی برگزار شد

معصومه رنجبر بازیکن تیم لوازم خانگی کن که دومین حضور خود در لیگ نونهالان را تجربه می‌کند در خصوص این رقابت‌ها گفت: مسابقات با سطح فنی بالایی برگزار شد؛ تمامی تیم‌ها با قدرت حضور پیدا کرده بودند اما خدا را شکر تیم ما توانست عنوان قهرمانی را کسب نماید.

وی افزود: در این مسابقات توانستم تمامی مبارزاتم را با موفقیت و بدون شکست پشت سر بگذارم و با توجه به تمریناتی که داشتیم کاملا آماده حضور در این رویداد بودیم.

بازیکن تیم لوازم خانگی کن در پایان گفت: از 6 سالگی تکواندو را آغاز کرده‌ام و بزرگترین هدفم کسب مدال طلای المپیک است. از کادرفنی و خانواده‌ام که من را حمایت کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم پاسخ زحمات آنها را بدهم.


بخشی‌نژاد: رقابت‌های سنگینی را پشت سر گذاشتیم

مبینا بخشی‌نژاد عضو تیم هیات تکواندو شهرستان محمدیه گفت: دومین سال است که در لیگ نونهالان حضور دارم و سال آینده نیز می‌توانم در این رده‌سنی مبارزه کنم. در این دوره سطح فنی مسابقات خیلی بالا بود اما توانستم بدون باخت تمامی رقبایم را شکست دهم چراکه به اوج آمادگی رسیده بودم.

وی افزود: با توجه به اینکه تمامی ملی‌پوشان در این دوره از لیگ حضور داشتند انگیزه تکواندوکاران دوچندان شده بود و همگی سعی می‌کردند بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارند.

بخشی‌نژاد اینطور ادامه داد: در رده‌سنی خردسالان مدال طلا، برنز و عنوان فنی‌ترین بازیکن کشور را در کارنامه دارم اما در رده‌سنی نونهال و در مسابقات کشوری در سومین مبارزه نتیجه را به طلایی این رقابت‌ها واگذار کردم که در این دوره از لیگ توانستم او را نیز شکست دهم.

وی در پایان گفت: حضور در اردوی تیم‌ملی را تجربه کردم اما در مرحله نهایی مسابقات انتخابی به دلیل آسیبی که داشتم نتیجه را واگذار کردم و تمام تلاشم را می‌کنم تا به اردو راه پیدا کنم و مدال‌های آسیایی، جهانی و المپیک را بدست آورم.


احوطی: برای حضور در تیم‌ملی تلاش می‌کنم

مهشاد احوطی تکواندوکار تیم آکادمی تکواندو ابزار و یراق توسن گفت: سطح فنی تکواندوکاران در این دوره از لیگ خیلی بهتر شده و از تکنیک‌های تركيبي بيشتري استفاده مي‌كنند. در دور رفت و برگشت 13 مبارزه انجام دادم که خدا را شکر موفق شدم تمامی آنها را با موفقیت پشت سر بگذارم.

وی افزود: از 7 سالگی فعالیتم در تکواندو را شروع کرده‌ام، سعی کردم توانایی خود را در میدان مبارزه به نمایش بگذارم و تاکنون موفق به کسب مدال طلا و برنز خردسالان و طلا، برنز و عنوان فنی‌ترین بازیکن کشور شده‌ام.

احوطی در پایان گفت: عزم خود را جزم کرده‌ام تا در مسابقات کشوری توانایی‌های خود را به نمایش بگذارم تا به اردوی تیم‌ملی راه پیدا کرده و برای کشورم افتخارآفرینی کنم.



تاريخ  ارسال:دوشنبه 30 مهر 1397 - 14:45

کد:88914-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool