پنجشنبه 8 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

چهلمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان؛
پولادگر: مسابقات کشوری دروازه‌ای برای ورود به اردوی تیم‌ملی است/ جوان‌گرایی در تکواندو افتخارات کسب شده را برای ایران به همراه داشت



شناسه خبر: 89110   يكشنبه 13 آبان 1397 - 18:49

رییس فدراسیون تکواندو در مراسم افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات قهرمانی کشور جوانان و بزرگسالان مردان گفت: تکواندو در سال‌جاری در بازی‌های آسیایی و المپیک جوانان افتخاراتی بزرگ و چشمگیری را بدست آورده است و نکته مهم در کسب این افتخارات جوان‌گرایی می‌باشد.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو؛ سید محمدپولادگر رییس فدراسیون تکواندو کشورمان در مراسم افتتاحیه مسابقات قهرمانی کشور جام سفیر کره جنوبی گفت: ایران و کره جنوبی دارای نقاط مشترک زیادی در حوزه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و ...هستند. با توجه به افتخاراتی که تکواندو ایران طی سالیان اخیر در رده های سنی مختلف کسب کرده است توانسته در میان اقشار مختلف جامعه از محبوبیت بالایی برخوردار شود که همین امر نقش مهمی در تحکیم روابط دو کشور ایران و کره جنوبی ایفا می کند.

وی افزود: مسابقات کشوری از اهمیت بالایی برخوردار است چراکه رقابت های قهرمانی جهان اردیبهشت سال آینده در منچستر برگزار می گردد و دارای امتیاز بالایی است که در سال قبل از المپیک انجام خواهد شد و این مسابقات دروازه‌ای برای راهیابی شایستگان و قهرمانان به ترکیب تیم بزرگ و پرافتخار ایران می‌باشد تا حضوری قدرتمند در میدان‌های پیش‌رو را رقم بزنند. امیدوارم تکواندوکاران این موضوع را درک کرده و با آمادگی لازم در این رویداد حضور پیدا کرده باشند و انشاالله بتوانند شایستگی‌های خود را به اثبات برسانند.

رییس فدراسیون تکواندو در پایان خاطرنشان کرد: تکواندو در سال‌جاری در بازی‌های آسیایی و المپیک جوانان افتخاراتی بزرگ و چشمگیری را بدست آورده است و نکته مهم در کسب این افتخارات جوان‌گرایی می‌باشد. امیدوارم همه شما با توانمندی، شایستگی‌های خودرا به نمایش بگذارید و کمک کنید تا ایران حضوری قدرتمند در رویدادهای پیش‌رو داشته باشد.




در ادامه «یو جانگ هیان» سفیر کره‌جنوبی در کشورمان گفت: تکواندو از 40 سال پیش در ایران فعالیت خود را آغاز و به صورت مداوم گسترش پیدا کرده است. در حال حاضر ایران بیش از دو میلیون تکواندوکار و 3500 باشگاه فعال دارد و این یعنی تکواندو یکی از محبوب‌ترین ورزش‌ها در این کشور می‌باشد. علاوه بر این ایران یکی از اَبَر قدرت‌های تکواندو در رویدادهای بین‌المللی همچون بازی‌های المپیک و آسیایی به حساب می‌آید و کیمیا علیزاده اولین بانوی ورزشکار ایرانی بود که در المپیک ریو 2016 موفق به کسب مدالی تاریخی شد.

وی اینطور ادامه داد: تکواندو یک هنر رزمی و دفاع شخصی است که در حال حاضر در 168 کشور گسترش پیدا کرده است و یکی از محبوب‌ترین ورزش‌های جهان می‌باشد. از سال 2013 با امضای توافقی میان فدراسیون تکواندو، سفارت کره‌جنوبی و شرکت LG مذاکراتی برای برگزاری این رقابت‌ها صورت گرفته است و امسال نیز ششمین دوره آن برگزار شد.

سفیر کره‌جنوبی در پایان گفت: باور دارم این مسابقات پلی بزرگ میان ایران و کره‌جنوبی در راستای همکاری ورزش و فرهنگ می‌باشد و تصمیم دارم برای گسترش هرچه بیشتر این رشته با فدراسیون تکواندو ایران همکاری نمایم. از همه عوامل برگزاری این رقابت‌ها تشکر می‌کنم.

درادامه سوگندنامه ورزشکاران و داوران قرائت شد و در پایان این مراسم نیز تندیس ویژه فدراسیون تکواندو به سفیر کره‌جنوبی و مدیرعامل LG اهدا گردید. همچنین از سوی سفارت کره‌جنوبی هدیه نقدی در راستای گسترش تکواندو در مناطق محروم به فدراسیون تعلق گرفت.









تاريخ  ارسال:يكشنبه 13 آبان 1397 - 18:49

کد:89110-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool