جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

سروی: در مسابقات جهانی باید از جان مایه گذاشت/ علاوه بر توانمندی فنی، ارزش‌های اخلاقی از اهمیت بالایی برخوردار است



شناسه خبر: 93600   شنبه 1 دي 1397 - 12:30

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به نتایجی که طی سال‌های اخیر دختران تکواندو کسب کرده‌اند توقع مردم از آنها بالا رفته است که این مهم برای ما بسیار ارزشمند است و باید در این راه از جان مایه گذاشت تا بتوانیم توقعات را برآورده سازیم.


زهرا سروی نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو کشورمان با بیان اینکه اردونشینی دختران تکواندو برای حضور در آوردگاه جهانی از روز دوشنبه – 3 دی‌ماه در مرکز جهانی تکواندو آغاز می‌شود در گفت‌و‌گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: پس از مسابقات قهرمانی کشور که هر ساله برگزار می‌شود، در ادامه رقابت‌های آزاد کشوری با این هدف پیگیری شد تا شرایطی فراهم شود و ورزشکاران مدعی که نتوانستند در قالب تیم‌های استانی حضور پیدا کنند فرصتی در اختیارشان قرار بگیرد تا به رقابت بپردازند.

وی افزود: مسابقات آزاد در این دوره با تفاوتی نسبت به سال‌های گذشته انجام شد و تمامی تکواندوکاران به جز مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور و نفرات اعزامی به بازی‌های المپیک جوانان می‌بایست در این میدان به رقابت می‌پرداختند که این امر قطعا سطح فنی را بالاتر برده بود و هوگوپوشان برای راهیابی به اردوی تیم‌ملی با تمام توان مبارزه می‌کردند.

نایب رییس بانوان تصریح کرد: 18 تکواندوکار در پایان مسابقاتی که بر اساس یک فرمول و به صورت شفاف انجام شد به اردوی تیم‌ملی راه پیدا کردند؛ خدا را شکر فدراسیون تکواندو ایران در بخش بانوان میزبان دو رویداد بین‌المللی در کیش می‌‌باشد که انشاءالله پس از برگزاری مرحله دوم رقابت‌های انتخابی و به منظور آمادگی هرچه بیشتر تکواندوکاران ترکیب نفرات شرکت کننده کشورمان در این رقابت‌ها را اعلام خواهیم کرد.

سروی درمورد غیبت برخی تکواندوکاران در رقابت‌های انتخابی گفت: تکواندوکارانی که به دلیل مصدومیت نتوانستند در این دوره حاضر شوند می‌توانند با ارائه گواهی پزشک معتمد از فدراسیون پزشکی و مدارکی که در اختیار دارند در مرحله بعد مسابقات انتخابی شرکت نمایند.

وی با اشاره به شرایط کیمیا علیزاده بانوی تاریخ‌ساز کشورمان گفت: سلامتی کیمیا برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، با توجه به نظر پزشک معالجش حتما باید تا فروردین‌ماه سال آینده کارهای درمانی و فیزیوتراپی خود را پیگیری نماید و بر همین اساس حضور این ورزشکار ارزشمند در مسابقات جهانی امکان‌پذیر نیست؛ امیدوارم هرچه زودتر سلامتی خود را بدست آورد و همانند گذشته او را در میادین بزرگ ببینیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نتایجی که طی سال‌های اخیر دختران تکواندو کسب کرده‌اند قطعا توقع مردم از آنها بالا رفته است که این مهم برای ما بسیار ارزشمند است و باید در این راه از جان مایه گذاشت تا بتوانیم توقعات را برآورده سازیم. ما نیز از مردم عزیز کشورمان و خانواده بزرگ تکواندو می‌خواهیم در این مسیر مثل همیشه ما را حمایت کنند تا انشاءالله با دعاهای خیرشان بتوانیم پرچم ایران به اهتزاز درآوریم و باعث افتخار کشورمان باشیم.

سروی افزود: کسب موفقیت در مسابقات جهانی نیازمند فاکتورهای متعددی است و ورزشکاران بایستی با همدلی بیشتر دستورات کادر فنی را دقیق به اجرا در آورده و با نظم و انظباط ویژه ای در مسیر رویداد جهانی گام بردارند. مباحث فرهنگی و اخلاقی در کنار توانمندی فنی وعناوین قهرمانی همیشه برای فدراسیون از اولویت و اهمیت خاصی برخوردار بوده و این مهم نیز در انتخاب ورزشکاران به عنوان نمایندگان کشورمان تاثیر گذار است و با توجه به این مهم مسیر را ادامه خواهیم داد.

نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو در پایان با اشاره به مسابقات قهرمانی جهان گفت: بدون تردید کار سختی در پیش داریم اما امیدوارم با حمایت‌های همیشگی مدیریت فدراسیون و تلاش و همت تکواندوکاران و کادرفنی بتوانیم نتایجی را که مد نظر داریم، کسب نماییم.



تاريخ  ارسال:شنبه 1 دي 1397 - 12:30

کد:93600-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool