سه شنبه 29 اسفند 1402

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

حضور پر شور 763 تکواندوکار در مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی



شناسه خبر: 94652   شنبه 8 دي 1397 - 11:59

تکواندوکاران مدعی کشورمان که رویای پوشیدن هوگوی تیم ملی را در سر دارند از روز چهارشنبه – 12 دی‌ماه به مدت 4 روز می بایست در مسابقات آزاد کشوری شرکت کرده تا بتوانند جواز حضور در اردو را کسب کنند.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات آزاد کشوری (ورود به اردوی تیم ملی) مردان از روز چهارشنبه – 12 دی‌ماه با حضور 763 تکواندوکار در 8 وزن و به میزبانی فدراسیون تکواندو آغاز می‌شود و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

همان‌طور که انتظار می‌رفت در این دوره با تدبیر سرمربی تیم ملی در خصوص شفافیت نحوه حضور در ترکیب تیم ملی، استقبال چشمگیر جوانان جویای نامی را در شاهد می‌باشیم؛ تا جاییکه ایام پیش‌بینی شده به 4 روز افزایش پیدا کرده و نسبت به دوره گذشته با رشد قابل توجه 200 نفری مواجه هستیم. این مهم نوید بخش این موضوع است که هوگوپوشان به این باور رسیده‌اند که فرصت حضور در تیم ملی برای تکواندوکاران به طور مساوی فراهم و برای اردونشینی باید از دروازه رقابت‌های آزاد کشوری عبور کنند.

تیم‌ملی مردان کشورمان می‌بایست خود را مهیای حضور در آوردگاهی بزرگ و مهم نماید؛ جاییکه تمامی مدعیان در آن به رقابت می‌پردازند و تکواندوکاران برای رسیدن به فینال و کسب مدال طلای این مسابقات می‌بایست 5 یا 6 مبارزه را پشت سر بگذارند. اما در این دوره تیم‌ها برای کسب سکو کار سخت‌تری را پیش‌رو دارند چراکه فدراسیون جهانی نوع امتیازدهی را در جدول رده‌بندی تغییر داده است و طبق تصمیم جدید از این پس در رقابت‌های جهانی برای کسب مدال طلا 120 امتیاز، مدال نقره 50 امتیاز و مدال برنز هم 20 امتیاز به تیم تعلق گرفته که در نهایت رده بندی تیم‌های برتر برهمین اساس مشخص خواهد شد.

کادرفنی که از اسفندماه سال گذشته هدایت ملی‌پوشان را برعهده گرفته است در دوره قبل و برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا 2018، درهای ورود به اردوی تیم‌ملی را پس از گذر از فیلترهای انتخابی برای تمامی مدعیان باز گذاشت و نتیجه‌اش نیز نایب قهرمانی هوگوپوشان ایرانی در قاره کهن و کسب یک مدال طلا، یک نقره و 3 برنز بود. نشان زرین این رویداد توسط امیرمحمدبخشی جوان جویای نام کشورمان بدست آمد که نخستین حضور خود در رده‌سنی بزرگسال را تجربه می‌کرد و با همین فاکتورهای انتخابی به اعتماد کادر فنی پاسخ مثبت داده و به اردو راه پیدا کرده بود.

بازیهای آسیایی جاکارتا دومین میدانی بود که تیم ملی توانست از آن با سربلندی بیرون بیاید جاییکه از 5 فرصت موجود، 4 مدال (2 طلا – یک نقره – یک برنز) کسب شد و نمایندگان کشورمان توانستند عنوان نخست این رویداد را بدست آورند؛ در ادامه نیز 7 مدال در مسابقات گرندپری به نام ایران ثبت گردید؛ قطعا این موفقیت‌های آهسته و پیوسته را می‌توان در سایه تدبیر و دوراندیشی کادرفنی و داشتن برنامه ای هدفمند جستجو کرد.

با نظر کادرفنی دارندگان مدال طلا و نقره مرحله چهارم مسابقات گرندپری 2018 (آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی)، برنز فینال گرندپری 2018 (سجاد مردانی) و طلایی های المپیک جوانان 2018 (علی اشکوریان و محمدعلی خسروی) لازم نيست در اين مرحله شركت نمايند.

با اعلام سرمربی، تیم ملی تمرینات خود را برای حضور در این آوردگاه بزرگ از یکم بهمن‌ماه آغاز می‌کند؛ فدراسیون تکواندو که موفق به اخذ میزبانی دو رویداد مهم بین‌المللی شده است، شرایط را برای ملی‌پوشان فراهم کرده تا در اولین گام و برای آمادگی هرچه بیشتر در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، جام ریاست فدراسیون جهانی و جام فجر شرکت کرده تا علاوه برمحک جدی توسط کادرفنی، 40 امتیازی را که در سال پیش از المپیک 2020 - توکیو از اهمیت ویژه‌ای برای هر تکواندوکاری برخوردار است، کسب نمایند.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی جهان از 24 تا 29 اردیبهشت‌ماه به میزبانی "منچستر" انگلیس برگزار می‌شود و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنزه به ترتیب 120، 72، 43.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی به تکواندوکاران تعلق می‌گیرد و ملی‌پوشان برای حضور در این رویداد بزرگ فرصتی 100 روزه را در اختیار دارند.



تاريخ  ارسال:شنبه 8 دي 1397 - 11:59

کد:94652-1402




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool