Farsi | English

     شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

باقری معتمد:
سیستم جدید مسابقه‌ها به سود کره‌ای‌هاست

نایب قهرمانی در جام جهانی آن هم در حالی که 5 نفر از ملی‌پوشان ایران (مهران عسگری، عیسی بیگلو، جلال خدامی، بهزاد ایلخانی و روح‌الله طالبی) برای نخستین بار حضور در تیم ملی بزرگسالان را تجربه می‌کردند، نتیجه خوبی بود.

آن‌ها اولین مسابقه رسمی را تجربه می‌کردند و این نشان می‌دهد کار فدراسیون و کادر فنی در مورد پشتوانه‌سازی و جوان‌گرایی خوب است. در تیم اعزامی تنها سه یا چهار نفر باتجربه‌تر از بقیه بودند و فکر می‌کنم با این شرایط نتیجه خوبی گرفتیم.

وی با بیان اینکه انتقادهایی به تکرار نشدن قهرمانی شده است،‌ افزود: نمی‌شود این دوره را با ادوار قبل مقایسه کرد چرا که شیوه مسابقه‌ها فرق کرده است. ضمن آن که نباید فراموش کنیم تیم ایران در دوره‌های قبل نفرات باتجربه‌تری را به همراه داشت. البته حضور در این رقابت‌ها محک خوبی بود که جوانان ما بتوانند خود را برای کسب موفقیت در مسابقه‌های بعدی که مسابقه‌های قهرمانی جهان خواهد بود، آماده‌تر کنند.


قهرمان تکواندو جهان با اشاره به اینکه سیستم جدید برگزاری مسابقه‌ها به سود کره‌ای‌هاست، گفت: آن‌ها وقتی دیدند که با سیستم جدید داوری نمی‌توانند نتیجه بگیرند به همان سیستم داوری قدیمی و نقص‌هایی که داشت بازگشتند تا با این شیوه ضعف‌های خودشان را بپوشانند.


وی ادامه داد: به هر حال مسابقه‌های مهم بعدی که پیش روی ماست، مسابقه‌های قهرمانی جهان است که به صورت انفرادی برگزار می‌شود و کار ما در آن رقابت‌ها خیلی سخت‌تر از جام جهانی است. آن مسابقه‌ها در 8 وزن و به صورت جداگانه برگزار می‌شود که خلاقیت و توانمندی ملی‌پوشان اهمیت زیادی در برتری آن‌ها دارد.


محمد باقری معتمد که حدود 40 روز قبل رباط صلیبی خود را عمل جراحی کرد، در مورد وضعیت خودش به ایسنا گفت: اکنون مشغول فیزیوتراپی هستم و تمرین‌های هوازی و بالاتنه را انجام می‌دهم. با دکتر رازی که صحبت می‌کردم او هم از جراحی من و شرایط فعلی‌ام راضی است.


نایب قهرمان المپیک لندن در پاسخ به این سوال که آیا عصا را کنار گذاشته است، گفت: بله، خدا را شکر پایم را می‌توانم روی زمین بگذارم و راه بروم. البته آن طور نیست که بتوانم تمرین‌های تکواندو انجام دهم، فکر می‌کنم بعد از نظر نهایی پزشکان بتوانم از ماه آینده تمرین‌های سخت‌تری را شروع کنم.


باقری معتمد در مورد اینکه مهم‌ترین برنامه‌اش چیست،گفت: تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم در مسابقه‌های قهرمانی جهان که سال آینده در مکزیک برگزار می‌شود، شرکت کنم.


قهرمان تکواندوی جهان که سال‌ها با تیم دانشگاه آزاد در لیگ برتر تکواندو حضور داشت، امسال به دلیل جراحی پایش در لیگ حضور نخواهد داشت: به طور قطع نمی‌توانم در لیگ شرکت کنم و سال بعد می‌توانم در لیگ مبارزه کنم.


وی در پاسخ به این سوال که آیا سال بعد هم با تیم دانشگاه آزاد در لیگ شرکت می‌کند، گفت: صددرصد از این تیم جدا خواهم شد و دیگر با آن‌ها قرارداد نمی‌بندم. طبق قانونی که وجود دارد، هر تکواندوکاری که یک سال در لیگ مبارزه نکند بازیکن آزاد می‌شود و می‌تواند سال بعد تیمش را تغییر دهد که با توجه به کم‌لطفی مسئولان تیم دانشگاه آزاد، حتما تیمم را عوض می‌کنم. من سال قبل هم می‌خواستم تیمم را عوض کنم و چند پیشنهاد با شرایط بهتر هم داشتم اما مسئولان تیم دانشگاه آزاد با ترفندهایی که زدند، اجازه ندادند من از این تیم جدا شوم.


قهرمان تکواندو جهان با اشاره به اینکه خیلی از تکواندوکاران شاغل در تیم دانشگاه آزاد خواهان جدایی از این تیم هستند، گفت: می‌دانم که خیلی از اعضای تیم می‌خواهند از این تیم جدا شوند اما مسئولان دانشگاه آزاد با قانون‌هایی که خودشان گذاشته‌اند و یا قوانینی که سازمان لیگ دارد، اجازه جدایی به آن‌ها را نمی‌دهند. به هر حال اگر کسی هم راضی نباشد در دانشگاه آزاد باشد، با این شرایط مجبور است.

منبع:خبرگزاری ایسنا

تاريخ  ارسال:سه شنبه 21 آذر 1391 - 10:49

کد:351-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool