Farsi | English

     شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

پایان رقابت های بانوان هوگوپوش در سال 91؛
جام هشتم در دستان هوگوپوشان خودروان وفا

هشتمین دوره مسابقات ليگ دسته يك تکواندو بانوان باشگاه هاي كشور در رده سني جوانان و بزرگسالان با قهرماني تيم خودروان وفا به اتمام رسید.

به گزارش سايت رسمی فدراسيون تكواندو؛

رقابتهای ليگ دسته یک تکواندو بانوان باشگاه های کشور تحت عنوان "جام کوثر " که نزدیک به یک دهه بر تارك پر افتخار تكواندو كشورمان نقش بسته و در حال حاضر به عنوان ليگي پويا و سازنده در خدمت تیم ملی است.

هشتمین دوره رقابتهای لیگ دسته یک تکواندو بانوان در چهارده هفته به صورت رفت و برگشت در سال جاری برگزار شد که شب گذشته جمعه هشتم دی ماه با پیگیری دیدارهای هفته ششم و هفتم دور برگشت و با قهرماني تيم شركت خودران وفا، در خانه تکواندو به پایان رسید .

دور رفت هشتمین دوره مسابقات ليگ دسته يك بانوان باشگاه هاي كشور در بخش بزرگسالان تحت عنوان " جام کوثر" از پانزدهم تیر ماه سال جاری به ميزباني خانه تکواندو آغاز و پس از برگزاري 7 هفته ، هفتم مهرماه در خانه تكواندو با قهرماني تيم خودروان وفا به پايان رسيد.

* نگاهی به هفت هفته رقابت هوگوپوشان در دور رفت لیگ "جام کوثر"؛

بنا بر تقویم سازمان لیگ فدراسیون، دیدارهای هفته اول و دوم از هشتمین دوره رقابتهای لیگ جام کوثر ، پانزدهم تیر ماه برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، هوگوپوشان در خانه تکواندو با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان نتایج بدین شرح اعلام شد:

*در دیدارهای هفته اول؛

تيم دانشگاه آزاداسلامی با كسب 3 امتیازدر صدر جدول جای گرفت،تیم خودروان وفا مقام نایب قهرمانی این هفته را به خود اختصاص داد و هوگوپوشان سایپا بر سکوی سوم ایستادند.

همچنین در این رده بندی تیم های (هئیت تکواندو مازندران، آموزشگاه مژدهی رشت، هیئت تکواندوقزوین ، هیئت تکواندو اصفهان و هئیت تکواندو کاشان ) به ترتیب در رده های چهارم تا هشتم جدول رده بندی رقابتهای این هفته قرار گرفتند.

پس از اتمام مسابقات؛ (سید زهرا صمدیان ازالبرز، مریم آذرمهر از خودران وفا، مهناز قراگوزلواز سایپا و رکسانا کوزلی زاده از هیئت تکواندو قزوین) به ترتیب به عنوان بهترین (داور، مربی، سرپرست و فنی ترین مبارز) معرفی شدند.


*در رقابتهای هفته دوم

در این هفته تيم خودران وفا با كسب 6 امتياز در صدر جدول جاي گرفت، سایپا با کسب 6 امتیاز و تيم دانشگاه آزاد اسلامی با كسب4 امتیاز به ترتيب در رده دوم وسوم قرار گرفتند.

در رقابتهای هفته دوم تیم های (هیئت تکواند مازندران، آموزشگاه مژدهی رشت، هیئت تکواندو قزوین، هیئت تکواندو اصفهان و هیئت تکواندوکاشان ) به ترتیب در رده چهارم الي هشتم قرار گرفتند.


مسئولان برگزاری مسابقات، پس از اتمام رقابتهای این هفته نیز (سیده زهرا صمدیان از البرز، مینو مداح از تیم سایپا، میترا حاذق رحیمی از آموزشگاه مژدهی رشت و سپیده سفری قلعه از دانشگاه آزاد اسلامی ) را به ترتیب به عنوان برترین ( داور، سرپرست، مربی و فنی ترین مبارز) معرفی کردند.

در دیدارهای هفته سوم و چهارم لیگ جام کوثر ، تهران میزبان تکواندوکاران بود.

هوگوپوشان روز بیست و شش شهریورماه به میزبانی خانه تکواندو به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان؛


*در مسابقات هفته سوم؛

تیم سایپا با کسب 9 امتیاز صدر نشینی را از خودروان وفا گرفت و در صدر جدول قرار گرفت، خودروان وفا با کسب امتیاز مشابه و با اختلاف تفاضل با یک رتبه سقوط، در سکوی دوم قرار گرفت و تیم های آموزشگاه مژدهی رشت و دانشگاه آزاداسلامی با کسب4 امتیاز ، به ترتیب در رده های بعدی قرار گرفتند.

همچنين تيم های (هیئت تکواندومازندران، هیئت تکواندو قزوین، هیئت تکواندو اصفهان و هیئت تکواندوکاشان ) به ترتیب در جدول رده بندي رتبه هاي پنجم الي هشتم را به خوداختصاص دادند.

(سیده زهرا حسنی قاضی از خراسان جنوبی، مهناز حسین زاهده از آموزشگاه مژدهی رشت، سید مژگان مهدی سادات و ساناز بحری از هیئت تکواندو مازندران) به ترتیب عناوین برترین (داور، سرپرست، مربی و فنی ترین مبارز) را به خود اختصاص دادند.

*در مبارزات هفته چهارم؛

تکواندوکاران تيم خودران وفا با کسب 12 امتیاز دوباره به صدر جدول آمدند و برای کسب عنوان قهرمانی جایگاه خود را محکم کردند، تیم سایپا بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم های آموزشگاه مژدهی رشت و هئیت تکواندو مازندران با کسب هفت امتیاز رتبه های سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند.

همچنين تیم های (دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت تکواندو قزوین، هیئت تکواندو اصفهان و هیئت تکواندو کاشان) به ترتيب در رده های پنجم الي هشتم جدول رد بندی قرار گرفتند.

در این هفته، افسانه عهدیه از چهار محال وبختیاری عنوان بهترین داور را به خود اختصاص داد، مریم آذر مهر از باشگاه خودروان وفا به عنوان بهترین مربی شناخته شد، میترا حاذق رحیمی از آموزشگاه مژدهی رشت عنوان بهترین سرپرست را از آن خود کرد و عاطفه برمکی از تیم آموزشگاه مژدهی عنوان فنی ترین مبارز را تصاحب کرد.

در دیدارهای هفته پنجم الی هفتم دور رفت رقابتهای لیگ جام کوثر، هفتم مهرماه هوگوپوشان در خانه تکواندو با یکدیگر به رقابت پرداختند.

* در مسابقات هفته پنجم؛

تيم خودران وفا ، سایپا و هیئت تکواندو مازندران به ترتيب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در این رده بندی تیم های (هیئت تکواندو قزوین ،آموزشگاه مژدهی رشت ،دانشگاه آزاد اسلامی ، هیئت تکواندو اصفهان و هیئت تکواندو کاشان )به ترتیب در جایگاه چهارم الی هشتم جاي گرفتند.

پس از اتمام رقابتها، بهترین های این هفته نیز از سوی مسئولان برگزاری مسابقات به شرح زیر معرفی شدند:

(زهرا خوانسار از البرز بهترین داور، مریم آذر مهر از تیم خودران وفا بهترین مربی، مهناز قرا گوزلو از تیم سایپا بهترین سرپرست و سارا خوش جمال فکری به عنوان فنی ترین مبارز از تیم خودران وفا)

*در بازی های هفته ششم:

بار ديگر تيم خودروان وفا درصدر قرار گرفت تا برتري خود را اثبات كند، سایپا و هیئت تکواندو قزوین مقام های دوم و سوم جدول رده بندي را تصاحب كردند.

در این هفته تيم های (هیئت تکواندو مازندران، دانشگاه آزاداسلامی، آموزشگاه مژدهی رشت، هیئت تکواندو کاشان و هیئت تکواندو اصفهان به ترتيب در رتبه هاي چهارم الي هشتم قرار گرفتند.

زهرا خوانساری از استان البرز به عنوان بهترین داور، زینب حق پناه از تیم خودروان وفا بهترین سرپرست، فاطمه مداحی از آموزشگاه مژدهی رشت به عنوان فنی ترین مبارز و مریم آذر مهر از خودران وفا بهترین مربی شناخته شدند.

*در دیدار های هفته هفتم (پایانی دور رفت)؛
خودران وفا با کسب 21 امتیاز قهرمانی نیم فصل را تصاحب کرد، سایپا با 18 امتیاز و هیئت تکواندو قزوین با 11 امتیاز به ترتیب رده های نخست جدول را به خود اختصاص دادند.

همچنین تیم های (دانشگاه آزاداسلامی، هیئت تکواندو مازندران، آموزشگاه مژدهی رشت، هیئت تکواندو کاشان و هیئت تکواندو اصفهان ) به ترتيب رتبه هاي چهارم تاهشتم را کسب کردند.

در هفته هفتم و پایانی دور رفت مسابقات، البرزی ها به عنوان بهترین داور، مربی و فنی ترین بازیکن معرفی شدند که براین اساس (مینو مداح بهترین مربی، فرزانه صاحبی فنی ترین مبارز از تیم سایپا، میترا حاذق رحیمی از آموزشگاه مژدهی رشت بهترین سرپرست و زهرا خوانساری بهترین داور ) شناخته شدند.

با پایان دور رفت رقابتهای لیگ دسته یک بانوان، دور برگشت این مسابقات از روز جمعه بیست و هشتم مهر ماه سال جاری در خانه تکواندو استارت خورد.

در بازی های هفته اول ؛

در این هفته قهرمان نیم فصل تیم خودران وفا برتري خود را تداوم بخشيد و در رتبه نخست جاي گرفت و تیم های (سایپا، دانشگاه آزاداسلامی و هیئت تکواندو قزوین ) به ترتيب رتبه هاي دوم الي چهارم را به خود اختصاص دادند.

همچنین تيم های(هیئت تکواندو مازندران، آموزشگاه مژدهی رشت، هیئت تکواندو اصفهان و هیئت تکواندو کاشان) به ترتيب رتبه های پنجم الي هشتم را به خود اختصاص دادند.

با اتمام رقابتهای این هفته نیز (رقیه فلاح شو رشانی از قزوین به عنوان بهترین داور، مریم آذر مهر از خودران وفا بهترین مربی، مهناز قراگوزلو از تیم سایپا بهترین سرپرست و پریسا فرشید از تیم خودروان وفا به عنوان فنی ترین مبارز) شناخته شدند.

درادامه رقابتهای دور برگشت لیگ جام کوثر، دیدارهای هفته دوم وسوم، نوزدهم آبان ماه به میزبانی خانه تکواندوبرگزار شد.

*در مسابقات هفته دوم ؛

تیم خودروان وفا در صدر جدول جاي گرفت تا در برای کسب عنوان قهرمانی محکمتر گام بردارد و تیم های سایپا و دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

همچنین در رده بندی تیمی این هفته؛ (هیئت تکواندو قزوین، هیئت تکواندو مازندران، آموزشگاه مژدهی رشت، هیئت تکواندو اصفهان و هیئت تکواندو کاشان ) به ترتيب رده های چهارم الي هشتم جدول را به خود اختصاص دادند.

همچنین (سید زهرا صمدیان از البرز، مهناز قره گوزلو از سایپا، مریم آذر مهر از خودروان وفا و نیان شاه محمدی از هیئت تکواندو قزوین ) به ترتیب به عنوان بهترین ( داور،سرپرست، مربی و فنی ترین مبارز) معرفی شد.

در بازی های هفته سوم ؛

این هفته تيم خودروان وفا بار دیگر با کسب بیشترین امتیاز در صدر جدول جای گرفت، سایپا و تيم دانشگاه آزاد اسلامی به ترتيب در رده دوم وسوم قرار گرفتند.

در رقابتهای هفته سوم دور برگشت تیم های (هیئت تکواندو قزوین، آموزشگاه مژدهی رشت، هیئت تکواندو مازندران، هیئت تکواندو اصفهان و هیئت تکواندوکاشان ) به ترتیب در رده چهارم الي هشتم قرار گرفتند.

مسئولان برگزاری مسابقات، پس از اتمام رقابتهای این هفته نیز (مریم کربلایی از مازندران، مینو مداح تیم سایپا، سید مژگان محمدی و ساناز بحری از تیم هیئت تکواندوی مازندران) را به ترتیب به عنوان برترین ( داور، سرپرست، مربی و فنی ترین مبارز) معرفی کردند.

دیدارهای هفته چهارم و پنجم دور برگشت هفدهم آبان ماه با حضور هشت تیم در خانه تکواندو برگزار شد .

در بازی های هفته چهارم:

تيم خودروان وفا، سایپا و دانشگاه آزاد اسلامی به ترتيب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در این رده بندی تیم های (آموزشگاه مژدهی رشت، هیئت تکواندو مازندران، هیئت تکواندوقزوین، هیئت تکواندو اصفهان و هیئت تکواندو کاشان )به ترتیب در جایگاه چهارم الی هشتم جاي گرفتند.

پس از اتمام رقابتها، بهترین های این هفته نیز به شرح زیر از سوی مسئولان برگزاری رقابتها معرفی شدند:

(زهرا افتخاری از البرز بهترین داور، مریم آذر مهر از تیم خودروان وفا بهترین مربی، میترا حاذق رحیمی از آموزشگاه مژدهی رشت بهترین سرپرست و سولماز تیموری به عنوان فنی ترین مبارز از تیم خودران وفا)

در بازیهای هفته پنجم :

هوگوپوشان تیم خودروان وفا بازهم در صدر جدول قرار گرفتند و با کسب بیشترین امتیاز قهرمانی زود هنگام جام کوثر را کسب کردند و تیم های سایپا و دانشگاه آزاد اسلامی همانند هفته های گذشته به ترتیب در سکوی دوم سوم ایستادند.

در این رده بندی که رقابت برای ایستادن بر سکوی های چهارم و پنجم میان تیم های هیئت تکواندو قزوین و مازندان تنگاتنگ بود، هیئت تکواندو قزوین جای در پای مازنی ها گذاشت و در رتبه چهارم جدول جای گرفت و تیم هیئت تکواندو مازندران پنجم شد، همچنین تیم آموزشگاه مژدهی رشت، هیئت تکواندو اصفهان و هیئت تکواندو کاشان به ترتیب در رتبه های ششم و هشتم قرار گرفتند.

پس از اتمام مسابقات (زیبا دودانگه از گیلان به عنوان بهترین داور، مریم آذرمهراز خودروان وفا به عنوان بهترین مربی، سید مژگان مهدی سادات از هیئت تکواندو مازندران بهترین سرپرست و شیما خلیل ارجمندی از هیئت تکواندو قزوین فنی ترین بازیکن)معرفی شدند.

دیدارهای هفته ششم و هفتم (پایانی ) دور برگشت لیگ بانوان "جام کوثر " شب گذشته جمعه هشتم دی ماه در خانه تکواندوبر گزار گردید.

در بازیهای هفته ششم :

در این هفته تیم خودروان وفا برتري خود را تداوم بخشيد و در رتبه نخست جاي گرفت و تیم های (سایپا ،دانشگاه آزاداسلامی وهیئت تکواند و قزوین ) به ترتيب رتبه هاي دوم الي چهارم را به خود اختصاص دادند.

همچنین تيم های(هیئت تکواندو مازندران،آموزشگاه مژدهی رشت، هیئت تکواندو اصفهان و هیئت تکواندو کاشان) به ترتيب رتبه های پنجم الي هشتم را به خود اختصاص دادند.

با اتمام رقابتهای این هفته نیز (زهرا خوانساری از تیم البرز به عنوان بهترین داور، مینومداح از سایپابهترین مربی، میترا حاذق رحیمی از آموزشگاه مژدهی رشت بهترین سرپرست و فریده رشیدی از تیم خودران وفا به عنوان فنی ترین مبارز) شناخته شدند.


هشتمین دوره رقابتهای لیگ دسته یک بانوان "جام کوثر " با برگزاری دیدارهای هفته هفتم به اتمام رسید.

در این هفته تيم خودروان وفا با کسب 42 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، تیم سايپا با كسب 36 امتياز و دانشگاه آزاد اسلامي با 22 امتیاز به ترتیب در سکوهای دوم وسوم ایستادند.

همچنین هيئت تكواندو قزوين با 20 امتیاز، آموزشگاه مژدهي رشت با 16 امتیاز، هیئت تکواندو مازندران با16 امتیاز، هيئت تكواندو اصفهان با 7 امتياز و هيئت تكواندو كاشان بدون کسب امتیاز به ترتیب رتبه های چهارم الی هشتم را به خود اختصاص دادند.

در پایان دیدارهای هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول بانوان باشگاه های کشور، از سوی مسئولان سازمان ليگ، بهترين هاي این مسابقات به این شرح معرفی شدند:

بهترین سرپرست:

ميترا حاذق رحيمي (آموزشگاه مژدهي رشت)

بهترین مربی:

مريم آذر مهر (تيم خودران وفا)

فنی ترین مبارز:

نفيسه مخلصي (تيم خودران وفا)

تاريخ  ارسال:شنبه 9 دي 1391 - 09:20

کد:539-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool