Farsi | English

     شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

پس از اتمام دوران مصدومیت؛
متعمد: تیم جدیدی را در نیم فصل دوم همراهی می کنم

محمد باقر معتمد گفت : با اتمام دوران مصدومیت ام، با تیمی جدید در دیدارهای دور برگشت رقابتهای لیگ برتر بر روی شیاپچانگ خواهم رفت.

محمد باقر معتمد ملي پوش تكواندو كشورمان در گفتگو با سايت رسمي فدراسيون با بیان این مطلب افزود:

دو ماه پیش از آغاز سی امین دوره بازی های المپیک و برای حضور در یک دیدار تدارکاتی به همراه تیم ملی به کشور کره ‌جنوبی اعزام شدیم، در زمان برگزاری مراحل تمرین و مسابقات تدارکاتی، از ناحیه زانوی پای راست دچار آسیب دیدگی شدم، اما با توجه به اهمیت رقابتهای المپیک، با فیزیوتراپی‌ها و آبدرمانی شرایط فیزیکی و روحی ام را برای حضور در این مسابقات فراهم کردم.

وی افزود: پس از فراهم شدن شرایط حضورم در مسابقات لندن از لحاظ آمادگی جسمانی و با برگزاری دیدارهای حساس و چشمگیر، توانستم با کسب جواز حضور در مرحله فینال، مدال نقره و مقام نایب قهرمانی المپیک را کسب کنم.
باقری معتمد بیان کرد: با اتمام دیدارهای المپیک، برای حضور در تورنمنت بین المللی روسیه به تیم ملی دعوت شدم و با عملکردی قابل قبول مدال طلای وزن دوم المپیک را در این رقابتها به گردن آویختم.
عضو تیم ملی تکواندو کشورمان بیان کرد: پس از اتمام این مسابقات و با بنا بر تصمیم کادر پزشکی تیم ملی، مقرر شد که هرچه سریعتر و برای آماده سازی بیشتر به منظور حضور در مسابقات آینده، مراحل درمانم را سریعتر انجام دهم.
وی درباره وضعیت کنونی اش بیان کرد: پس از گذراندن دوران نقاهت و انجام تمرينات فيزيوتراپي و آب درماني زير نظر مجرب ترين دکتران فدراسيون پزشكي ورزشی، خوشبختانه هم اکنون در شرايط بسيار مطلوبی از لحاظ آمادگی جسمانی قرار دارم و به زودي دوره جدید تمريناتم را آغاز می کنم.
وي درباره نحوی حضورش در رقابتهای دور برگشت لیگ برتر یادآور: رقابتهای دیدار رفت یازدهمین دوره لیگ برتر، همزمان با دوران نقاهت من برگزار شد و با توجه به این امر شرایط همراهی تیم دانشگاه آزاد برایم میسر نشد، اما با توجه به آغاز دور برگشت این مسابقات از نهم بهمن ماه و انعقاد قرارداد با تیمی جدید، با مصاف هوگوپوشان برتر کشور خواهم رفت.
دارنده مدال نقره مسابقات المپیک، درباره حضورش در نخستین رویداد مهم بین المللی پس از اتمام دوران مصدومیت بیان کرد: باتوجه به بهبود مصدومیت ام، تمرينات آمادگي خود را براي حضور در رقابتهاي جهاني مكزيك كه تيرماه سال آينده برگزار می شود،آغاز خواهم کرد تا با آغاز اردوی تیم ملی، با آمادگی کامل تمریناتم را به صورت همزمان با دیگر هوگوپوشان پیگیری کنم.
معتمد در خصوص نحوی عملکرد تيم دانشگاه آزاد در رقابتهای دور رفت ليگ برتر بيان داشت: متاسفانه تيم دانشگاه آزاد در اين دوره از مسابقات ليگ به دليل از مصدوميت چند رزمی کار اصلي خود، نتوانست همانند سالهاي گذشته بر روی شیاپچانگ حاضر و با چند پله سقوط در جدول رده بندي روبرو شد که امیدوارم این امر در ادامه رقابتهای دور رفت و با آغاز دیدارهای نیم فصل دوم، بر طرف شود.
تکواندوکار طلايي کشورمان در رقابتهاي جهانی 2009 دانمارك، درباره سطح برگزاری دوره آینده این مسابقات گفت: يكي از مهمترين رويداد بین المللی پیش روی تكواندو كشورمان در سال آینده، حضور در رقابتهای جهانی 2013 مکزیک است، كه با توجه به اهمیت و جایگاه این مسابقات در فدراسیون جهانی و تاثیر نتایج آن در رنکینگ تیم ها و هوگوپوشان شرکت کننده، باید با استفاده از زمان باقی مانده و تمرینات و برنامه ریزی کادر فنی، مراحل آماده سازی تیم ملی با بهترین روند پیگیری شود تا بار دیگر شاهد اهتزاز پرچم مقدس ایران و تصاحب سکوی های برتر توسط تکواندوکاران کشورمان باشیم.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 11 دي 1391 - 12:38

کد:562-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool