Farsi | English

     شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

اکبر آبادی :
ورزش بانوان نقش مهمی در ارتقاء جایگاه ایران در بازیهای آسیایی دارد

معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی با تاکید بر پیگیری برنامه های میان مدت فدراسیونهای ورزشی برای حضور موفق بانوان ملی پوش در بازی های آسیایی 2014 کره جنوبی گفت: بانوان نقش مهمی درارتقاء جایگاه ایران در کره جنوبی دارند .

مرضیه اکبرآبادی در نشست نواب رییس فدراسیونهای ورزشی با اشاره به زمان باقی مانده تا المپیک آسیایی ، به حضور تاثیر گذار بانوان در این رویداد مهم اشاره کرد و افزود : امروز نگاه جامعه به ورزش بانوان متفاوت با گذشته است و عموم مردم از آنها انتظار کسب مدال دارند .

وی پیگیری رقابتهای ٰاستانی ٰ کشوری و لیگها را مورد توجه قرار داد و افزود : این پیکارها می تواند در معرفی افراد بیشتر برای تشکیل تیمهای ملی نقش بسزایی داشته باشد .بنابراین تا زمان باقی مانده به بازی های کره جنوبی این پیکارها را به طور جدی دنبال کرده و سعی کنید با برگزاری اردوهای اآماده ساری مستمر ،بهترین ها را در مدت زمان باقی مانده به این اردوها تزریق کنید.

معاون امور بانوان و توسعه ورزش همگانی با تاکید بر برنامه ریزی با هدف تثبیت جایگاه ملی پوشان کشور در رشته های مدال آور اظهارداشت :آنچه کهدر گذشته به دست آمده را به گذشته بسپارید و تلاش کنید ضمن تثبیت جایگاه ایران در مسیر کسب نتایج بهتر ،ورزشکاران را بدرستی در کسب جایگاه های بهتر هدایت کنید.
وی به مشکلات فراروی فدراسیونهای ورزشی و ادارات کل ورزش وجوانان سراسر کشور اشاره کرد و گفت: باید فضای رقابتی ورزشیبه هر نحو ممکن در کشور به ویژه استانها و شهرستانهای کشور ایجاد شود ٰو در هر برهه ای علت عدم مشارکتها مورد بررسی قرار بگیرد .

اکبرآبادی ادامه داد : در پایان سال 91 قرار داریم و تمامی فدراسیونها درحال تدوین تقویم ورزشی هستند ،بنابراین من از شما توقع دارم برنامه ها ٰیتان در حوزه بانوان عملیاتی،اجرایی و متناسب با ضرورتها باشند .

وی افزود: در تدوین تقویمهای ورزشی ، توجه به استانهای کشور با توجه به بحث آمایش سرزمین و استانهایی که پایگاه رشته هاییخاص هستند باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد .

معاون امور بانوان وزارت ورزش وجوانان ٰنگرش علمی و تخصصی به حوزه های مختلف ورزش بانوان را ٰ، راهکاری مهم در جهت سرعت بخشیدن به توسعه ورزش همگانی و حرفه ای این بخش دانست و با اشاره به بحث آمایش سرزمین گفت: برای دستیابی به نتایج مطلوب ،دراین راستا تعامل و همفکری را سرلوحه کار اجرایی تان قرار دهید.

وی با تاکید بر توسعه فضای رقابتی در بخش ورزش بانوان در سطوح مختلف قهرمان کشوری،لیگها و تیمهای ملی و برگزاری دوره های آموزشی ضروری و متناسب با نیازهای رشته های ورزشی اظهارداشت :‌ دراین خصوص تهیه بسته های آموزشی باید مورد توجه بیشتر قرار بگیرند .

مرضیه اکبرآبادی از نواب رییس فدراسیونهای ورزشی خواست تا مسائل مربوط به برنامه های توسعه ای ورزش بانوان را به طور جدی پیگیری کنند و با استفاده از تمامی طرفیتها از تمامی پتانسیلها برای بالندگی ورزش بانوان استفاده کنند.

وی در ادامه تهیه کارت سلامت برای تمامی ورزشکاران فعال در کشور را مورد تاکید قرار داد و افزود : براین اساس تمامی ورزشکاران موظف هستند پیش از حضور در رقابتهای کشوری،لیگها یا اردوهای تیمهای ملی کارت سلامت را تکمیل نمایند.

معاون امور بانوان وزارت ورزش وجوانان افزود : این اقدام در راستای ارتقای سطح سلامتی ورزشکاران وایجاد محیط ورزشی سالم به طور جدی پیگیری خواهد شد ودراین خصوص نشستهای بسیاری را با حضور متخصصان مختلف و کارشناسان فدراسیون پزشکی و ورزشی برگزار کردیم که امیدوارم با پیگیری دقیق بتوانیم به برنامه هایی که دراین راستا پیش بینی کرده ایم دست یابیم .

منبع:پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان

تاريخ  ارسال:سه شنبه 12 دي 1391 - 12:37

کد:576-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool