Farsi | English

     شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

دور رفت لیگ "خلیج فارس" در یک نگاه؛
نصف جام در دست هوگوپوشان قوامین ناجا

دور رفت یازدهمین دوره مسابقات ليگ برتر باشگاه هاي كشور در رده سني جوانان و بزرگسالان با قهرماني تيم قوامین ناجا به اتمام رسید.

به گزارش سايت رسمی فدراسيون تكواندو؛
دور رفت هجدهمين دوره مسابقات ليگ برتر باشگاه هاي كشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان تحت عنوان جام "خلیج فارس" گرامیداشت استاد "شهيد محمد قورچانی" از سیزدهم آبان ماه سال جاری به ميزباني تهران آغاز شد و پس از برگزاري هفت هفته، یازدهم دی ماه در خانه تكواندو با قهرماني تيم قوامین ناجا به پايان رسيد.
* نگاهی به هفت هفته رقابت هوگوپوشان در دور رفت لیگ خلیج فارس؛
بنا بر تقویم سازمان لیگ فدراسیون، دیدار هفته اول دور رفت از یازدهمین دوره رقابتهای لیگ خلیج فارس، سیزدهم آبان ماه برگزار شد.
در این دوره از مسابقات، هوگوپوشان در خانه تکواندو به رقابت پرداختند که در پایان نتایج بدین شرح اعلام شد:
*در دیدارهای هفته اول؛
تيم دانشگاه آزاد اسلامی با كسب 3 امتیاز در صدر جدول جای گرفت، قوامین ناجا مقام نایب قهرمانی این هفته را به خود اختصاص داد و هوگوپوشان شرکت ملی حفاری بر سکوی سوم ایستادند.
همچنین در این رده بندی تیم های (صنایع استیل البرز، صنعت مس کرمان، سایپا البرز و شهرداری ورامین) به ترتیب در رده های چهارم تا هفتم جدول رده بندی رقابتهای این هفته قرار گرفتند .
پس از اتمام مسابقات، (حافظ مهدوی از تهران، سید نعمت خلیفه از تیم دانشگاه آزاد اسلامی، هادی ساعی و پیام قبادی از تیم صنایع استیل البرز) به ترتیب به عنوان بهترین (داور، مربی، سرپرست و فنی ترین مبارز) معرفی شدند.
همچنین سایپا البرز به عنوان تیم منتخب اخلاق این هفته معرفی شد.
دیدارهای هفته دوم و سوم لیگ برتر تکواندو، پس از یک ماه وقفه در برگزاری روز دوشنبه سیزدهم آذر ماه در خانه تکواندو برگزار شد و در پایان ؛
*در مسابقات هفته دوم ؛
تیم قوامین ناجا با یک بازی حساب شده و در رقابتی نزدیک تیم صدرنشین جدول را با یک پله سقوط مواجه و با کسب 6 امتیاز در رتبه نخست جدول رده بندی قرار گرفت، هوگوپوشان دانشگاه آزاد اسلامی با کسب 4 امتیاز در سکوی دوم ایستادند و تیم شهرداری ورامین با چهار پله صعود در رده سوم جدول قرارگرفتند
همچنين تيم های (شرکت ملی حفاری، صنایع استیل و سایپای البرز و صنعت مس کرمان ) به ترتیب در جدول رده بندي رتبه هاي چهارم الي هفتم را به خود اختصاص دادند.
(مهرداد حقیقی از استان اصفهان، عبدالرضا تجلی از تیم صنعت مس کرمان، مرتضی سلطانی و مهدی خدابخشی از تیم قوامین ناجا) به ترتیب عناوین برترین (داور، سرپرست، مربی و فنی ترین مبارز) را به خود اختصاص دادند.
از سوی مسولان سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، تیم صنعت مس کرمان به عنوان تیم منتخب هفته دوم معرفی شد.
*در مبارزات هفته سوم ؛
بازهم تکواندوکاران تيم قوامین ناجا با كسب 9 امتياز در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند، تیم شهرداری ورامین بار دیگر با یک بازی حساب شده با کسب 6 امتیاز یک پله در جدول رده بندی صعود کرد و بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد و تیم دانشگاه آزاد در جایگاه سوم قرار گرفت.
همچنين تیم های (شرکت ملی حفاری، صنایع استیل البرز، سایپا البرز و صنعت مس کرمان )به ترتيب در رده های چهارم الي هفتم جدول رده بندی قرار گرفتند.
در این هفته، مهرداد حقیقی از اصفهان عنوان بهترین داور را به خود اختصاص داد، مرتضی کریمی از تیم صتایع استیل البرز به عنوان بهترین مربی شناخته شد، سید حسن میر از شهرداری ورامین عنوان بهترین سرپرست را از آن خود کرد و پیام قبادی از صنایع استیل البرز عنوان فنی ترین مبارز را تصاحب کرد.

در دیدارهای هفته پنجم و ششم این دوره از رقابتها، بیست و هفتم آذرماه هوگوپوشان در خانه تکواندو با یکدیگر به رقابت پرداختند.
* در مسابقات هفته چهارم؛
تيم قوامین ناجا باز هم با کسب 9 امتیاز در صدر جدول باقی ماند، شهرداری ورامین با 7 امتیاز در سکوی دوم ایستاد و تیم صنایع استیل البرز با دو پله صعود جایگاه هوگوپوشان دانشگاه آزاد را تصاحب کرد.
در این رده بندی تیم های (شرکت ملی حفاری ایران، دانشگاه آزاد اسلامی، سایپا البرز و صنعت مس کرمان) به ترتيب در رتبه هاي چهارم الي هفتم جاي گرفتند.
پس از اتمام رقابتها، بهترین های این هفته نیز به شرح زیر از سوی مسئولان برگزاری رقابتها معرفی شدند:
حافظ مهدوی از تهران بهترین داور، علیرضا داودی پور از تیم شرکت ملی حفاری ایران بهترین مربی، رضا ایمان زاده از تیم دانشگاه آزاد اسلامی بهترین سرپرست و پدرام حسن پور به عنوان فنی ترین مبارز.
تیم سایپا البرز در این هفته عنوان تیم منتخب اخلاق را به خود اختصاص داد.
*در مسابقات هفته پنجم؛
تیم مقاومت ناجا در صدر جدول جاي گرفت تا در يك قدمي قهرماني نيم فصل قرار گيرد و تیم های شهرداری ورامین و صنایع استیل البرز به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.
همچنین در رده بندی تیمی این هفته؛ (شرکت ملی حفاری ایران، دانشگاه آزاد اسلامی، سایپا البرز و صنعت مس کرمان) به ترتيب رده های چهارم الي هفتم جدول را به خوداختصاص دادند.
همچنین (حافظ مهدوی ازاستان تهران، مسعود لشگری، مرتضی سلطانی و امیرحسین شاکری) به ترتیب به عنوان بهترین (داور،سرپرست، مربی و فنی ترین مبارز) معرفی شدند.
خانه تکواندو میزبان دیدارهای پایانی دور رفت مسابقات لیگ برتر "خلیج فارس" يادواره "محمد قورچانی " بود.
دیدارهای هفته ششم و هفتم یازدهم دی ماه بر گزار شد که در پایان؛
در بازی های هفته ششم ؛
هوگوپوشان قوامین ناجا كه در تمامي ديدار هاي ليگ در رده نخست قرار گرفته بودند دراين هفته نيز مقام اول را به خود اختصاص دادند و تیم های صنایع استیل البرز و دانشگاه آزاد به ترتیب در رده دوم و سوم قرار گرفتند.
همچنین تيم های (شرکت ملی حفاری ایران، سایپا البرز، دانشگاه آزاد اسلامی و صنعت مس کرمان) با حفظ جایگاه همچنان به ترتيب رتبه هاي چهارم الي هفتم جدول را تصاحب كردند.
در این هفته حافظ مهدوی از استان تهران باز هم به عنوان بهترین داور معرفی شد و عناوین بهترین سرپرست، مربی و فنی ترین مبارز به ترتیب در تصاحب (مسعود لشگری از تیم قوامین ناجا، مرتضی کریمی از تیم صنایع استیل البرز و علی شاکری از تیم قوامین ناجا) قرار گرفت.
همچنين تيم استيل البرز به عنوان تيم اخلاق اين هفته معرفي شد.
تيم باشگاه قوامین ناجا با كسب 16 امتیاز توانست قهرماني نيم فصل ليگ "خلیج فارس" را تصاحب كند تا با خيالي آسوده به دور برگشت مسابقات بيانديشد.
تيم شهرداری ورامین با 12 امتیاز، صنایع استیل البرزبا 10 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین تیم های (شرکت ملی حفاری ایران با 8 امتیاز، سایپا البرز با هفت امتیاز، دانشگاه آزاد اسلامی با 5 امتیاز و صنعت مس کرمان بدون کسب امتیاز) به ترتيب رتبه هاي چهارم الي هفتم را به خود اختصاص داد.
در هفته هفتم؛
بهترین سرپرست:
ايمان سيناپور (ملي حفاري ايران)
بهترین مربی:
محمد رضا رضایی (سایپای البرز)
فنی ترین بازیكن:
امیر حسین شاکری (قوامين ناجا)
بهترين داور:
حسين جديري از استان اصفهان
همچنین تيم سايپا به عنوان تيم اخلاق هفته هفتم معرفی شد.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 13 دي 1391 - 08:47

کد:579-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool