Farsi | English

     شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

سرمربي تيم تكواندو مقاومت؛
بدون باخت،جام هجدهم را كسب خواهيم كرد

اشرف قنبري گفت: با برنامه ریزی دقیق، مقام قهرمانی هجدهمين دوره از رقابتهاي ليگ نقش جهان را بدون باخت تصاحب می کنیم.

علي اكبر اشرف قنبري سرمربي تيم تكواندو مقاومت تهران در آستانه برگزاری رقابتهای هفته سوم و چهارم دوربرگشت لیگ دسته یک "نقش جهان" در گفتگو با سایت رسمی فدراسیون با بیان این مطلب افزود:

هجدهمين دوره رقابتهاي ليگ دسته يك باشگاه هاي كشور در دو رده سني جوانان و بزرگسالان با حضور يازده تيم، از نهم شهريور ماه درحال برگزاري است.

وی افزود: هوگوپوشان تيم مقاومت با گذشت سيزده هفته از رقابتهاي ليگ "نقش جهان"، با ارائه مبارزات دقیق و حساب شده و کسب نتایج رضایت بخش و بدون باخت، تاکنون درسكوي قهرماني ايستادند.

سرمربي تيم مقاومت تهران در خصوص سطح برگزاري رقابتهاي لیگ دسته یک بيان کرد: این مسابقات هر ساله به واسطه حضور هوگوپوشان فني و تكنيكي در تيم هاي باشگاهي، از سطح برگزاری بسیار بالایی از لحاظ کمی و کیفی برخوردار بوده که خوشبختانه این امر در هجدهمین دوره رقابتها نیز قابل مشاهده است.

سرمربی تیم تکواندو مقاومت تهران درباره سطح آمادگی دیگر تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات یادآور شد: با توجه به قدمت چندین ساله برگزاری این مسابقات در کشورمان، تیم های شرکت کننده در هر دوره با بالاترین سطح آمادگی حضور دارند که در این دوره نیز تیم ها با برگزاری تمرینات منظم و استفاده از برترین هوگوپوشان کشور در ترکیب خود، برای کسب بهترین نتیجه به تمام توان به مصاف رقیبان می روند.

قنبري درادامه اظهار داشت:در دور برگشت رقابتهاي ليگ نقش جهان تيمها با برطرف كردن نقاط ضعف خود، با قدرت بیشتری نسبت به نيم فصل اول ظاهر شدند که این امر باعث برگزاری دیدارهای نزدیک شد.

وی درباره عملکرد هوگوپوشان خود در دور برگشت این مسابقات تاکید کرد: با توجه به کسب شناخت بیشتر بر روی دیگر تیم ها و ارتقا سطح فنی تکواندوکاران رقیب نسبت به دیدارهای نیم فصل اول، هوگوپوشان مقاومت باید برای حفظ صدرنشینی تیم، بسیار دقیق و محتاطانه در مسابقات دور برگشت به مصاف رزمی کاران بروند.

وي در خصوص برنامه دیدارهای این هفته تیم مقاومت بیان داشت: در هفته سوم و چهارم دور برگشت رقابتهای لیگ دسته يك تکواندو، تیم مقاومت در اولین دیدار خود به مصاف هوگوپوشان تیم سازه حفاره كاشان می رود و در هفته چهارم نیز با تکواندوکاران تیم هئيت تكواندو قزوين به رقابت می پردازد.

وی درباره سطح آمادگی هوگوپوشان تیم خود در این رقابتها افزود: برای حضور موفق در این مسابقات، با استفاده از تمرینات مستمر و فشرده، سطح آمادگی تکواندوکاران بسیار افزایش یافته و خوشبختانه شاگردانم با شرایط بسیار مطلوب از لحاظ آمادگی جسمانی و روحی به مصاف رقیبان خواهند رفت.

سرمربی تیم تکواندو مقاومت درباره کسب عنوان قهرمانی جام "نقش جهان" توسط هوگوپوشان تیم اش بیان کرد:
با توجه پیروزی تيم مقاومت در تمامي ديدارهاي این دوره از مسابقات لیگ، باید با استفاده از برنامه ریزی دقیق در ادامه دیدارهای دور برگشت و پیگیری این روند و کسب بالاترین امتیاز در جدول رده بندی، قهرمانی تیم را در نیم فصل دوم نیز تثبیت کنیم.

وي در ادامه اظهار داشت: با توجه به نزدیک بودن امتیازات در جدول رده بندی، تیم ها نباید با کوچکترین اشتباهی امتیازی را از دست بدهند چراکه این امر منجر به سقوط چند پله ای در جدول رده بندی خواهد شد.

تيم تكواندومقاومت با 17 هوگوپوش(محسن محمدي، مهدي همت روشن، شهاب عسگري، محمودصابري،آرمين محمودي،محمدرضا حيدري،محمد رضاسبك پا،بابك نادري،محسن كمالي، كسري مهدي پور، رضاحيدري، پيمان جهان تاپ، فرشيدشفيع خاني، غلامحسين فقيهي، حميد رضا حجي زواره، مهدي آذر و رضازارع)و حضور در رقابتهای هشت وزن و با 34 امتیاز، در صدر جدول رده بندي هجدهمين دوره رقابتهاي ليگ دسته يك جوانان و بزرگسالان جام "نقش جهان" قرار گرفته است.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 13 دي 1391 - 11:58

کد:580-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool