Farsi | English

     سه شنبه 29 مرداد 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

نشست با روسای فدراسیونها و انجمن های ورزشی؛
عباسی : توجه به اخلاقیات و توسعه ورزش قهرمانی را با جدیت دنبال می کنیم

وزیر ورزش و جوانان هدف اصلی این وزارتخانه را تربیت انسان هایی سالم عنوان کرد وگفت : با تعامل، خردجمعی و نشستهای تخصصی می توان بسیاری از برنامه ها را اجرایی وبسیاری از مشکلات را مرتفع کرد .

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان ، محمد عباسی در نشست مشترک با روسای فدراسیونهای ورزشی و مسوولان انجمنهای ورزشی در سالن اجتماعات هتل المپیک ، با بیان اینکه سال 91 سالی پر فراز و نشیب برای این وزارتخانه بود ، اظهار داشت :

این در حالی است که در سال گذشته افتخارات بسیاری توسط ورزشکاران غیور کشورمان برای ملت شریف ایران بدست آمد که از مهمترین آنها می توان به نتایج بدست آمده در المپیک لندن اشاره کرد .

وزیر ورزش وجوانان موفقیتهای کسب شده در میادین بین المللی را حاصل تعامل و خرد جمعی دانست و گفت: معتقدم با گفت و گو و نشستهای تخصصی می توان بسیاری از مشکلات را مرتفع کرد .

وی با تاکید براینکه باید افتخارآفرینی ها و خدمات مثبت را در جامعه پررنگ کنیم، افزود : بیان مکرر کاستی ها یا انتقادهای نابجا و بیان نکات منفی، خاطر شریف ملت ایران و جوانان عزیز را مکدر و آنها را آزرده می سازد .

محمد عباسی به برنامه ها وسیاست گذاری های توسعه ای دولت در حوزه زیرساختهای ورزشی اشاره کرد و افزود : اقدامات خوبی در جهت توسعه اماکن ورزشی صورت گرفته و دراین خصوص می توان ادعا کرد در دولت نهم و دهم به اندازه 60 سال کار مفید انجام شده است .

وی افزود : هر چند زیر ساخت های موجود به کفایت نیست و هنوز هم جای کار در این زمینه وجود دارد ، اما واقعیت این است که حاصل تلاش دولت در توسعه زیر ساختها و فراهم آوردن شرایط بهتر برای پرداختن به ورزش قهرمانی ، به بهترین شکل در المپیک لندن متبلور شد .

وزیر ورزش و جوانان همچنین به دیدار ورزشکاران با مقام معظم رهبری درآخرین روزهای سال گذشته اشاره کرد و افزود : بیانات ایشان در خصوص توسعه ورزش قهرمانی و توجه ویژه به ارزش ها و اخلاقیات در ورزش و به ویژه توجه به ورزش همگانی را باید بیش از پیش مورد توجه قرار داد .

وی درادامه ضمن قدردانی از جامعه ورزش به خاطر افتخارآفرینی هایشان در میادین بین المللی، تصریح کرد : همه ما بخشی از نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و هرکدام باید با نگرش دقیق و تبیین چشم انداز در حوزه ی فعالیتی خودمان ، برای تعالی این نظام تلاش کنیم .

محمد عباسی مهمترین وظیفه مسوولان و فعالان عرصه ورزش وجوانان را توسعه و ارتقاء جایگاه این دو بخش عنوان کرد و افزود : برای رسیدن به این مرحله جامعه ورزش باید آماده تلاش شبانه روزی باشد.

وی توضیح داد: هدف ما تنها کسب عناوین قهرمانی نیست، بلکه می خواهیم از ورزش به عنوان ابزاری برای تکامل جسمی و روحی انسانها بهره بگیریم .

وزیر ورزش وجوانان افزود : ورزش بستر پاکی ها و فرصتی برای رشد فضایل اخلاقی است و ما باید از این ابزار که تمامی اقشار جامعه را در برمی گیرد حراست کنیم واین وظیفه برعهده مسوولان وسیاستگذاران ورزشی است .

وی همچنین در این نشست پرهیز از حواشی توسط مدیران ورزشی را مورد توجه قرار داد و گفت: ایجاد التهاب ، بهانه جوبی و فرصت طلبی به هر شکل و توسط هر فردی در جامعه ورزش به نوعی بداخلاقی و مذموم است و باید جلوی این حاشیه ها را گرفت .

محمد عباسی از سال 92 به عنوان سال فعال و پرکار نام برد وافزود: باید افق دیدمان را گسترش دهیم ،ما از رده پنجاه و یکم به هفدهم در المپیک لندن دست یافتیم ، قطعا با همت وتلاش بیشتر و تکیه برغیرت جوانان برومند کشورمان خواهیم توانست این جایگاه را تک رقمی کنیم .

وی دراین راستا از برنامه های استعدادیابی و تدوین برنامه جامع شناسایی استعدادها خبرداد و افزود : برای دستیابی به اهداف تعیین شده باید از تمامی امکانات بهره بگیریم تا آنچه را که این ملت در حوزه ورزش لایق آن هستند، برایشان کسب کنیم.

وزیر ورزش وجوانان خطاب به روسای فدراسیونهای ورزشی و مسوولان انجمن ها گفت: شما امید من در این مسیر پر فراز ونشیب هستید و امیدوارم بتوانیم با کمک یکدیگر و دستیابی به نتایج لازم در عرصه ورزش قهرمانی ، قدردان حمایت ها و توجهات دولت به ورزش و همراهی های خوب و امید بخش مردم در جای جای کشور باشیم.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 1 ارديبهشت 1392 - 11:06

کد:1420-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool