کلام روز
امام صادق علیهالسلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازهدارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى
تبلیغات
.
نشست روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی با دبیر سرویس ورزشی ایرنا احمدی: روابط عمومی نقش کلیدی در تعامل دستگاه با رسانه ها دارد معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان گفت: روابط عمومی نقش موثر و کلیدی در برقراری ارتباط دستگاه با رسانه ها دارد و با این نقش قادر است تا از ظرفیت های رسانه ها در جهت اطلاع رسانی صحیح و پیشبرد اهداف و رسالت خود استفاده کند. به گزارش سايت فدراسيون تكواندو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، عبدالحمید احمدی در نشست روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی با دبیر سرویس ورزشی ایرنا که امروز با حضور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان در سالن اجتماعات این وزارتخانه برگزار شد گفت: در حوزه تعامل رسانه ها با روابط عمومی ها تا زمانی که تکالیف تعریف نشود همیشه حوزه روابط عمومی به رسانه ها بدهکار می ماند.وی با طرح این سوال که چرا با وجود همه تلاش ها و هزینه ها که انجام می شود، اغلب اوقات رضایت مندی از هر دو طرف روابط عمومی و رسانه وجود ندارد تصریح کرد: این موارد باید جزئی تر و دقیقتر در کار گروه های تخصصی با حضور هر دو حوزه بررسی شود تا به یک چارچوب مشخص برسیم.احمدی ادامه داد: به دلیل وجود نداشتن چارچوب و قواعد مکتوب در حوزه تعامل رسانه با روابط عمومی، به صورت سلیقه ای عمل می کند و این باعث بروز مشکلاتی می شود.وی با بیان این مطلب که هیچ تقابلی با رسانه در سطح مدیریت کلان ورزش وجود ندارد افزود: سعی ما همواره در همکاری و تعامل با رسانه ها بوده است. رسانه و روابط عمومی هر دو به هم نیاز دارند و از هم تاثیر می گیرند.مشاور رسانه ای وزیر ورزش و جوانان خطاب به جمع حاضر گفت: باید با همفکری یکدیگر تجربیاتمان را به دانش تبدیل کنیم تا بتوانیم از این دانش در جهت پیشبرد اهداف و ارتقاء سطح کارمان استفاده کنیم.وی افزود: روابط عمومی نقش موثر و کلیدی در برقراری ارتباط دستگاه با رسانه ها دارد و با این نقش دستگاه را قادر می سازد تا از ظرفیت های رسانه ها در جهت اطلاع رسانی صحیح و پیشبرد اهداف و رسالت خود استفاده کند که در این زمینه این انتظار هنوز برآورده نشده و باید بسیار قوی تر عمل کرد.عبدالحمید احمدی گفت: در برخی از فدراسیون ها در سطح مدیریت، درک درست و صحیحی از جایگاه و ارزش روابط عمومی وجود ندارد. ارزش های همچون درآمدزایی و کاهش هزینه از کارهای اصلی روابط عمومی است که متاسفانه به دلیل نبود شناخت و درک جایگاه روابط عمومی از آن ها استفاده نمی شود. باید بتوانیم مدیران را در این خصوص توجیه کنیم.وی در پایان با اشاره به وجود توازن تاثیرگذاری و تاثیرپذیری روابط عمومی و رسانه در سطح عالی بین المللی گفت: به همین دلیل آن ها در سطح اول جهانی پا به پای هم رشد کرده اند ولی در کشور ما به دلیل عدم این توازن با مشکلاتی روبرو هستیم.احمدی همچنین پیشنهاد برگزاری نشست روابط عمومی فدراسیون ها همراه با رئیس یا دبیر فدراسیون ها را ارائه کرد تا بتوان مشکلات و کمبودها را بهتر و دقیقتر مورد بررسی قرار داد.در ادامه ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، گزارشی از بازدید برخی از روابط عمومی های فدراسیون ها و مشکلات و مسائل آن ها را ارائه داد و نبود ردیف بودجه و امنیت شغلی را مهمترین مشکلات روابط عمومی فدراسیون ها قلمداد کرد.در این نشست، محمد حسن دوستارگان، دبیر سرویس ورزشی خبرگزاری ایرنا در خصوص سیاست ها و نحوه کار این خبرگزاری توضیح داد.وی گفت: عمده حمایت ما از ورزش و فدراسیون های ورزشی و توجه به رشته های پایه و کمتر شناخته شده است.دوستارگان در خصوص تعامل و همکاری با فدراسیون های ورزشی گفت: در برخی از فدراسیون ها تماس و ارتباط با خبرنگاران خوب و در برخی دیگر ضعیف است. قطعا ما خبرهایی که درست تنظیم شده و دارای ارزش های خبری باشد کار می کنیم.همچنین ناظمی از دوستارگان خواست تا در بحث جریان سازی خبری به فدراسیون ها و وزارتخانه از طریق این خبرگزاری کمک شود.
تاريخ ارسال:دوشنبه 16 تير 1393 - 14:15
کد:6081-1403
اخبار مرتبط:
نظر شما در رابطه با اين خبر
آی پی شما:
رويداد پيش رو
قهرمانی جهان
»
گفت و گو
عاشورزاده: برای تیمملی در رقابتهای جهانی آرزوی موفقیت میکنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است
سروی: هدفگذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قارهای هستیم
یادداشت
تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران
گزارش
نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران