Farsi | English

     شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

كيميا عليزاده، قهرمان نوجوانان جهان:
به طلاي المپيك مي رسم / پرچمداري كاروان ايران مسئوليتم را بيشتر كرد

تكواندوكار نوجوان تيم ملي دختران كشورمان گفت: از اين بابت كه به عنوان پرچمدار كاروان ايران هستم بسيار خوشحالم، با اين اتفاق مسئوليتم سنگين شده و بايد در مبارزاتم همانند زمان افتتاحيه پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران را بالاي سر ببرم.

كيميا عليزاده تكواندوكار وزن 63- كيلوگرم تيم ملي كه براي حضور در المپيك نوجوانان نانجينگ چين ديشب (دوشنبه) به همراه كاروان ايران راهي محل مسابقات شد، در خصوص وضعيت خودش پيش از آغاز مبارزات به سايت فدراسيون تكواندو گفت: تا اين لحظه به 90 درصد آمادگي رسيده ام. 29 مردادماه زمان برگزاري مبارزاتم است كه تا آن مدت به صد در صد آمادگي مي رسم و ايمان دارم كه مي توانم به طلاي المپيك دست پيدا كنم.

وي كه به عنوان پرچمدار كاروان ايران در افتتاحيه اين مسابقات حضور دارد، در اين رابطه تصريح كرد: از اين بابت كه به عنوان پرچمدار كاروان ايران هستم بسيار خوشحالم، به هرحال با اين اتفاق مسئوليتم سنگين شده است و بايد در مبارزاتم همانند زمان افتتاحيه پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران را بالاي سر ببرم.

قهرمان نوجوانان جهان با اشاره به اينكه حضور مهسا جدي به عنوان رقيبي سرسخت، در عملكرد او تاثير مثبتي داشته است. اظهار داشت: مهسا در هر مسابقه سايه به سايه همراه من بود و من بايد براي انتخاب شدن به عنوان نفر اعزامي به مسابقات المپيك از سد او مي گذشتم، با نظر كادرفني همه چيز به نتيجه مسابقات آزاد كره رسيد كه در مبارزه دوم خود به مصاف جدي رفتم و توانستم به پيروزي دست پيدا كنم. در اين رقابتها كه به مدال طلا رسيدم، ابتدا با حريف چين تايپه اي مبارزه كردم، حريف دوم من مهسا بود، مبارزه سومم برابر تكواندوكاري از انگليس بود كه قدرت بدني بسيار خوبي داشت و در نهايت فينال را با ايتاليا برگزار كردم و با شكست او بر سكوي قهرماني ايستادم.

وي اينطور ادامه داد: از بين تمام حريفانم مبارزه با مهسا كار دشواري بود. او بهترين حريف من بود چرا كه تمام نقاط ضعف و قوت همديگر را مي دانستيم و از طرفي بايد پيروز مي شدم تا بتوانم به المپيك نوجوانان برسم. به طور كل حضور در مسابقات آزاد كره كمك خوبي برايم بود تا براي حضوري موفق در المپيك نانجينگ آماده شوم.

تكواندوكار وزن 63- كيلوگرم كشورمان در پاسخ به اين سوال كه مهمترين حريفانش در المپيك نانجينگ چين چه كشورهايي خواهند بود؟ تصريح كرد: نمايندگان كرواسي، روسيه و چين، تكواندوكاران بسيار خوبي هستند كه كرواسي در مسابقات جهاني و كسب سهميه عنوان نخست را بدست آورده است. حريفانم را آناليز كرده ام و شناخت خوبي از آنها دارم.

تكواندوكار نوجوان كشورمان كه جواز حضور در بازيهاي آسيايي اينچئون را نيز بدست آورده، اوايل مهرماه به همراه تيم بزرگسالان در اين رويداد مهم حضور خواهد داشت. وي در اين خصوص گفت: من سال ديگر هم در تيم ملي نوجوانان خواهم بود و مي خواهم حضورم در اين رده سني را با طلا به اتمام برسد. كادرفني بزرگسالان به من براي حضور در بازيهاي آسيايي اعتماد كرد و مي خواهم با طلاي المپيك نوجوانان پاسخ اعتمادشان را بدهم. از طرفي اميدوارم اولين سابقه اعزامم با تيم بزرگسالان با خوش رنگترين مدال در اين رقابتها همراه باشد. البته هم اكنون تمام تمركزم براي حضوري موفق در المپيك است و بعد از آن به بازيهاي آسيايي 2014 فكر مي كنم.

عليزاده در پاسخ به اين سوال كه نزديكترين آرزوي ورزشي او چه چيزي است؟ اذعان داشت: نزديكترين آرزويم طلاي المپيك نوجوانان است و ان شاء الله به اين مهم خواهم رسيد اما بزرگترين آرزوي من طلاي المپيك بزرگسالان است...
وي در پايان خاطرنشان ساخت: بايد از كادرفني تشكر كنم، در اين مدت با تصوير سازيها و انر‍ژي هايي كه به من دادند، كمك كردند تا ميدان هاي بزرگ را دشوار نبينم و كسب طلاي جهاني برايم دور از دسترس نباشد. من طلاي جهان را بدست آوردم و حالا بايد طلاي المپيك نوجوانان را هم كسب كنم. بانوان تكواندوكار ما توانايي خلق شگفتي و كسب بهترين مدال ها را دارند و قطعا مدال طلاي المپيك و جهان در رده سني بزرگسالان هم بدست مي آيد.

گفتني است، دومين دوره مسابقات المپيك نوجوانان در بخش تكواندو از روز يكشنبه (26 مردادماه) آغاز مي شود و كيميا عليزاده تنها تكواندوكار دختر ايراني در اين رقابتها چهارشنبه (29 مردادماه) مبارزات خود را پيگيري خواهد كرد.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 21 مرداد 1393 - 08:34

کد:6504-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 

نسرين عليزاده يكشنبه 26 مرداد 1393 | 11:54

ايشالا با مدال خوش رنگ طلا مثل هميشه بدرخشي .


ایشته سه شنبه 21 مرداد 1393 | 12:34

موفق باشی پرچمدار میدونم که بازم می ترکونی


سارا كريمي سه شنبه 21 مرداد 1393 | 11:47

ايشالاااااااااااااااااااااااااااااااااا


رقیه فعالی سه شنبه 21 مرداد 1393 | 11:29

ایشالا طلا دوسته عزیزم
ب فکرت هستیم و برای موفقیتت دعا میکنیم



 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool