Farsi | English

     شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

غلامحسین ذوالقدر:
در بازی‌ های آسیایی امیدمان تکرار نتایج گوانگجو است

مديرتيم هاي ملي تكواندو گفت: امیدوارم پیشنهادات نیز در کنار انتقادات باشد تا تکواندو کشورمان همیشه باعث شادی دل هموطنانمان باشد.


به گزارش سات فدراسيون تكواندو، غلامحسن ذوالقدري در مورد انتقادات نسبت به عملکرد تیم ملی در مسابقات گرندپریکس قزاقستان اظهار داشت: ما سعی می کنیم باز هم اگر انتقادات مغرضانه نباشد حداکثر استفاده را بکنیم و اگر انتقادات دلسوزانه باشد آن را می پذیریم تا ما را کمک بکند و امیدوارم پیشنهادات نیز در کنار انتقادات باشد تا تکواندو کشورمان همیشه باعث شادی دل هموطنانمان باشد.

وی ادامه داد: قهرمانان ما دوران آمادسازی سختی را پشت سر گذاشتند و باور کنید فقط برای اینکه باردیگر در اینچئون برای کشورمان افتخار بیافرینند اما نمی خواهم از قبل بهانه بتراشم یا چیزی گفته باشم اما بپذیریم رقابتهای ما در بازی های آسیایی سخت است و از قبل هم می دانستیم کار سختی در پیش داریم لذا بیشتر خودمان را آماده کردیم و بیشتر تلاش کردیم اما در کنار بازی های آسیایی اینچئون شاهد هستید بچه ها در کورس رقابتهای کسب سهمیه المپیک ریودوژانیرو نیز شرکت می کند و این ماراتن بسیار سختی است و ما باید بپذیریم تکواندو هم باید در اینچئون نتیجه بگیرید و هم سهمیه حضور در المپیک را به دست بیاورد.

وی عنوان کرد: اینکه کدام یک از این رویدادها مهم تر است به نظر من هر دو مهم است اما کسب سهمیه المپیک بسیار حائز اهمیت است و در اولویت برنامه های ما قرار دارد و ما تلاش می کنیم مثل گذشته برای کشورمان افتخار بیافرینیم.

ذوالقدر در پاسخ به این سوال که اعتقاد دارد علیرضا نصرآزادنی در وزن سوم المپیک فقط مسابقه به مسابقه ای که شرکت می کند و نتیجه مناسب را کسب نمی کند اعتماد به نفس خود را از دست می دهد، گفت: این وزن برای نصر بسیار سنگین بود و خودش هم شاید به این باور رسیده باشد که حضور در وزن 80- کیلوگرم برای بازیکنی که در وزن 68- کیلوگرم و نهایتا 74- کیلوگرم شرکت می کرده بسیار سخت است و حریفان نیز بسیار پر زورتر از علیرضا در این وزن هستند اما در گذشته انتخاب خود نصر این بود همه امتیازات خود را برای این وزن جمع آوری بکند و در این وزن سهمیه المپیک را به دست بیاورد.

مدیر تیم های ملی در مورد اظهارات پولادگر مبنی بر عدم تکرار نتایج گوانگجو در مسابقات اینچئون عنوان کرد: امروز مصاحبه دیگری از پولادگر خواندم که گفته بود توقع داریم نتایج گوانگجو را تکرار کنیم و اگر در نشست خبری آن حرف را زده بودند خواسته بود بار سنگین مسئولیت سنگینی که در حال حاضر روی دوش کادرفنی و ورزشکاران سنگینی می کند و شاید این بار مقداری از فعالیت بچه ها را بکاهد را کم کند وگرنه در جلسات خصوصی توقعات او بیش از این حرف ها است و در آن مصاحبه به دنبال کم کردن بار مسئولت از روی دوش بازیکنان بود.

ذوالقدر در مورد پیش بینی نتایج تیم ملی در مسابقات آسیایی گفت: ما نمی خواهیم عقب نشینی بکنیم و دلمان می خواهد نتایج گذشته را تکرار بکنیم و پیش بینی هم بسیار سخت است اما این امید ما است و من مصاحبه مسئولان رده بالای کشور کره جنوبی را در شبکه کی بی اس کره جنوبی ملاحظه کردم که اعلام می کردند روی 12 مدال طلا زنان و مردان تکواندو مسابقات آسیایی، کاروان این کشور حساب کرده است. به هر حال رقابتهای ما بسیار سخت خواهد بود اما ما در گذشته نیز کره ای ها را شکست داده ایم و حالا هم تلاشمان را می کنیم آنها راشکست بدهیم.

ما در گذشته در خاک کره جنوبی قهرمان جهان شدیم و قطعا این انتظار به حق جامعه است اما جامعه هم بپذیر کارمان سخت است و ممکن است به یک تلنگرهای کوچک وابسته بشویم ومن فقط انتظار دارم ورزشکاران ما را مسئولان کمیته ملی المپیک و جامعه حمایت کنند در بعضی اوقات در امتیازات طلایی که میزبانی نیز می تواند تاثیر گذار باشد به یک تقویت روحی مناسب نیاز است و آمادگی جسمانی فقط کافی نیست و امیدمان این است قبل از اعزام ورزشکارانمان شارژ روحی شوند و با جیب پر به مسابقات اعزام بشوند.

مدیر سازمان تیم های ملی در مورد اظهارات مرتضی کریمی سرمربی سابق تیم ملی که اعتقاد دارد باخت بچه های ما در مسابقات قزاقستان به دلیل خستگی بوده است، گفت: اصلا این مسئله را نمی پذیرم و بچه ها برای حضور در هررقابتی به آن مقدار توانایی که برای آن رقابت نیاز است دست پیدا می کنند و هیچ کدام با حداکثر آمادگی در مسابقات گرندپریکس شرکت نکردند چون حداکثر پیک آمادگی تیم ما مسابقات آسیایی است و تلاش می کنیم صد درصد آمادگی در آنجا باشد.

به هیچ عنوان خستگی در چهره بچه ها ندیدم اما کار بسیار بسیار سختی پیش رو داریم و همه کارشناسان و کسانی که دلشان برای تکواندو می سوزد باید ما را حمایت کنند چرا که ما ویژه برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کنیم و ارنج این رقابتها دست ما نیست و گزینش ورزشکاران برای کسب سهمیه به دنبال رنکینگ و سیاستی است که فدراسیون جهانی گذاشته است و اگر قادر بودیم در مسابقات گرندپریکس از بازیکنان آزاد بیشتری استفاده کنیم قطعا عقلمان می رسید از بازیکنان بیشتر و پتانسیلمان استفاده کنیم.

منبع: نســـيم

تاريخ  ارسال:شنبه 15 شهريور 1393 - 13:34

کد:6859-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool