Farsi | English

     شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

تک به تک با ملی پوشان از نگاه سرمربی تیم ملی بانوان

مجموع مدال های تیم ملی تکواندو بانوان در بازیهای آسیایی، 8 مدال نقره و برنز بوده است و تاکنون ملی پوشان نتوانستند مدال زرین طلا را کسب کنند، اما مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان، به تیم این دوره از مسابقات امیدوار است و می گوید در طی این سالها که به عنوان مربی و سرمربی در تیم های ملی تکواندو بوده است، هیچگاه تیمش به این اندازه از نظر شرایط فیزیکی، فنی و مهمتر از همه همدلی خوب نبوده است.

مداح معتقد است این تیم توانایی خلق شگفتی را دارد اما همه چیز بستگی به روز مسابقات دارد.

سایت فدراسیون تکواندو، پیش از آغاز مسابقات تکواندو در المپیک هفدهم آسیایی چند دقیقه ای را با سرمربی قاطع، با تجربه و سازنده تیم ملی هم کلام شد، که ماحصل آن را در ادامه خواهید خواند:

*آماده ایم!

سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص شرایط بازیکنان تیم ملی گفت: در این مدت اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم. شرایط بازیکنان خوب است و برای حضور در بازیهای آسیایی آماده ایم. به طور کل این تیم یکدست و همدل است. در این مدتی که در خدمت تیم های ملی تکواندو چه در سمت مربی و چه در سمت سرمربی بودم، هیچ گاه تیمی را به این اندازه همدل و آماده از نظر فنی و فیزیکی ندیده ام. آسیب جدی نداریم و ان شاء الله که بتوانیم خاطره ای خوش و به یادماندنی را برای کشورمان در اینچئون رقم بزنیم.





*تغییر وزن به حاجی پور و شش پری کمک می کند

مداح در خصوص تکواندوکاران اعزامی به بازیهای آسیایی گفت: بازیکنی با تجربه و جنگنده در زمین مبارزه. سوسن به خاطر حضورش در مسابقات مختلف و همچنین المپیک، فشار بیشتری را برای کسب مدال متحمل می شود. ما در این دوره اوزان حاجی پور و شش پری را جا به جا کردیم و به نظرم فیزیک هر 2 نفر و توانایی هایشان در این وزن ها می تواند به نتایجشان کمک کند. سوسن بسیار پرانگیزه است و به جرات می گویم انگیزه او از تمام مسابقاتی که حضور داشته بیشتر است.

سمانه شش پری، بازیکنی با اخلاق که در این دوره کاپیتان تیم ملی نیز هست. از نظر فنی پیشرفت بسیار خوبی را در اردوهای تیم ملی داشته و تمرکز خوبی را برای حضور در این رقابتها دارد. هم شش پری و هم حاجی پور می خواهند رنگ مدالشان را در بازیهای آسیایی گوانگجو را خوش رنگتر کنند و امیدوارم این اتفاق در اینچئون بیفتد.

*علیزاده امید و آینده تکواندو خواهد بود

کیمیا علیزاده یکی از امیدهای تکواندو در سالهای آتی است. به تازگی از نوجوانان به بزرگسالان آمده و سابقه حضور در رده سنی بزرگسالان را ندارد. بسیار باهوش در شیاپ چانگ مبارزه می کند و به خوبی در زمین تسلط دارد.


*پیشرفت ایزدی چشمگیر است

شکرانه ایزدی، تجربه کمی را در زمین مبارزه دارد اما عملکرد خوبی را در این مدت به نمایش گذاشته و کارنامه او قابل قبول است. یکسری نقاط ضعف بود که برطرف شده است و به نظرم پیشرفت او واقعا محسوس است. اگر روز مسابقات هم مانند زمان تمریناتش باشد، می تواند نتیجه خوبی را در شیاپ چانگ اینچئون بدست آورد.

*روحانی استراتژی خوبی دارد

بازیکنِ ریلکس و خونسردی است که همین خصوصیات به او در حین مبارزه کمک می کند. استراتژی خوبی در زمین مبارزه دارد و در مسابقات کشورهای اسلامی و ارتش های جهانی به خوبی توانست مبارزاتش را در زمین کنترل کند. بار اولی است که در بازیهای آسیایی حضور دارد و امیدوارم که دست پر به کشورمان برگردد.

*انگیزه خدابنده مثال زدنی است

انگیزه او واقعا مثال زدنی است. بسیار پرتلاش و جنگنده در زمین مبارزه! به هیچ عنوان حاضر نیست بازنده از شیاپ چانگ بیرون بیاید و همیشه بهترین مدال ها را می خواهد. بازیکنی است که همیشه قول مدال طلا می دهد و وقتی از او میپرسم که چرا این را می گوید؟ همیشه گفته است چیزی غیر از مدال طلا به ذهنم نمی آید. امیدوارم که در اینچئون بتواند بهترین نتیجه را بدست آورد.





*گوانگجو بهترین اتفاق ورزشی من است

سرمربی تیم ملی تکواندو، در پاسخ به این سوال که بهترین اتفاق ورزشی او کدام رویداد است؟ اظهار داشت: می شود گفت بازیهای آسیایی 2010. ما در رقابتهای المپیک آسیایی اولین بار در بوسان یک برنز گرفتیم. قطر 2 مدال برنز بدست آوردیم و در گوانگجو مدال هایمان نه تنها افزایش یافت بلکه خوش رنگتر هم شد. وقتی از گوانگجو برمیگشتیم بسیار خوشحال بودم چراکه هم می دانستم دل مردم شاد شده است و هم اینکه دست پر به کشورمان بازگشتیم. حس شیرین آن دوره هنوز هم به من انرژی می دهد. امیدوارم در اینچئون نیز نتیجه ای قوی تر از گوانگجو بدست آید. توقع ها از بانوان بالا رفته است و این را می دانیم. اما به هرحال شرایط مسابقات و شرایط بازیکن در آن روز نیز بسیار مهم است. ما تلاش می کنیم که با خوش رنگترین مدال ها از اینچئون برگردیم.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 7 مهر 1393 - 07:46

کد:7088-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool