Farsi | English

     شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

برگزاري مراسم تجلیل از مدال آوران تکواندو در المپیک هفدهم آسیایی

مراسم تجلیل از تكواندوكاران مدال آور در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی، شب گذشته (پنجشنبه)بیست و چهارم مهرماه در محل خانه تكواندو برگزار شد.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، مراسم تجلیل از مدال آوران تیم ملی تکواندوی آقایان و بانوان که درهفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون موفق به کسب 4مدال طلا، 2مدال نقره و یک مدال برنز شدند، شب گذشته (پنجشنبه) در محل خانه تکواندو برگزار شد.

در اين مراسم، احمدی معاونت هماهنگی و پیگیری ریاست جمهوری، گواری مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی وزارت ورزش و جوانان، حسنی خو مشاور وزیر و مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان، زین العابدین مدیر شورای هماهنگی ورزش سازمان صدا و سیما و مدیر شبکه سه سیما، ارشادی فر مدیر تامین برنامه شبکه ورزش سیما(به نمایندگی از مدیر شبکه ورزش)، آقازمانی مدیر گروه ورزش شبکه سه سیما، اعضای هیات رییسه، کامران تفتی بازیگر سینما و تلویزیون، سید محمدپولادگر رییس فدراسیون تکواندو، پیشکسوتان و مدال آوران این رشته ورزشی و خانواده قهرمانان تکواندو در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون، حضور داشتند.

در ابتداي اين مراسم سيد محمد پولادگر رييس فدراسيون تكواندو، ضمن خوش آمدگويي به مهمانان گفت: ما کار بسیار دشواری را در اینچئون داشتیم و خدا را شکر که توانستیم بهترین عملکرد را داشته باشیم و سربلند شویم. هدف از برگزاری مراسم امشب، تقدیر از خانواده ها و پدران و مادرانی است که چنین قهرمانانی را تربیت کرده اند که امروز باعث سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران می شوند.

در ادامه این مراسم، فدراسیون تکواندو از رییس شبکه سه، رییس شبکه ورزش و مدیر گروه ورزش شبکه سوم سیما تجلیل بعمل آورد.





زین العابدین مدیر شورای هماهنگی ورزش سازمان صدا و سیما و مدیر شبکه سوم سیما، گفت: با توجه به اینکه حجم برنامه های ما زیاد است اما خودم را مقید کردم که حتما در این مراسم حضور داشته باشم چراکه فدراسیون تکواندو و عملکرد این رشته ورزشی در بازیهای آسیایی اینچئون قابل تقدیر است. بخش مهمی از موفقیت تکواندو بی شک مرهون تلاش های سید محمد پولادگر است که در راس فدراسیون تکواندو، حضور دارد. تکواندو جزو ورزش هایی است که اخلاق و ورزش را در کنار هم دارد. ما هرآنچه انجام داده ایم وظیفه بوده است و موفقیت اصلی، برای ورزشکاران، فدراسیون ها، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک بوده است. تقدیر اصلی شایسته خود شما است.

بعد از آن با پخش نماهنگ از ملی پوشان مدال آور کشورمان در المپیک هفدهم، توسط فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی، هدایتی مدیرعامل باشگاه استیل آذین و اعضای هیات رییسه، از خانواده مدال آوران شایسته کشورمان، تکواندوکاران و همچنین سرمربی و مربیان زحمتکش تیم ملی در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی با اهدای جوایز و لوح سپاس تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

*** خداحافظی کاپیتان

در پایان این مراسم، فدراسیون تکواندو از مدال آوری یوسف کرمی طی سالها حضور در تیم ملی و افتخارآفرینی این مردِ بزرگ تقدیر و تجلیل بعمل آورد و ملی پوشان و کادر فنی برای این کاپیتان پرافتخار تیم ملی تکواندوی کشورمان آرزوی موفقیت کردند.




سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو در این مراسم با اشاره به افتخارآفرینی یوسف در عرصه های بین المللی و کسب مدال های رنگارنگ در رقابتهای المپیک، جهانی، جام جهانی، بازیهای آسیایی و قهرمانی آسیایی گفت: سخت است بخواهیم در خصوص یوسف کرمی صحبت کنیم و واقعا حق مطلب را ادا کنیم. فدراسیون تکواندو برخلاف خیلی از رشته های ورزشی هیچگاه ورزشکار را مجبور به خداحافظی نکرده است و این تصمیمی بود که خود یوسف گرفت و ما نیز به آن احترام می گذاریم. یوسف سالهای زیادی برای تیم ملی تکواندو و کشور عزیزمان ایران افتخار آفرینی کرده است و من یادم نمی رود زمانیکه یک خبرنگار فرانسوی به او لقب "آدم فضایی" داد و عکس او در جلد اول این روزنامه چاپ شد، وقتی یوسف به زمین مبارزه می رفت ترس و وحشت در چهره حریفانش به خوبی قابل مشاهده بود و او یکی از بهترین های وزن خودش بود. من برای یوسف آرزوی موفقیت دارم و از او به خاطر تمام افتخارآفرینی هایی که برای تکواندو و کشورمان داشته است، تشکر می کنم.

همچنین غلامحسن ذوالقدر، رییس سازمان تیم های ملی گفت: یوسف دلاورمردی است که بارها برای کشورمان افتخارآفرینی کرده است و فکر نمی کنم هیچ گاه مبارزات جذاب و دیدنی او از یادها برود، امیدوارم که او همیشه تندرست و سلامت باشد.

بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندو نیز افزود: من نمی دانم باید در خصوص یوسف چه بگویم چرا که هرچه بگویم کم است، او در این مدت نه تنها به ورزشکاران بلکه به کادرفنی نیز کمک بسیاری کرد، از او تشکر می کنم و برایش آرزوی شادی و سلامتی دارم.

در پايان ملي پوشان و کادرفنی تیم ملی نیز، با اهدای لوح سپاس و یک تخته فرش نفیس از زحمات سید محمد پولادگر، رییس فدراسیون تکواندو تقدیر و قدردانی بعمل آوردند.

تاريخ  ارسال:جمعه 25 مهر 1393 - 11:27

کد:7342-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 

رسول خاکسار شنبه 26 مهر 1393 | 11:57

مراسم تجلیل از دلاور مردان و شیر زنان ایران و خانواده های محترم آنان کاری بسیار زیبا و ستودنی بود و دوباره اشک شوق و افتخار را در دیدگان بسیاری نمایان نمود.
همچنین مراسم تجلیل از قهرمان ارزنده آقای یوسف کرمی به زیبائی برگزار گردید و این خداحافظی نبود بلکه سلامی گرم و محکم است به تکواندو ایران در کسوت یک استاد پر تجربه برای پرورش و ظهور قهرمانانی همچون او.



 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool