Farsi | English

     شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

اسبقی: نتیجه دلخواهم کسب مدال طلای فینال گرندپریکس بود

دارنده مدال برنز فينال گرندپریکس افزود: به دلیل غفلت، از راهیابی به فینال بازماندم. سال ۲۰۱۴ با کسب ۱۳۰ امتیاز سال خوبی برایم بود.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، بهنام اسبقی ملی‌پوش وزن دوم المپیکی ایران در مورد فینال مسابقات گرندپریکس مکزیک اظهار داشت: خود مسابقات گرندپریکس در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و فینال آن نیز با توجه به حضور 8 نفر برتر رنکینگ المپیک از سطح بالاتر و رقابت‌های سخت‌تر برخوردار است. خداروشکر من نیز موفق به کسب مدال شدم هرچند که نتجه دلخواه که رسیدن به مدال طلا بود برای من اتفاق نیفتاد.

قهرمان جهان و آسيا ادامه داد: من در فینال گرندپریکس با توجه به اینکه کسب مدال طلا از 80 امتیاز برخوردار بود به دنبال مدال طلا بودم. در نیمه نهایی مقابل حریف روسم نیز خوب کار کردم و در حالی که 3 بر دو جلو بود یک لحظه غفلت کردم و درحالی که فکر می‌کردم داور قصد دارد به حریف اخطار بدهد به او پشت کرد که او یک ضربه به من زد و داور نیز به من اخطار داد و این موضوع باعث شد تمرکزم را از دست بدهم و مسابقه را واگذار کنم.

دارنده مدال برنز فینال گرندپریکس در مورد رنکینگ خود گفت: تا ماه قبل از فینال گرندپریکس در جایگاه دوم بود اما در رنکینگ جدید به رتبه سوم سقوط کردم و فکر می‌کنم با توجه به عدم محاسبه 40 امتیاز مدال طلای بازی‌های آسیایی و 28.5 امتیاز فینال گرندپریکس مجددا به رتبه دوم صعود کنم. در مجموع سال 2014 بارای من با کسب 130 امتیاز سال بسیار خوبی برای من بود.

بهنام اسبقی در مورد مسابقات جام جهانی و ناداوری‌های صورت گرفته در دیدار با مکزیک عنوان کرد: واقعا در حق بچه‌های ما حق‌خوری صورت گرفت. در دیدار نیمه‌نهایی در حالی که در سالیان اخیر با وجود استفاده از هوگوهای الکترونیکی داوران دیگر نقشی در مسابقات ندارند اما ابتدا اعلام کردند کلاهها برداشته شود وپس از چند دقیقه و در حالی که ما جلو بودیم گفتند به دلیل مشکلات فنی امتیازات را به صورت دستی محاسبه می‌کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سیستم ویدیو چک نیز وجود نداشت به راحتی امتیازات ما را ندادند و مانع راهیابی ایران به فینال مسابقات شدند.

قهرمان بازیهای آسیایی اینچئون در مورد فشردگی مسابقات ماههای اخیر و احتمال آسیب دیدگی ملی‌پوشان گفت: چند روز پیش با بچه‌های تیم ملی محاسبه کردیم در ماههای اخیر هر 25 روز یک بار در مسابقات شرکت کردیم و در کنار آن تمرینات و انتخابی‌های تیم ملی را نیز داشتیم و فشار زیادی را تحمل کردیم. امیدوارم با توجه به سه ماه وقفه‌ای که تا مسابقات روسیه پیش رو داریم ریکاوری و استراحت مناسبی داشته باشیم هرچند مسابقات لیگ برگزار می‌شود اما فشار کمتری را تحمل خواهیم کرد.

ملی‌پوش وزن دوم المپیکی تیم ملی تکواندو در مورد اهداف پیش روی خود گفت: خدا رو شکر با کسب تمامی مدال‌های که مد نظرم بود که از جمله آنها مدال جهانی، بازی‌های آسیایی و مدال جهانی تنها به دنبال کسب مدال طلای المپیک هستم تا کلکسیون خود را تکمیل کنم و برای این مهم باید تلاش کنم تا در ابتدا کسب سهمیه کنم و روند آمادگی خود را ادامه بدهم.

منبع: نسيم

تاريخ  ارسال:سه شنبه 25 آذر 1393 - 13:17

کد:7920-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool