Farsi | English

     شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



.

     

نگاهى بر فعاليت هيات تكواندو استان البرز؛
نوذرى: به آنچه مدنظر داشته ايم، رسيده ايم

رييس هيات تكواندو استان البرز گفت : خوشبختانه تا به امروز به آنچه که مى خواسته ايم و جزو اهدافمان بوده است، رسیده ایم و برنامه هاى مدنظرمان به خوبى اجرا شده است. از اين پس سعی ما در این است با وجود فضای مطلوب کنونی، به ثبات و تداوم برسیم.


به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، محمد نوذری رييس هيات تکواندو استان البرز در خصوص وضعيت هيات تكواندو اين استان گفت: با توجه به پیشرفت رشته تکواندو در کشور برای حضور در جمع برترین های کشور راه دشواری پیش رو داشته و داریم که خوشبختانه در سال های اخیر با برنامه ای مدون و بلند مدت پله های موفقیت را طی میکنیم که کسب ٢ عنوان هيات برتر طی ٣ سال اخیر توانسته ايم به آنچه در نظر داشته ايم دست پيدا كنيم.

نوذری تصریح کرد: با توجه به وجود استعدادهای موجود در استان با برنامه ریزی، تلاش و همدلی در راه توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی گام برداشته ایم که امیدوارم در سال های آتی نیز موفقیت هايمان تداوم داشته باشد البته این مهم تنها در سایه وفاق و زحمات مربیان و همه زحمت کشان عرصه این رشته المپیکی و حمایت مسئولین ارشد ورزش استان حاصل شده است که جای تشکر و قدردانی دارد.


رييس هيات تكواندو استان البرز ادامه داد : خوشبختانه تا به امروز به آنچه که میخواستیم رسیده ایم و سعی ما در این است با وجود فضای مطلوب کنونی به ثبات و تداوم برسیم.

نوذری با اشاره به انتخاب اين استان بعنوان هيات برتر كشور در سال 92 بیان داشت: از همه ظرفیت تکواندو استان برای کسب این مهم استفاده کردیم.

پس از کسب عنوان مقام دومی استان در سال 1391 از سوی فدراسیون همه هم و غم خود را بر این پایه گذاشتیم تا این عنوان را ارتقاء دهیم، کسب بیش از 165 مدال رنگارنگ از مسابقات جهانی، اسیایی، بین المللی و کشوری گوشه ای از افتخارات استان در سال 92 بود.

رئیس هيات تکواندوى استان البرز گفت: در سال گدشته در ١٠ اعزام تیم های استان البرز به مسابقات قهرمانی کشور ٩ بار بر روى سکو قرار گرفتیم که این مهم تنها برای استان البرز رقم خورد.

وى تصريح كرد: برگزاری هفدهمین دوره مسابقات لیگ در رده های مختلف سنی با حضور58 تیم در ٢ بخش آقایان و بانوان در سال گذشته بستری مناسب برای تکواندو استان را پدید آورد تا بهترین های این رقابتها با کسب تجربه لازم به مسابقات مختلف اعزام شوند ، ضمن اينكه امسال نیز با رشدی صعودی، هجدهمین دوره لیگ نیز با حضور 66 تیم در حال برگزاری است. بصورتی که از استانهای همجوار نیز در لیگ استان البرز حضور دارند!

نوذرى افزود: با تهیه بهترین امکانات و تجهیزات تخصصی و برگزاری کلاس های مختلف تئوری و عملی مربیگری و داوری و قوانین ورزشی سعی کردیم علاوه بر بهره ‌گیری از علم روز دنیای تکواندو، پایگاه های استعداد یابی مناسبی در استان ایجاد کنیم که وجود بیش از 200 باشگاه فعال در سطح استان بر این موضوع صحه میگذارد.

وى در ادامه گفت: با توجه به اینکه مربیان بنام و بزرگی در سطح ملی و بین المللی در استان مشغول به فعالیت هستند همواره سعی کردیم با ایجاد فضای رقابتی سالم در قالب برگزاری مسابقات جام باشگاههای استان و مسابقات استان که تعداد آن در سال 92 به بیش از 58 تیم میرسید عملکرد مربیان و بازیکنان را محک بزنیم و انگیزه های لازم را از این طریق برای ارتقاء و پیشرفت بیشتر به مربیان و تکواندوکاران بدهیم زیرا این پتانسیل در سطح استان البرز شدیدا وجود دارد و تنها نیاز به پرورش و رشد دارد.

این مسئول گفت: در سال 92 و همچنين امسال ٦ دوره آزمون ارتقاء کمربند قرمز تا دان 2 را برگزار کردیم و افتخار میزبانی ٢ دوره آزمون دان 3 و4 کشوری آقایان و بانوان را داشته ایم.

رئیس هيات تکواندو استان البرز تصریح کرد: در سال گذشته این استان میزبان رقابت های قهرمانی کشور بانوان و آقایان بود، در سال جاری و در ماه گذشته نیز با برنامه ریزی منسجم و در فاصله زمانی بسیار کوتاه افتخار میزبانی مسابقات کشوری نوجوانان (پسران و دختران) را در رزومه کاری هيات ثبت کردیم که قهرمانی استان البرز در ٢ بخش پسران و دختران، لذت این میزبانی را برای ما دو چندان کرد.

وی در پايان خاطرنشان كرد: در حال حاضر 24 نماینده از استان البرز به عنوان تکواندوکار و مربی در تیمهای ملی تکواندو حضور دارند که امیدوارم در مسابقات جهانی روسیه و آسيايى چین تایپه خوش بدرخشند.

تاريخ  ارسال:شنبه 13 دي 1393 - 08:58

کد:8053-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 

لطفی پنجشنبه 18 دي 1393 | 12:25

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت رییس هییت استان البرز واقعا عملکرد این
استان و حمایت ایشان از مربیان داوران و تکواندو کارانشان ستودنیست کاش تمامی
استانها عملکردی اینگونه داشته باشند و بتوانند الگو برداری کنند در این زمینه.



 


    امكانات


رويداد پيش رو



گفت و گو


عاشورزاده: برای تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی آرزوی موفقیت می‌کنم/ هدفم حضور در المپیک 2020 است

سروی: هدف‌گذاری ما کسب مدال در منچستر است/ دنبال کسب سهمیه المپیک از طریق مسابقات قاره‌ای هستیم

 آرشيو گفت و گو

یادداشت


تقدیر رییس فدراسیون جهانی تکواندو از ایران

 آرشيو یادداشت

گزارش


نگاهی به عملکرد موفق تکواندو در سال 1397/ ثبت رکورد برگزاری 7 رویداد بین المللی در کارنامه تکواندو ایران

 آرشيو گزارش









صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool