شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

مصاحبه با 5 وزن نخست تیم‌ملی نوجوانان دختر؛
با انگیزه برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال‌ها



شناسه خبر: 18130   شنبه 22 آبان 1395 - 10:22

فرصتی اندک تا آغاز مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2016 باقی مانده است و تیم‌ملی کشورمان برای حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها‌ ایران را ترک کرده‌ است. پیش از اعزام تیم‌ملی نوجوانان دختر روابط عمومی فدراسیون تکواندو با آنها به گفت و گو نشست که در ادامه صحبت‌های پنج وزن نخست این تیم را می‌خوانید.


نژاد کته‌سری: برای کسب نتیجه باید تلاش کرد

مبینا نژاد کته سری ملی‌پوش وزن 42- کیلوگرم کشورمان که در کارنامه خود مدال طلای مسابقات آسیایی و جهانی را دارد گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و پس از دو ماه که در اردو هستیم احساس می‌کنم پیشرفت خوبی داشتم. آمادگی من برای حضور به سطح قابل توجهی رسیده است و تلاشم را می‌کنم در زمین مسابقات تمام توانایی خود را به نمایش بگذارم.

وی در ادامه در خصوص تصورش از میدان جهانی نوجوانان اظهار داشت: فکر می‌کنم مسابقات سختی را پیش رو داریم، من در رقابت‌های جهانی نونهالان حضور داشتم اما نوجوانان تفاوت بسیاری دارد و باید تمام تلاشمان را به کار بگیریم تا نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.

نژاد در پاسخ به این سوال که آیا راجع به حریفانش شناختی دارد یا خیر؟ پاسخ داد: من هیچ یک از رقیبانم را نمی‍شناسم اما با توجه به تصویری که کادر فنی با پخش فیلم‌های مبارزات دوره‌ها گذشته برایمان وجود آورده‌‌اند انشاا... می‌توانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

دارنده مدال طلای نونهالان در پایان افزود: با اندیشه کسب مدال طلا تمامی روزهای سخت اردو را گذراندم و می‌دانم زمانی که موفق شوم و مدال طلای قهرمانی جهان را کسب کنم حسی وصف ناشدنی دارم از اینکه توانستم نتیجه زحماتم را ببینم.


حسینی: کسب مدال طلا آسان نیست

سیده کوثر حسینی تکواندوکار وزن 44- کیلوگرم ایران که اولین اعزام خود در رده‌سنی نوجوانان را تجربه می‌کند در روزهای پیش از اعزامش گفت: از اول شهریورماه اردوی ما آغاز شد که هر روز 2 یا 3 نوبت تمرین داشتیم و توانستم آمادگی خود را به حد مطلوبی برسانم. تا به حال تجربه حضور در مسابقات جهانی را نداشته‌ام و می‌دانم مدال طلا به آسانی به دست نمی‌آید.

وی در خصوص مهمترین حریفانش افزود: نماینده هیچ کشوری را نمی‌توان دست کم گرفت. تمامی تکواندوکاران تلاش کرده‌اند و برای کسب مدال طلا در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنند اما از نامدارترین آنها می‌توان به کرواسی، آمریکا، کره‌جنوبی و تایلند اشاره کرد.

تکواندوکار وزن 44- کیلوگرم کشورمان اینطور به صحبت‌هایش پایان داد: احساس می‌کنم در این مسابقات با افتخار مدال طلا از شیاپ‌چانگ خارج می‌شوم و جواب زحمات خانواده و مربیان هم را خواهم داد.

چابکی: می خواهم با بهترین مدال به ایران برگردم

ستاره چابکی دارنده مدال طلا و نقره قهرمانی جهان نونهالان و همچنین مدال طلای قهرمانی آسیا در روزهای پیش از اعزامش اظهار داشت: از ابتدای اردو روزی دو یا سه نوبت تمرین داشتیم و این تمرینات باعث شده تا پیشرفت چشمگیری داشته باشم و به 95 در صد آمادگی برسم. با تلاش‌هایی که کردم و روزهای سختی که پشت سر گذاشته‌ام صد در صد مدال طلا را کسب می‌کنم.

هوگوپوش وزن 46- کیلوگرم کشورمان در خصوص مهمترین حریفانش افزود: در رقابت‌های جهانی نمی‌توان هیچ حریفی را دست کم گرفت، فیلیپین، کره‌جنوبی، کرواسی شاید از مهمترین حریفانم شمرده شوند اما من تلاشم را می‌کنم تا زحمات مربیانم را پاسخگو باشم.

چابکی در پایان با اشاره به اینکه سابقه حضور در میدان جهانی نونهالان را دارد افزود: کسانی که در تیم سابقه حضور در مسابقات برون مرزی را داشته‌اند تجربه‌های خود را در اختیار تکواندوکاران دیگر قرار می‌دهند تا تیم بتواند با همدلی موفقیت خوبی را کسب کند. می‌خواهم برای نخستین بار که در میدان جهانی نوجوانان حضور پیدا می‌کنم موفقیت‌های رده‌سنی نونهالان را تکرار کنم و با سربلندی از زمین خارج شوم.

فاطمه جعفری: ترجیح می‌دهم حریفانم را نشناسم

فاطمه جعفری ملی‌پوش وزن 49- کیلوگرم کشورمان که اولین حضور خود را در میدان جهانی تجربه می‌کند در خصوص شرایطش پیش از آغاز مسابقات گفت: تمرینات استقامتی و سرعتی را پشت سر گذاشته‌ایم و به 80 درصد آمادگی رسیده‌ام، با توجه به این آمادگی به نظرم می‌توانم بهترین نتیجه را رقم بزنم و خوشرنگ‌ترین مدال را کسب کنم.

وی در خصوص حضور خود در رقابت‌های جهانی گفت: باید خود را برای حضور در رویدادی بسیار بزرگ آماده کنم و برای من که نخستین بار است در این میدان وارد می‌شوم قطعا با شگفتی همراه است.

تکواندوکار وزن 49- کیلوگرم کشورمان افزود: راجع به حریفانم شناختی ندارم و ترجیح می‌دهم آنها را نشناسم تا بهتر عمل کنم اما چین تایپه، کرواسی، انگلیس و کره‌جنوبی همیشه از مهمترین حریفانمان بودند. امیدوارم بتوانم با کسب مدالی خوشرنگ جواب زحمات همه را بدهم و خدا را شکر می کنم که در همه حال کنار من حضور داشته و باعث موفقیت من شده است.

شاکری: آماده کسب مدال طلا هستم

مبینا شاکری تکواندوکار وزن 52- کیلوگرم کشورمان در روزهای پیش از اعزامش به مسابقات قهرمانی جهان گفت: حدودا از دو ماه پیش اردوی ما آغاز شده است و روزانه در سه نوبت به تمرینات بدنسازی و فنی می‌پرداختیم تا با آمادگی کامل وارد شیاپ‌چانگ شوم و با تمریناتی که پشت سر گذاشتیم نه تنها من بلکه همه دوستانم می‌توانند خوشرنگ‌ترین مدال‌ها را بر گردن بیاویزند.

دارنده مدال طلای نونهالان جهان در خصوص شناختش از حریفان گفت: حریفانم را نمی‌شناسم و در این رده سنی نمی‌توان به خوبی حریفان را آنالیز کرد اما مدعیان قهرمانی در این رقابت‌ها از کشورهای کره‌جنوبی، چین تایپه، تایلند و انگلیس هستند که با کمک مربیان به سبک مبارزات آنها نیز واقف شده‌ایم.

وی در پایان با توجه به تجربه حضورش در میدان جهانی نونهالان افزود: سعی میکنم با تجربه‌ای که دارم به دیگر تکواندوکاران که در میادین جهانی حضور نداشته‌اند کمک کنم. زمین جهانی استرس دارد اما نباید بگذاریم به ما غلبه کند و میتوانیم موفقیت شیرینی را برای تیم رقم بزنیم.



تاريخ  ارسال:شنبه 22 آبان 1395 - 10:22

کد:18130-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool