شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

گفت و گو با 5 تكواندوكار نوجوان تيم‌ملي؛
تيمي با انگيزه كسب سكو



شناسه خبر: 18150   يكشنبه 23 آبان 1395 - 08:42

لحظه به لحظه به رقابت هوگوپوشان نوجوان پسر برای حضور در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان و کسب بهترین افتخارات نزدیک می‌شویم و حال که تنها 3 روز به این رقابت‌ها باقی مانده تکواندوکاران کشورمان خود را برای مبارزاتي ديدني آماده کردند و با تمریناتی که کادر فنی برای آنها در نظر گرفته به آمادگی لازم رسیده‌اند. روابط عمومی فدراسیون تکواندو برای جویا شدن از میزان آمادگی بدنی و شرایط روحی آنها پیش از اعزام با این تیم به گفت و گو نشست که در ادامه صحبت‌های آنها را خواهید خواند.


بخشی: خوشرنگ‌ترین مدال را کسب می‌کنم

امیرمحمد بخشی تکواندوکار وزن 63- کیلوگرم کشورمان که نخستین حضور خود در مسابقات قهرمانی جهان را تجربه می‌کند در خصوص شرايط اين روزهايش گفت: تمرينات خوبي را پشت سر گذاشتيم و تیم تلاش کرد تا به چیزی که کادر فنی در نظر داشت خود را نزدیک کنند. آماده حضور برای اجرای بهترین مبارزات در این دوره هستیم و به اوج آمادگی رسیده‌ایم. از لحاظ روحی نیز با تلاش مربيان اعتماد به نفس خوبی کسب کرده‌ایم و انشاا... با خوشگرنگ ترین مدال‌ها به ایران باز خواهیم گشت.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌ها سختی را پیش رو دارند افزود: اولین سال حضورم در اردوی تیم‌ملی است و می‌دانم کار سختی پیش رو دارم. تمامی حریفان برای کسب مدال در این میدان حاضر می‌شوند و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت. کره جنوبی، روسیه و چین تایپه مهمترین رقیبان ما به حساب می‌آیند.

یزدانی: امیدوارم بهترین نتیجه را بدست آوریم

محمدحسین یزدانی ملی‌پوش کشورمان در خصوص وضعيت اين روزهايش پيش از اعزام به یازدهمین دوره مسابقات جهانی گفت: از آغاز اردو تاكنون پيشرفت چشمگيري داشتم، در ابتدای اردو تمرینات فشرده‌تر بود اما در پایان این تمرینات سبک‌تر شد و بر بخش سرعت کار می‌کردیم، خدا را شکر به اوج آمادگی رسیده‌ایم و با همدلی که میان اعضای تیم وجود دارد می‌توانیم بهترین نتایج را رقم بزنیم.

وی در خصوص مهمترین حریفانش بیان داشت: رده‌سنی نوجوانان به صورتی نیست که رقیبان را به سادگی آنالیز کنیم و بشناسیم چراکه همواره در حال تغییر است اما هر ساله کر‌ه جنوبی و روسیه از مدعیان رقابت‌ها هستند.

تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم کشورمان در خصوص شناخت خود از میدان جهانی افزود: من اولین سال است که وارد اردوی تیم‌ملی می‌شوم و خدا را شکر می‌کنم که توانستم به میدان جهانی راه پیدا کنم و قطعا برای من از لحاظ روحی سخت‌تر است اما مربیان سعی کردند اعتماد به نفس من را بالا ببرند تا فضای سالن من را درگیر خود نکند.

یزدانی در پایان گفت: در این سال‌ها پدر و مادرم برای من خیلی زحمت کشیده‌اند و من اگر بتوانم قهرمان جهان شوم بیشتر از خودم برای پدرو مادرم خوشحال می‌شوم که توانستم پاسخگوی زحماتشان باشم.

مرتضایی: حریفان از ایران می‌ترسند

محمد مرتضایی تکواندوکار وزن 73- کیلوگرم کشورمان با اشاره به شرایط مطلوب اردوهای تیم ملی گفت:. با توجه به تمرینات مناسبی که پشت سر گذاشتیم تغييرات قابل توجهی از ابتدای ورود به اردو داشتیم و می‌توانیم نتایج خوبی را بدست آوریم.

مرتضایی در مورد شناخت از حريفانش گفت: شاید تکواندوکاران اروپایی، روسی و کره‌ای قوی باشند اما هیچکدام همانند ایران نیستند و کسانی که در قرعه‌کشی به ایران می‌خورند دلهره باخت دارند.

وی در پایان اظهار داشت: ما دو ماهه که در تلاش هستیم و خدا این روزهای سخت ما را دیده و جواب زحمات ما را می‌دهد. مطمئنم اگر تیم به خود ایمان داشته باشد، همگی با سربلندی از شیاپچانگ خارج شده و کاپ قهرمانی را دست می‌گیریم.

وقوعی: ایران حرف اول را می‌زند

امیرحسين وقوعی دارنده مدال طلای قهرمانی جهان نونهالان و مدال نقره قهرمانی آسیایی نوجوانان در خصوص این روزهایش اذعان داشت: نزدیک به دو ماه است که در اردوی آمادگی هستیم و خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. پیشرفت خود را نسبت به سال گذشته احساس می‌کنم و نتیجه آن را در مسابقات لیگ كه حضور دارم، دیده‌ام. هرچه به روز مسابقات نزدیکتر می‌شویم از لحاظ جسمی نيز آماده تر می‌شویم و با کمک خدا بهترین نتیجه را برای کشورمان رقم خواهیم زد.

کاپیتان تیم‌ملی در خصوص مهمترین رقیبان ایران افزود: راجع به حریفان شناخت آنچنانی ندارم، 5 کشور کره‌جنوبی، روسیه، چین تایپه و چین همیشه مدعی بوده‌اند اما ایران همیشه حرف اول را می‌زند و ما به خودمان ایمان داریم.

تکواندوکار وزن 78- کیلوگرم کشورمان در ادامه افزود: برای من فرقی نمی‌کند که در چه میدانی هستم و تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین اجرای خود را به نمایش بگذارم. برخی از بچه‌ها میدان بین المللی را ندیده‌اند و با فضای سالن آشنا نیستند اما آنها هیچ چیز کم ندارند و ایران بهترین تیمی است که درجهان وجود دارد.

وی در پایان افزود: در این دو ماه خیلی زحمت کشیدیم و تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا مدال‌های خوشرنگی را کسب کنیم.

ناظمی: تیم انگیزه قهرمانی را دارد

عرفان ناظمی تکواندوکار وزن 87+ کیلوگرم کشورمان در واپسین روزهای باقی مانده به رقابت‌های جهانی در خصوص آمادگی خود گفت: تمرینات استقامتی و سرعتی در برنامه روازنه ما بود و روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌ایم و فشار زیادی را متحمل شدیم امیدوارم با حداکثر آمادگی که از لحاظ روحی و جسمی كسب کرده‌‍‌ایم بتوانیم نتایج تلاش‌هايمان را مشاهده كنيم.

وی در ادامه افزود: من خیلی تلاش کرده‌ام و قول می‌دهم که انشاا... با خواست خدواند خوشرنگ‌ترین مدال را کسب کنم. همچنین تیم خوب وباانگیزه‌ای داریم و با کمک خداوند می‌توانیم سکو را به نام خود بزنيم.

ناظمی در پایان با اشاره به حریفان ایران گفت: میدان بزرگی را پیش رو داریم، همه تلاش کردند و برای کسب مدال می‌جنگند. شاید بتوان تیم کره‌جنوبی و روسیه را از مهمترین حریفان ایران دانست اما نباید این نکته را فراموش کرد که آنها هم از ایران واهمه دارند.



تاريخ  ارسال:يكشنبه 23 آبان 1395 - 08:42

کد:18150-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 

سارا و مهرسا يكشنبه 23 آبان 1395 | 14:12

امیر حسین جان مثله همیشه بهت افتخار میکنیم امیدوارم این بارم با دسته پر برگردی.



 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool