شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

علی مرادی، رييس کمیته لیگ هیات تکواندوي استان سمنان:
نخستین دوره رقابت‌های جام شکوفه‌ها برگزار مي‌شود



شناسه خبر: 19462   چهارشنبه 17 آذر 1395 - 16:56

نخستین دوره رقابت‌های جام شكوفه‌ها از جمعه (19 آذرماه) به میزبانی شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.


به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو و به نقل از هيات تكواندوي استان سمنان، نخستین دوره رقابت‌های جام شكوفه‌ها از جمعه (19 آذرماه) به میزبانی شهرستان سمنان برگزار خواهد شد.

علی مرادی، ريیس کمیته لیگ هیأت تکواندو استان سمنان با اعلام این خبر اظهار داشت: در نخستین دوره این رقابت‌ها که از جمعه (19 آذرماه) در خانه تکواندو استان سمنان برگزار مي‌شود، 6 تیم از شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و دامغان حضور دارند که در دور رفت و برگشت به مصاف هم خواهند رفت.

مرادی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای راه‌اندازی این لیگ از شهریورماه امسال عنوان داشت: مهمترین دغدغه ما در ابتدای این مسیر، تدوین آیین‌نامه لیگ بود که با مشاوره و یاری متخصصین این رشته، این سند مهم در مهرماه سال جاری تهیه و تنظیم و به روسای هیات‌های شهرستان‌های سمنان ابلاغ شد.

وی در خصوص چگونگی انتخاب رده سنی لیگ تکواندو استان سمنان گفت: جلسات متعددی براي تصمیم‌گیری در خصوص انتخاب رده‌سنی لیگ تشکیل شد و با توجه به اهمیت موضوع حضور ما در رقابت‌های کشوری، ملی و جهانی و همچنین احساس نیاز برای پشتوانه‌سازی در استان، در نهایت تصمیم بر این شد تا این رقابت‌ها در رده سنی خردسالان و نونهالان و در 12 وزن برگزار شود.

مرادی با اشاره به اینکه آغاز این لیگ، آغاز پویایی تکواندو استان سمنان خواهد بود گفت: در خلال برگزاری مسابقات لیگ، بازیکنان، داوران، مربیان، سرپرستان و تمامی کادر برگزاری، اتفاق جدیدی را تجربه خواهند کرد و ماحصل این اتفاق بزرگ،‌ تحرک، پویایی و پیشرفت هر چه بیشتر تکواندو استان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: مسابقات لیگ بستر مناسبی برای شکل‌گیری فضای رقابتی سالم در میان تکواندوکاران استان سمنان خواهد بود و از این طریق ما می‌توانیم نسبت به شناسایی استعدادها و هدایت آن‌ها در مسیر درست، اقدام کنیم تا در آینده نه‌چندان دور، قهرمان‌های بزرگی همچون شاکری را به تکواندوی کشور معرفی کنیم.

مرادی استمرار لیگ را نیز یکی از عوامل مهم در رسیدن به اهداف بلندمدت هیات تکواندو استان سمنان عنوان کرد و افزود: امیدواریم در سال‌های آینده، تیم‌های بیشتری در این مسابقات حاضر شوند، چرا که با افزایش کمیت ورزشکاران، همیشه می‌توان نیروهای کیفی خوبی را شناسایی کرد.

ريیس کمیته لیگ هیات تکواندو استان، با اعلام اینکه تمامی مسابقات لیگ با هوگوی الکترونیکي و سیستم‌های بروز کشوری برگزار خواهد شد، عنوان داشت: برگزاری رقابت‌هایی در این سطح، هزینه‌های بسیاری را در پی خواهد داشت و با وجود اینکه در استان سمنان، حمايت‌هاي مالي شاخصی برای رشته‌های ورزشی وجود ندارد، این سرمایه‌گذاری توسط نیروهای اجرایی هیات تکواندو استان و پتانسیل مربیان انجام شده است و امیدواریم در آینده نزدیک و با شروع لیگ شاهد تحول و دگرگونی در حوزه جذب اسپانسر نیز باشیم.

مرادی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با حمایت، همکاری و همدلی تمامی مسئولین، مربیان، بازیکنان و کادر اجرایی جامعه بزرگ تکواندو استان سمنان، شاهد برگزاری لیگی پویا در استان باشیم و ورزشکاران بزرگی را به تکواندو کشور معرفی کنیم.



تاريخ  ارسال:چهارشنبه 17 آذر 1395 - 16:56

کد:19462-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool