شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

شادمان: نگذاریم یک اتفاق تلخ زمینه ساز اتفاقات تلخ تر شود



شناسه خبر: 19646   شنبه 4 دي 1395 - 08:54

رئيس هيات تكواندوي استان فارس گفت: درخت تنومندی که باسال‌ها تلاش و مدیریت اصولی ریاست فدراسیون تکواندو پا گرفته است، به راحتی ریشه کن نمی شود.


به گزارش روابط عمومي فدراسيون تكواندو، عبدالرحمان شادمان رئيس هيات تكواندوي استان فارس با اشاره به نتيجه كسب شده در مسابقات جام جهاني 2016 به روابط عمومي هيات تكواندوي استان گفت: زحمات، برنامه‌ریزی و تلاش‌های شبانه روزی ریاست محترم فدراسیون، عوامل اجرایی و کمیته‌ها و کادر فنی تیم‌های ملی که با همکاری و همدلی روسای شهرستان‌ها باعث حرکتی اصولی و رو به رشد تکواندو کشور و قدرت نمایی در جهان و به خصوص در آسیا که مهد هنرهای رزمی شده است از مواردي هست كه باعث مي‌شود نتوانيم افتخارات پیشین تکواندو ایران را نادیده بگيريم.

وي در ادامه افزود: حمایت از شهرستان‌ها و قهرمانان دیگر استان‌ها و حضور در پیکره تیم‌های ملی در راستاي رشد و توسعه تکواندو در تمام کشور و پایه‌ریزی و تداوم برگزاری لیگ‌های پایه که از دل آن قهرمانان و مربیان بسیاری به عرصه قهرمانی در آسیا و دنیا معرفی شدند، برنامه های مختلف فرهنگی، قهرمانی‌های پياپي در رویدادها و تورنمنت‌های معتبر در قاره کهن و جهان و عملکرد‌هاي دیگر اين فدراسيون بر کسی پوشیده نیست.

رئيس هيات تكواندو استان فارس با اشاره به اينكه نتایج بدست آمده برای خانواده بزرگ و پرافتخار تکواندو کشور شوک آور بود گفت: در میادین بزرگ و صحنه‌های حساس و جایی که خیلی از رشته‌های ورزشی حرفی برای گفتن نداشتند، تکواندو در کنار کشتی و وزنه برداری با برآوردن خواسته‌های به حق ملت بزرگ و با خرد ایران اسلامی سطح توقع جامعه و خانواده تکواندو را بالا برده است اما اینکه اینگونه و با بی انصافی همه دست آوردهای چندساله را زیر سئوال ببریم کاری ناعادلانه و ناجوانمردانه می‌باشد. بايد هوشیار باشیم و از این دستاوردهای چندساله که با صرف هزینه های زياد و خون دل خوردن‌های بسیار شكل گرفته است ذفاع كنيم.

شادمان در ادامه گفت: در هر جامعه و زماني‌كه رشته ورزشي دچار شكست شود با تشکیل اتاق فکر و بهره‌گیری از نظرات کارشناسانه و اهالی فن آن رشته، سعی در ارائه راهکار و چاره اندیشی می کنند اما متاسفانه کسانی که عقده‌های چند ساله داشتند با بهانه قراردادن این عدم نتیجه‌گیری فرصت و فضایی برای تعامل نگذاشتند تا فدراسیون بتواند نفسی تازه کند و با همدلی جبران مافات نمايد.

وي در پايان از خانواده تكواندو درخواست كرد: اگر واقعا دلسوز و سینه چاک ورزش کشور و دلواپس تکواندو می‌باشیم بايد با همدلی و دوری از هرگونه بغض راهکارها و نقدهاي منصفانه خود را به فدراسيون ارائه نمائيم.



تاريخ  ارسال:شنبه 4 دي 1395 - 08:54

کد:19646-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool