شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

گفت‌و‌گو با تکواندوکاران 3 تیم نخست جدول رده‌بندي «جام آینده‌سازان المپیک»



شناسه خبر: 19679   دوشنبه 6 دي 1395 - 08:12

در حالیکه دو هفته فاصله باقی مانده تا پایان لیگ برتر نوجوانان پسر، تیم لوازم خانگی کن توانست با اختلاف امتیاز زیاد پرونده این دوره از رقابت‌ها را بسته و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد. در ادامه گفت‌‌وگوی روابط عمومی فدراسیون تکواندو را با 3 تکواندوکار از 3 تیم نخست جدول رده‌بندی این رقابت‌ها می‌خوانید.


ولی‌پور: برای موفقیت در رقابت‌ها بین‌المللی باید در لیگ حضور داشته باشم

امیر ولی‌پور بازیکن تیم لوازم خانگی کن كه اولین دوره حضور خود در رده‌سنی نوجوانان و «جام آینده سازان المپیک» را تجربه می‌کند در رابطه با این موضوع گفت: با توجه به شرایط سنی سه سال دیگر نیز می‌توانم در این لیگ حضور داشته باشم و این فرصت را غنیمت می‌دانم چراکه حضورم باعث می‌شود بتوانم در مسابقات انتخابی تیم ملی و رقابت‌های آسیایی و جهانی سربلند باشم.

وی در ادامه با اشاره به سطح رقابت‌ها افزود: سطح فنی مبارزات خیلی خوب است، مربیان با تمريناتی که برای تکواندوکاران در نظر گرفته‌اند تیم را کاملا آماده کرده‌اند و همگی برای کسب عنوان قهرمانی عزم خود را جزم کرده‌اند.

بازیکن تیم لوازم خانگی کن در پایان گفت: در مبارزات سعی کردم بیشتر از ضربه دولیو، موم دولیو و چرخشی استفاده کنم که همین موجب شد در جايگاه نخست جدول رده‌بندی قرار بگیرم.


سام دلیری: مبارزات با سطح عالی برگزار شد

کریم سام دلیری تکواندوکار تیم دانشگاه آزاد اسلامی در لیگ برتر نوجوانان پسر گفت: برای دومین سال است که در لیگ نوجوانان حضور دارم اما نخستین تجربه حضور خود در تيم دانشگاه آزاد اسلامی را تجربه می‌کنم. سال آینده نیز نمی‌توانم در این رده حضور پیدا کنم اما در مسابقات کشوری به میدان خواهم رفت تا زمينه ساز حضورم در رقابت‌هاي بين‌المللي شود.

وي با بيان اينكه رقابت‌هاي در سطح بالايي برگزار شد افزود: سطح فني مسابقات خيلي خوب بود و تمامي تيم‌‌ها سعي داشتند توانمندي خود را به رخ حريف بكشند اما هنوز هم مي‌توان با به كارگيري تكنيك‌هاي پيچيده در مبارزات عالي ظاهر شد.

تكواندوكار تيم دانشگاه آزاد اسلامي در پايان گفت: در اين دوره رقابت‌هاي حساس و نزديكي را شاهد بوديم و كمتر مبارزه‌اي بود كه در راند دوم به پايان برسد كه اين موضوع جذابيت مسابقات را بالاتر مي‌برد.


خانی: حضور ملي‌پوشان در ليگ انگيزه تكواندوكاران را بالاتر برده بود

محمد خاني عضو تيم پاس قوامين در «جام آينده سازان المپيك» گفت: دومين دوره حضورم در رده‌سني نوجوانان را تجربه مي‌كنم. خدا را شکر امسال نسبت به سال گذشته سطح فنی تکواندوکاران خیلی بهتر شده و از تکنیک‌های تركيبي بيشتري استفاده مي‌كنند.

وي در ادامه افزود: امسال تیم ملی نوجوانان در مسابقات قهرمانی جهان حاضر شد و حضور تكواندوكاران ملي‌پوش در ليگ باعث شد تا افرادي كه مقابل آنها قرار مي‌گيرند با انگيزه بيشتري مبارزه كنند و پيروز اين رقابت‌ها شوند.

خاني در پايان در خصوص مبارزاتش گفت: از تکنیک‌های چرخشی استفاده كردم و توانستم در جدول رنکینگ امتیازات انفرادي جایگاه خوبی كسب كنم. تمام تلاشم را مي‌كنم تا بتوانم در مسابقات بين‌المللي حضور پيدا كنم.



تاريخ  ارسال:دوشنبه 6 دي 1395 - 08:12

کد:19679-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool