شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

عزیزی: جوانی تیم باعث از دست رفتن عنوان قهرمانی شد/ دیدار شهرداری ورامین انرژی زیادی از ما گرفت



شناسه خبر: 62477   سه شنبه 16 آبان 1396 - 10:46

سرمربی تیم کلینیک بهبد کرج گفت: جوان بودن بازیکنان ما در دیدار فینال باعث شد قهرمانی را از دست بدهیم.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، محمد عزیزی در در خصوص برگزاری مسابقات لیگ تکواندو به شیوه جام‌جهانی و شناخت خود از این مسابقات اظهار داشت: در دوره گذشته مسابقات جام‌جهانی در آذربایجان از نزدیک رقابت‌ها را پیگیر بودم و با این شیوه آشنایی داشتم. خوشبختانه برای آشنایی بازیکنان با این سبک از مسابقات نیز برای اولین بار در ایران لیگ به شیوه جام‌جهانی برگزار شد تا به امید خدا نماینده ایران در مسابقات ساحل عاج نتیجه خوبی را کسب کند. خوشبختانه با وجود برگزاری نخستین دوره این مسابقات شاهد رقابت‌هایی جذاب و زیبا بودیم که مورد استقبال تماشاگران نیز قرار گرفت.

سرمربی تیم تکواندو کلینیک بهبد کرج در خصوص شگفتی‌سازی این تیم در مرحله نیمه‌نهایی و شکست شهرداری ورامین گفت: 17 سال است که تیمداری می‌کنم و همیشه نیز اعتقاد داشتم باید به جوانان با استعدادی که منتظر فرصت هستند، اعتماد کرد. شعار ما برای حضور در مسابقات لیگ تکواندو نیز جوانگرایی بود و با همین نیت در مسابقات حاضر شدیم. در کنار آن سعی کردیم به خوبی رقبای خود را آنالیز کنیم. نباید فراموش کرد در مرحله مقدماتی نیز موفق به شکست دانشگاه آزاد اسلامی شده بودیم و در مجموع مسابقات تیم‌های قهرمان و نایب قهرمان لیگ برتر گذشته تکواندو و پرافتخارترین تیم‌های تکواندو ایران را شکست دادیم.

وی تصریح کرد: این عملکرد ما نشان می‌دهد نایب قهرمانی ما اتفاقی نبوده است و برنامه‌ریزی دقیقی برای آن صورت گرفته بود. ما ترکیب خوبی را برای این مسابقات انتخاب کرده بودیم و خودباوری و یکدست بودن تیم بهبد کرج نیز باعث شده بود این نتیجه حاصل شود.

عزیزی در خصوص شکست این تیم در دیدار نهایی مقابل تیم تکواندو دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: دیدار نیمه‌نهایی ما مقابل شهرداری ورامینی بود که دو بازیکن آن رنکینگ‌دار المپیک و بقیه آنها نیز ملی‌پوش بودند. در دیدار با شهرداری ورامین با 30 امتیاز اختلاف این تیم را شکست دادیم و این دیدار انرژی زیادی از بازیکنان ما گرفت و در دیدار نهایی خسته بودیم. از طرف دیگر بازیکنان دانشگاه آزاد اسلامی باتجربه‌تر بودند و احساس می‌کنم با توجه به اینکه یک بار دانشگاه آزاد را شکست داده بودیم خیلی بازی را دست‌کم گرفتیم و فکر کردیم می‌توانیم فینال را نیز پیروز شویم.

سرمربی تیم کلینیک بهبد کرج بیان کرد: جوان بودن بازیکنان ما در دیدار فینال باعث شد قهرمانی را از دست بدهیم اما در این مسابقات دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری ورامین و سونیا را که تیم‌های لیگ برتری هستند را با اختلاف شکست دادیم.

وی در خصوص حضور سینا بهرامی و احمد محمدی در ترکیب تیم کلینیک بهبد کرج بعد از بازگشت به ایران وعملکرد آنها اظهار داشت: سینا بهرامی وقتی از آذربایجان بازگشت 6 ماه از تمرینات دور بود و ما یک ماه او را در تمرینات فشرده قرار دادیم. علی‌رغم اینکه خود او از لحاظ ذهنی آماده نبود اما او را آماده کردیم و به این باور رساندیم که می‌تواند در این مسابقات بازی کند و خدا را شکر عملکرد خوبی داشت. احمد محمدی نیز از دیگر هوگوپوشان تاثیر گذار بود و با توجه به مصدومیتی که داشت سعی کردیم او را ریکاوری کنیم. شاید برخی از بازیکنان اختلاف سطح داشتند اما همه تیم ما یکدل و همدل بودند که به هدفمان رسیدیم.

عزیزی در خصوص اینکه در مسابقات لیگ برتر تکواندو نیز به دنیال حضور روی سکوهای قهرمانی خواهد بود، گفت: به این موضوع امیدوار هستیم و حالا بازیکنان ما با ملی‌پوشان تنه به تنه شدند و درک کردند اختلافی با آنها ندارند.

سرمربی تیم کلینیک بهبد کرج در خصوص نقش یوسف کرمی به عنوان مدیر فنی این تیم ، تصریح کرد: کرمی با توجه به تجربیات خوبی که در مسابقات جام‌جهانی و المپیک داشت حضور تاثیرگذاری کنار ما داشت. حضور کرمی فارغ از بحث فنی از لحاظ روحی و روانی نیز برای ما مفید بود که باید از او تشکر کنم. در بحث فنی نیز بازیکنان استفاده‌های فراوانی از تجربیات او بردند.

منبع: تسنیم



تاريخ  ارسال:سه شنبه 16 آبان 1396 - 10:46

تعداد بازديد: 229

کد:62477-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool