شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

خلیفه: هنوز به آمادگی مطلوب نرسیده ایم



شناسه خبر: 65600   شنبه 4 آذر 1396 - 14:56

سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد گفت: قطعاً در صورت داشتن زمان بیشتر برای تمرین با شرایط و آمادگی بهتری در مسابقات جام جهانی حضور پیدا می‌کردیم، اما با وجود این شرایط نیز چاره‌ای نداریم و در زمان اندک به شرایط مطلوب دست پیدا کنیم.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سیدنعمت خلیفه در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط تیم تکواندوی دانشگاه آزاد اظهار داشت: شرایط تیم در حال حاضر خوب است، اما به دلیل حضورمان در مسابقات جام جهانی فعلاً قرار نیست در لیگ برتر تکواندو به میدان برویم. در هفته ابتدایی لیگ برتر نیز به دلیل حضور برخی بازیکنان‌مان در اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات کسب سهمیه گرند اسلم به میدان نرفتیم و قرار است پس از بازگشت از مسابقات جام جهانی دیدارهای عقب‌افتاده خود را برگزار کنیم.

وی در مورد روند تمرینات تیم دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: هنوز به طور کامل و با حضور تمامی نفرات تمرینات خود را آغاز نکرده‌ایم و دلیل آن نیز حضور برخی نفرات‌مان در مسابقات کسب سهمیه گرند اسلم در چین است. البته بازیکنانی که در این مسابقات حضور نداشتند در حال تمرین هستند و قرار است ملی‌پوشان ما نیز صبح فردا (یکشنبه) به تهران بازگردند. پس از اضافه شدن این نفرات نیز چند روز بیشتر زمان برای تمرین نداریم و پنجشنبه هفته جاری به ساحل عاج اعزام خواهیم شد.

سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد در خصوص آمادگی بازیکنان این تیم برای حضور در رویداد جام جهانی تصریح کرد: بچه‌هایی که در اردوی تیم ملی حضور دارند از آمادگی لازم برخوردار هستند و فقط باید شرایط آنها حفظ شود. البته نباید فراموش کرد نوع تمرینات و هماهنگی بازیکنان برای حضور در مسابقات جام جهانی متفاوت است و کمبود زمان برای تمرین در عملکرد ما بی‌تأثیر نخواهد بود.

خلیفه تاکید کرد: قطعاً در صورت داشتن زمان بیشتر برای تمرین با شرایط و آمادگی بهتری در مسابقات حضور پیدا می‌کردیم، اما با وجود این شرایط نیز چاره‌ای نداریم و مجبور هستیم در زمان اندک به شرایط مطلوب دست پیدا کنیم.

وی در خصوص اضافه شدن بازیکن کمکی به ترکیب تیم دانشگاه آزاد گفت: قطعاً از حضور بازیکنان کمکی با توجه به مجموع اوزان و رقبای خود استفاده خواهیم کرد، اما هنوز اسامی این بازیکنان مشخص نیست و منتظر هستیم با بازگشت تیم ملی از چین بررسی لازم را انجام بدهیم. البته اسامی تعدادی بازیکنان را اعلام کرده‌ام، اما باید ببینیم کدامیک از این نفرات شرایط همراهی ما را دارند.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد در خصوص هدف این تیم در مسابقات جام‌جهانی تصریح کرد: قطعاً هر تیمی در هر رویدادی حضور پیدا می‌کند دوست دارد به قهرمانی برسد، اما همیشه گفته‌ام باید تلاش خود را انجام بدهیم تا برکت آن را حضرت حق بدهد. امیدوارم در مسابقات جام جهانی نیز مثل همیشه لطف خدا شامل حال ما شود و بهترین حکمت و تقدیر برای ما رقم بخورد.

خلیفه در پایان با تکذیب انتشار مصاحبه از او با خبرگزاری تسنیم در برخی شبکه‌های اجتماعی، خاطر نشان کرد: در یک ماه اخیر با هیچ رسانه‌ای مصاحبه نداشتم و مصاحبه منتسب به من با خبرگزاری خبرگزاری تسنیم را نیز تکذیب می‌کنم. همان‌طور که خبرگزاری تسنیم نیز مصاحبه‌ای از من منتشر نکرده است و این موضع شیطنت برخی دوستان بوده است.



تاريخ  ارسال:شنبه 4 آذر 1396 - 14:56

تعداد بازديد: 226

کد:65600-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool