شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

حسینی: دلم می‌خواهد مزد زحماتم را به بهترین شکل بگیرم



شناسه خبر: 70087   دوشنبه 11 دي 1396 - 13:59

میرهاشم حسینی نماینده وزن دوم المپیکی کشورمان گفت: تمرینات خوبی خوبی را پشت سر گذاشتم و با تدابیری که کادر فنی اندیشیده اند به آمادگی مطلوبی رسیدم؛ هر بازیکنی دلش می‌خواهد نتیجه زحماتش را به بهترین شکل ممکن بگیرد و من نیز از این قائده مستثنی نیستم و انشاا... بتوانم با کسب مدالی خوشرنگ زحمات کادرفنی را جبران کنم.


میرهاشم حسینی نماینده وزن 68- کیلوگرم کشورمان پیش از این توانسته مدعيان قهرماني آسيا را در دو رده‌سني نوجوانان و بزرگسالان با كسب مدال طلا مقهور قدرت خويش سازد، وی که در سال 2017 نیز با شایستگی بر سکوی نایب قهرمانی جهان و قهرمانی بازی‌های یونیورسیاد ایستاد، این روزها خود را برای حضور در نخستین دوره مسابقات گرنداِسلم آماده می‌کند.

حسيني در رابطه با ميزان آمادگي خود پيش از حضور در اين رقابت‌ها در گفت و گو روابط عمومي فدراسيون تكواندو گفت: پس از استراحتی کوتاه مدت بعد از مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم تمرینات خود را در مرکز جهانی تکواندو آغاز کردیم. خدا را شكر تمرينات خوبي را پشت سر گذاشته و از آمادگي خوبي برخورداريم و انشاا... بتوانيم بهترين نتيجه را در اين رويداد كسب كنيم.

ملي‌پوش وزن 68- كيلوگرم كشورمان با اشاره به مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم تصریح کرد: در این رقابت‌ها نیز نفرات خوب و قدرتمندی حضور داشتند، در اولین دیدار به مصاف تکواندوکاری از کشور چین رفتم و و پیش از پایان زمان قانونی مسابقات و در حالیکه اختلاف امتیازم را با حریف به 20 رسانده بودم توانستم به مرحله بعد راه پیدا کنم.

وی افزود: در دومین مبارزه با سروش احمدی نیز پیروز شدم، سومین پیکار را نیز برابر "کیم سئوک" از کره‌جنوبی قهرمان آسیا 2016 و قهرمان نوجوانان جهان 2014 با برتری به پایان رساندم اما در ادامه و با توجه به آسیبی که آن لحظه داشتم نتوانستم به خوبی مبارزه کنم؛ خدا را شکر توانستم با کسب مدال برنز جواز حضور در این مبارزات را بدست آورم.

قهرمان آسیا 2016 با اشاره به حریفانش در این رقابت‌ها گفت: با توجه به اینکه قرعه‌کشی این رقابت‌ها انجام شده در اولین دیدار با "آیخان تقی زاده" نماینده آذربایجان مبارزه می‌کنم و پس از آن به مصاف "جوآد آچاب" تکواندوکار بلژیک می‌روم.

حسینی در پاسخ به این سوال که شناخت حریفانش پیش از مسابقات به او چقدر کمک می‌کند؟ گفت: این موضوع خیلی به ما کمک می‌کند چراکه پس از پشت سر گذاشتن تمرینات عمومی با توجه به شناخت حریفان تمرینات اختصاصی را پیگیری کردیم.

وی خاطرنشان ساخت: در این مدت خیلی زحمت کشیدم و قطعا هر بازیکنی دلش می‌خواهد نتیجه زحماتش را به بهترین بگیرد.

نایب قهرمان جهان در پایان گفت: از حمایت‌های فدراسیون در این مدت تشکر می‌کنم و علاوه بر قدردانی از کادر فنی تمام تلاش خود را می‌کنم تا با بهترین نتیجه بتوانم زحمات کادرفنی را جبران نمایم.

گفتنی است؛ نخستین دوره مسابقات گرنداِسلم کار خود را از 9 دی‌ماه با برگزاری مبارزات اوزان 80- کیلوگرم مردان و 67+ کیلوگرم زنان آغاز کرده است. سری دوم این رقابت‌ها 16 دی‌ماه (وزن 68- کیلوگرم مردان و 67- کیلوگرم زنان) پیگیری خواهد شد که میرهاشم حسینی و ابوالفضل یعقوبی به عنوان نمایندگان ایران به مصاف حریفان خود می‌روند.



تاريخ  ارسال:دوشنبه 11 دي 1396 - 13:59

تعداد بازديد: 303

کد:70087-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 

ارسطو پاکروانان شنبه 16 دي 1396 | 09:42

بنام خدا
میر هاشم عزیز پسر تکواندو ایران دعای ما پشت و پناهت تا فتح سکوی قهرمانی یک
یا حسین دیگر.موفق و پیروز باشید



 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool