شنبه 29 تير 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



       

سید محمد پولادگر؛
دست دلسوزان تکواندو را به گرمی می فشاریم/ تغییرلازمه پیشرفت است



شناسه خبر: 70149   يكشنبه 17 دي 1396 - 09:15

رییس فدراسیون تکواندو گفت: برنامه ریزی و هدف گذاری مناسبی در حوزه های قهرمانی، همگانی و توسعه تکواندو برای چهار سال آینده در نظر گرفته ایم .


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو با بیان این که بررسی عملکرد کمیته های فدراسیون را در دستور کار داریم گفت: در هر بخشی به این نتیجه برسیم که نیاز به استفاده از نیروهای جدید یا برنامه ریزی مجدد هست این کار را انجام میدهیم. نرم افزار ارزیابی هیات های استانی تا پایان سال به بهره برداری می رسد و می توانیم نظارت بر عملکرد استان ها را بصورت فصلی مورد بررسی قرار دهیم. سامانه مرکز نظارت همگانی تکواندو نیز با هدف مشارکت و پیگیری مشکلات از اوایل اردیبهشت ماه سال آینده آماده دریافت انتقاد، پیشنهاد، شکایت، تقدیر و تشکر خانواده بزرگ تکواندو به صورت آنلاین در سراسر کشور می باشد.

رییس فدراسیون تکواندو با اشاره به رویدادهای مهم پیش رو در سال آینده افزود: مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان و کسب سهمیه المپیک جوانان، رقابت های قهرمانی آسیا که خرداد ماه به میزبانی ویتنام انجام می شود و پس از آن هم بازی های آسیایی جاکارتا که برخلاف دوره های قبل با 5 نماینده در بخش کیوروگی و دو نماینده در بخش پومسه برگزار مي گردد، همچنین 5 دوره مسابقات گرندپری را در سال 2018 پيش رو داريم که با برنامه ریزی صورت گرفته امیدواریم به نتایج دلخواه برسيم و دل جامعه تكواندو و ملت ايران را شاد كنيم.

پولادگر با بیان اینکه آیین نامه های داخلی شورای فنی تدوین شده و در حال بررسی و تصویب است افزود: امیدواریم تا قبل از پایان سال جاری با برگزاری جلسات مستمر شاهد نهایی شدن آیین نامه ها باشیم. شورای فنی 25 نفر عضو دارد، 21 نفر عضو حقیقی و 4 عضو حقوقی که با اجرایی شدن آیین نامه فرصت حضور برای دیگر دلسوزان متخصص این رشته نیز در شورا فراهم می شود.

وی در ادامه گفت: از شورای فنی فدراسیون خواسته ایم عملکرد فنی تیم ملی تکواندو در سال 96 را با حضور مهدی بی باک سرمربی تیم ملی مورد بررسی قرار دهد. پس از آن کمیته فنی با توجه به گزارش شورا برای هدایت تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان و بازی های آسیایی تصمیم گيري خواهد كرد.

رییس فدراسیون تکواندو در خصوص موفقیت و درخشش بانوان در میادین بین المللی گفت: تکواندو بانوان مسیر خود را پیدا کرده، در این بخش از سال ها پیش با رويكرد استعداديابي علمي، ریل گذاری صحیحی صورت گرفته که می توان آثار مثبت آن را مشاهده کرد. همچنان حمایت های خود را از این بخش ادامه می دهیم تا بتوانیم به اهدافی که برای این بخش برنامه ریزي کرده ایم برسیم.

پولادگر با اشاره به تغییر شیوه برگزاری آزمون ها گفت: با گذشت سه دهه از برگزاری آزمون ها با هدف چابک سازی سیستم و به حداقل رساندن مشکلات هنرجویان به کمیته پژوهش ماموریت دادیم تا شیوه برگزاری آزمون ها را بررسي و نقاط ضعف و قوت آن استخراج نمايد. در همين راستا شيوه جديد تدوین و در مرحله آزمایش می باشد.

وی افزود: ارتباط خوبی نیز با مرکز آموزش جهانی تکواندو برقرار کرده ایم و برنامه های ما برای ارتقای دانش فنی مربیان و اخد گواهینامه های بین المللی در این بخش با دقت در حال پیگیری است. آزمون‌های کوکی وان مرحله ورود به عرصه جهانی است و در دو سال اخير دو دوره اين آزمون را به صورت جهشي در ايران برگزار كرديم كه منجر به ارتقا بيش از 700 تكواندوكار ايراني گرديد. همچنين برگزاري دوره هاي مربيگري و داوري بين المللي در اولويت هاي فدراسيون است كه امیدوارم تكواندوكاران از این فرصت ها در راستای رشد و ارتقای تکواندو ایران بهره برده و به طور منظم نسبت به بروزرساني احكام كمربند، مربيگري و داوري خود اقدام نمايند.

رییس فدراسیون تکواندو با بیان اینکه سیاست حمایت از تولید کنندگان داخلی لوازم و تجهیزات تکواندو را همچون گذشته، در سال آینده نیز به صورت هدفمند ادامه خواهد داد افزود: تلاش ما این است که از تولید کنندگان هوگو، جوراب الکترونیکی، کلاه و سیستم های داوری ساخت داخل حمایت و در مسابقات نیز همانند سال جاری از آن استفاده کنیم. خدارا شاکریم که امسال توانستیم مسابقات لیگ تکواندو و قهرمانی کشور در تمام رده های سنی را با تجهیزات ساخت داخل برگزار کنیم و مصمم هستیم انگیزه لازم میان تولیدکنندگان داخلی برای تولید محصول با کیفیت بالا را به وجود بیاوریم تا با ایجاد فضایی رقابتی شاهد تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب باشیم.

سید محمد پولادگر در پایان با بیان این نکته که تغییر لازمه پیشرفت است، درب های فدراسیون به روی تمام دوستداران و دلسوزان این رشته باز است و دست هرکسی که فکر می کند می تواند به این رشته کمک کند را به گرمی می فشاریم، دوستداران این رشته را به توجه به بیانات مقام معظم رهبری که در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با ایشان مطرح شد، دعوت کرد و خاطر نشان ساخت: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب نقد باید منصفانه و مسئولانه باشد نه نقد همراه با تهمت. نقد و نقد پذیری واجب است، تهمت و لجن پراکنی حرام است. نقد با تهمت زدن و تکرار کردن حرف دشمن فرق دارد. نقد باید منصفانه و عاقلانه و مسئولانه باشد. سیاه نمایی هنر نیست.



تاريخ  ارسال:يكشنبه 17 دي 1396 - 09:15

تعداد بازديد: 241

کد:70149-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool