پنجشنبه 8 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



     

نوذری با اشاره به عملکرد هیات در سال 97 عنوان کرد؛
البرز برای کسب عنوان نخست برنامه ریزی های لازم را پیش بینی کرده است



شناسه خبر: 116130   دوشنبه 26 فروردين 1398 - 13:15

رییس هیات تکواندو البرز گفت: پشت موفقیت های کم نظیر و غرورآفرین تکواندو استان دنیایی از زحمت و تلاش پیشکسوتان، قهرمانان، اساتید و تکواندوکاران نهفته است.


به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، خانواده بزرگ تکواندو استان در سال های اخیر همواره تلاش کرده این رشته ورزشی را در اوج نگه دارد و ماحصل این تلاش شبانه روزی عناوین و مقام هایی است که کمتر می توان مشابه آن را یافت.

محمد نوذری رییس هیات تکواندو با بیان این مطلب که پشت موفقیت های کم نظیر و غرورآفرین تکواندو استان دنیایی از زحمت و تلاش پیشکسوتان، قهرمانان، اساتید و تکواندوکاران نهفته است؛ گفت: خوشبختانه در سال های اخیر و با توجه به اعلام فدراسیون هیات تکواندو چندین بار رتبه نخست کشور را در بین دیگر استانها در اختیار گرفته و عواملی نظیر میزبانی از مسابقات کشوری، برگزاری کلاس های آموزشی، حضور و مدال آوری تکواندوکاران البرزی در تیم های ملی، حضور 10 مربی ملی در رده های سنی مختلف در این انتخاب تاثیر به سزایی داشته است.

نوذری با گریزی بر عملکرد این هیات در سال 97 افزود: در ابتدای سال مسابقات بین‌المللی فجر در دو بخش مردان و زنان و رقابت های جام باشگاه های آسیا را به میزبانی کرج و سالن انقلاب برگزار کردیم که خوشبختانه نمره بسیار خوبی از این میزبانی کسب کردیم واستقبال خوبی از این رقابت‌ها شد و قطعا حمایت مسئولان استانی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، ریاست فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان و تلاش اعضای هیات تکواندو استان در بهتر برگزار شدن این مسابقات کمک شایانی کرد.

وی ادامه داد: به غیر از رقابت های جام فجر و باشگاه های آسیا هیات تکواندو چندین برنامه برای ارتقاء تکواندو در البرز برگزار کرد که می توان به برگزاری دومین دوره لیگ هان مادانگ استان، میزبانی یک دوره آزمون کشوری فدراسیون دان ۳ و ۴ (بانوان) با حضور ۷۳۷ نفر شرکت کننده، برگزاری دو دوره کلاس تئوری مربیگری درجه یک و دو (مردان و زنان، برگزاری شش دوره آزمون ارتقاء کمربند قرمز تا دان دو (مردان و زنان) و برگزاری بیست و دومین سال لیگ های تکواندو با حضور 109 تیم اشاره کرد.

رییس هیات تکواندو البرز خاطر نشان کرد: خوشبختانه طی 12 اعزام در تمامی رده های سنی به مسابقات قهرمانی کشور عناوین شایسته ای کسب شده که می توان به قهرمانی و درخشش خردسالان البرزی در رقابت های کشوری، قهرمانی تیم باشگاه یاری در لیگ خردسالان کشور، سومی تیم قفل پارس در لیگ نونهالان کشور، چهارمی تیم هیات تکواندو شهرستان فردیس در لیگ نوجوانان کشور، چهارمی تیم ملی پوشان دختر البرز در لیگ نوجوانان کشور اشاره کرد که در نهایت در مجموع نمایندگان استان ۴۷ مدال طلا، ۴۸ نقره و ۶۵ برنز کسب کرده اند. در نهایت هم باید به این نکته اشاره شود که ۷۰ نماینده از استان البرز در رقابت های جام فجر در اسفند ۹۷ در جزیره کیش حضور داشتند که آمار بسیار ارزشمندی رقم خورد.

نوذری با اشاره به برگزاری لیگ های خردسالان و نونهالان در رده کمربند سبز و آبی برای پنجمین سال متوالی در بخش زنان و استقبال بی نظیر سنین پایه از مسابقات آزاد گفت: توجه به سنین پایه یکی از علل موفقیت و درخشش مستمر البرز در تکواندو کشور بوده است. استعدادیابی و آموزش در استان با حضور مربیان شایسته ای که حضور دارند به بهترین نحو انجام می شود. بر اساس آخرین آمار 44662 تکواندوکار در سامانه فدراسیون (بیش از یک درصد از جمعیت البرز) به ثبت رسیده و ۵۶۸ مربی در حال فعالیت و آموزش هستند که این میزان بالا نشان از علاقه مردم استان به این رشته ورزشی است. در نهایت امیدوارم در سال ۹۸ روند رو به رشد و سیر صعودی افتخارات تکواندو البرز پایدار باشد. هدف ما این است با برنامه ریزی مدون و اجرای برنامه های پیش بینی شده فدراسیون، موفقیت های سال های اخیر را تکرار کنیم.



تاريخ  ارسال:دوشنبه 26 فروردين 1398 - 13:15

تعداد بازديد: 1004

کد:116130-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool