جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



     

صفرپور: هیچ تکواندوکاری حاشیه امنیت ندارد/ پزشک جواز حضور مبینا در مسابقات انتخابی را نداد



شناسه خبر: 83125   دوشنبه 22 مرداد 1397 - 12:21

فاطمه صفرپور سرمربی تیم‌ملی اعزامی به المپیک جوانان 2018 گفت: روز گذشته و با برگزاری مرحله نهایی مسابقات انتخابی درون اردویی ترکیب تیم مشخص شد اما هیچ تکواندوکاری حاشیه امنیت ندارد و چنانچه در مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان، هوگوپوشی بهتر باشد ممکن است جایگزین این نفرات شود.


دختران تکواندو کشورمان که موفق به کسب سهمیه صد در صدی برای حضور در بازی‌های المپیک جوانان 2018 - آرژانتین شده‌اند از خردادماه تمرینات خود را آغاز و اردویی 10 روزه ای را نیز در کشور روسیه برپا نمودند. نمایندگان ایران پس از بازگشت از این اردو روز گذشته (یکشنبه – 21 مردادماه) به مصاف یکدیگر رفتند و نفرات اعزامی به این رقابت‌‌ها مشخص و معرفی شدند.

فاطمه صفرپور سرمربی تیم اعزامی به المپیک جوانان 2018 – آرژانتین با اشاره به اردویی که در کشور روسیه برپا کردند گفت: با 6 نفر حاضر در اردو راهی این کشور شدیم، در این اردو هر کدام از بچه‌ها 4 بار با تکواندوکاران روس و بلاروس مبارزه کردند و عملکرد قابل قبولی داشتند.

وی افزود: مهلا مومن‌زاده نماینده وزن 44- کیلوگرم کشورمان موفق شد دارنده مدال طلای سهمیه المپیک جوانان را شکست دهد، کیمیا همتی در وزن 63- کیلوگرم نیز قهرمان جهان 2018 – تونس را از پیش رو برداشت و با توجه به اینکه در وزن یلدا ولی‌نژاد نماینده‌ای حضور نداشت او با دیگر اوزان مبارزه کرد و توانست موفق باشد. دیگر تکواندوکاران حاضر در اردو نیز 3 پیروزی کسب کردند.

صفرپور اینطور ادامه داد: با توجه به عملکرد اردو نشینان در روسیه تصمیم برگزاری مسابقات انتخابی را نداشتیم اما با توجه به اینکه مبینا نژاد در اردوی روسیه به دلیل پیگیری مراحل درمان حضور نداشت و همچنین برای اینکه یک فرصت دیگر در اختیار سایر ملی پوشان قرار دهیم این رقابت‌ها را همزمان با مسابقات لیگ نونهالان دختر برگزار کردیم.

سرمربی تیم اعزامی به المپیک جوانان با اشاره به نفرات انتخاب شده گفت: بدون شک تمامی موارد از جمله تمرینات، عملکرد بچه‌ها در روسیه و مسابقات انتخابی درون اردویی را در نظر گرفتیم که در نهایت مومن‌زاده، همتی و ولی‌نژاد موفق شدند جواز حضور در این رویداد بزرگ را کسب نمایند.

وی خاطر نشان کرد: ترکیب تیم مشخص شده است اما هیچ تکواندوکاری حاشیه امنیت ندارد و چنانچه در مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان، هوگوپوشی بهتر باشد ممکن است جایگزین این نفرات شود.

صفرپور در خصوص عدم حضور مبینا نژاد در مسابقات انتخابی افزود: 6 ماه از عمل جراحی زانوی مبینا گذشته بود که با توجه به علاقه‌اش، با مجوز پزشک در اردو فعالیتش را آغاز کرد. دکتر کیهانی به او مجوز 50 درصد مبارزات را داده بود اما با این حال در تمریناتی که پیش از حضور در اردوی روسیه داشتیم برای او تمرینات سبک‌تر را در نظر می‌گرفتیم و به او اجازه مبارزه نمی‌دادیم. مبینا پیش از مسابقات انتخابی نیز به پزشک معالجش مراجعه کرد تا شرایط او مورد بررسی قرار بگیرد و پزشک تا 5 ماه دیگر اجازه پیکار نداد چراکه هنوز ممکن است برای ACL او مشکلی پیش بیاید.

وی تصریح کرد:خدا را شکر مبینا این شرایط را به خوبی پذیرفته و انشاءالله پس از اینکه آسیب به طور کامل برطرف شد تمرینات خود را از سر می‌گیرد. او از تکواندوکاران باانگیزه‌ای است که با مربی ارتباط خوبی برقرار می‌کند؛ من به توانایی او ایمان دارم و بدون شک اگر می‌توانست در بازی‌های المپیک جوانان حضور پیدا کند مدالی خوشرنگ کسب می‌کرد اما سلامتی او خیلی مهمتر است و حضور در اردو به او فشار وارد می‌کند.

صفرپور در پایان گفت: حیف است مبینا الان تمرینات را شروع کنند و با یک آسیب بسیار جدی‌تر همه چیز را از دست بدهد، انشاءالله پس از اینکه به طور کامل استراحت کرد و آمادگی لازم را کسب کرد در رویدادهای مهمی همچون مسابقات قهرمانی جهان 2019 حضور پیدا می‌کند.



تاريخ  ارسال:دوشنبه 22 مرداد 1397 - 12:21

تعداد بازديد: 916

کد:83125-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 

zahra دوشنبه 22 مرداد 1397 | 16:15

سلام وقت بخیر
خانم صفرپور اشاره کردن به این جمله که هیچ تکواندوکاری حاشیه امنیت ندارد و چنانچه در مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان، هوگوپوشی بهتر باشد ممکن است جایگزین این نفرات شود.
ایا امکانش هست که باز هم مسابقات انتخابی برگزار بشه و اینکه چطور میشه شرکت کرد؟؟
راه ارتباطی هست که بشه باهاشون صحبت کرد



 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool