جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


تبلیغات



     

عسکری: جوان و جنگنده بهترین نام برای تیم است/ امیدوارم تکواندوکاران مثل همیشه پیام آور شادی باشند



شناسه خبر: 83142   سه شنبه 23 مرداد 1397 - 07:32

فریبرز عسکری سرمربی تیم‌ملی تکواندو کشورمان گفت: با توجه به تمریناتی که اعضای تیم پشت سر گذاشتند تمامی آنها پتانسیل کسب مدال را دارند؛ اگر توانایی خود را در میدان مبارزه به نمایش بگذارند و فعل خواستن را به خوبی صرف کنند می‌توانند مدال‌های خوشرنگی در المپیک آسیایی کسب نمایند.


تیم‌ملی تکواندو کشورمان در گروه مردان پس از 5 دوره مسابقه انتخابی درنهایت ترکیب خود را برای حضور در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی شناخت. سرمربی تیم از همان ابتدا معیار انتخاب بازیکنان را تنها شایسته سالاری قرار داد و هر هوگوپوشی که توانایی خود را ثابت کرد توانست به عضویت تیم‌ملی در آید. حالا تیم ایران با ترکیب فرزان‌عاشورزاده، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی، مهدی خدابخشی و سعید رجبی در المپیک هجدهم آسیایی شرکت خواهد کرد، آوردگاهی بزرگ، برای تمامی کشورهای قاره کهن.

در‌ادامه صحبت‌های فریبرز‌ عسکری سرمربی با اخلاق تیم‌ملی تکواندو کشورمان را با روابط عمومی فدراسیون تکواندو می‌خوانید:

- امیدوارم تکواندوکاران مثل همیشه پیام آور شادی باشند

از 8 فروردین‌ماه تمرینات را با هدف حضوری موفق در بازیهای آسیایی و کسب افتخار آغاز کردیم. در این بین حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و گرند پری را نیز در برنامه داشتیم. روزانه دو نوبت تمرین فنی و بدنسازی را در دستور کار ملی پوشان قرار دادیم و معمولا شب‌ها نیز در مورد مسائل روحی و روانی صحبت می‌کردیم.

مرحله دوم اردو با توجه به در پیش بودن دو رویداد، تیم ما به دو گروه تقسیم شد که یک گروه برای حضور در مرحله دوم مسابقات گرندپری و گروهی دیگر به منظور شرکت در بازی‌های آسیایی آماده می‌شدند که با توجه به فاصله زمانی اندک برگزاری این رقابت‌ها هدفمان در یک راستا پیگیری شد.

خدا را شکر بچه‌ها طبق برنامه پیش بینی شده تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند، تست آمادگی جسمانی نیز آغاز و پایان اردو از ملی‌پوشان گرفته شد که آمار بدست آمده پیشرفت چشمگیر آنها را نشان می‌دهد و اکنون آماده رویارویی با حریفانشان هستند؛ امیدوارم توانایی و شایستگی‌های خود را در میدان مبارزه به نمایش بگذارند و مثل همیشه برای ایران پیام آور شادی بوده و مدال‌های خوش‌رنگی کسب نمایند. آنها به خودباوری لازم رسیده اند و از نظر روانی نیز در جایگاه خوبی قرار دارند هرچند شرایط روز مسابقات متفاوت است و مهم این است که بازیکن در آن مرحله بتواند از تمام داشته های خود استفاده کرده و خوش بدرخشد.

- هیچ حریفی را دست کم نمی‌گیریم

تکواندو در دنیا پیشرفت خوبی داشته است و هیچ حریفی را نمی توان دست کم گرفت. قزاقستان، ازبکستان، چین و تایلند تیم‌هایی هستند که نفرات خوبی را در اختیار دارند و همچنین تک چهره‌هایی نیز هستند که می‌توانند رقیب جدی برای ما باشند ولی مهمترین حریف ایران رقیب سنتی‌اش کره جنوبی است که توانسته در این سال‌ها همانند ایران نتایج خوبی را بدست آورد و بهترین‌های خود را برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده نماید اما بچه‌های ما نیز تمرینات خود را با جدیت پشت سر گذاشتند و بدون شک توانمندی‌های منحصر به فرد خود را دارند.

- تکواندو ورزش لحظه‌ها و ثانیه هاست

تکواندو ورزش لحظه‌ها و ثانیه هاست و پیش‌بینی نتایج آن واقعا کار سخت و دشواری است؛ ترکیبی از با تجربه و جوانان را در کنار یکدیگر برای حضور در بازی‌های آسیایی در اختیار داریم؛ ممکن است تجربه‌ها گاهی به آنها کمک کرده و مواقعی نیز باری بر روی دوش آنها باشد! کادرفنی تمام تلاش خود را به کار گرفته تا هیچ یک از هوگوپوشان در این فضا قرار نگیرند.

- تلاش کردیم بار اضافی بر دوش تکواندوکاران نگذاریم

همیشه به بچه‌ها می‌گویم ما هیچوقت بازنده نیستیم! یا برنده هستیم و یا در رقابت‌ها تجربه کسب می‌کنیم. قطعا اگر از این موضوع را در نظر داشته باشند می‌توانند موفق‌تر عمل کنند.

کادرفنی تمام تلاش خود را کرد تا بار اضافی بر دوش تکواندوکاران نگذارد؛ بچه‌ها توانایی خود را در اردوها نشان دادند و انشالله اگر با همین توانمندی در میدان مبارزه ظاهر شوند می‌توانند در این میدان بزرگ افتخارآفرینی کنند.

- جوان و جنگنده بهترین نام برای تیم است

با ترکیبی از جوانان با انگیزه و جویای نام در بازی‌های آسیایی حضور پیدا خواهیم کرد و شاید بهترین نام برای این تیم جوان و جنگنده باشد. تمامی آنها پتانسیل کسب مدال را دارند؛ اگر توانایی خود را در میدان مبارزه به نمایش بگذارند و فعل خواستن را به خوبی صرف کنند می‌توانند مدال‌های خوشرنگی در المپیک آسیایی کسب نمایند.

در پایان تشکرمی‌کنم از تمامی کسانی که ما را در این مدت همراهی کردند و از مردم ایران می‌خواهم برای موفقیت این جوانان دعا کنند تا مزد زحماتشان را بگیرند.



تاريخ  ارسال:سه شنبه 23 مرداد 1397 - 07:32

تعداد بازديد: 1045

کد:83142-1403




 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام و نام خانوادگی :
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 

ارسطو پاکروانان سه شنبه 23 مرداد 1397 | 09:08

بنام خدا، استاد عسکری عزیز سالها از بازی زیبای شما لذت بردم و اکنون شاگردان دوست
داشتنی شما، مطمعن هستم با تلاشهای شما و استاد بسحاق عزیز شاهد بازیهای زیبا و اقتدار
ایرانی در میدان تکواندو خواهیم بود، مولایم علی ع پشت و پناهتان،



 


    امكانات


روز شمار وقایع مهم تکواندو


رويداد پيش رو


گفت و گو


یادداشت


گزارش




صفحه نخست
تاريخچه تكواندو
اعضا هيئت رئيسه
كميته هاي ستادي
هيئت هاي استاني
قوانين كيوروگي
قوانين پومسه
قوانين هانمادانگ
كيوروگي
پومسه
هانمادانگ
كل اخبار
آرشیو اخبار
اخبار استان ها
گفت و گو
گزارش
یادداشت
نشريه تكواندو
بانوان
سازمان ليگ
تیم های ملی
وزارت ورزش و جوانان
کمیته ملی المپیک
كميته آموزش
كميته داوران
كميته مربيان
كميته فرهنگي
كميته استانها
كميته روابط عمومي
كميته روابط بين الملل
كميته مسابقات
كميته آزمون
كميته توسعه همگانی
كميته قضایی
گزارش تصويري
بازيهاي المپيك
قهرماني جهان
جام جهاني
بازيهاي آسيايي
قهرماني غرب آسيا
باشگاههاي آسيا
بين المللي دهه فجر
پاراتکواندو
بازیهای آسیایی
جام باشگاه های آسیا
نظامیان جهان
مرکز جهانی تکواندو
بانک شهدای تکواندو
تالار مدال آوران
تالار افتخارات
دانشگاه علمی کاربردی
پيوندها
ارسال اخبار
پرسش و پاسخ
تماس باما
ویدئوهای تکواندو
جستجو
آئين نامه
اطلاعیه و بخشنامه

آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
شناسه پستي:
1931747674         تلفنخانه :3-22242441    
ساعات كار فدراسيون تكواندو : شنبه الي چهارشنبه : 00: 8 لغايت 16:00      پنج شنبه : تعطیل

© کليه حقوق خبری و تصويری اين سايت متعلق به فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران می باشد. استفاده از مطالب با ذكر منبع آزاد است.

  
 Free Page Rank Tool